r.

Jhin – Przeliczniki oraz omówienie bohatera

Jak zawsze, wraz z nowym bohaterem proponujemy Wam ciekawy film z prezentacją umiejętności oraz szczegółowy opis umiejętności.

Zobacz też:

  • Link do PBE: klik!
  • Rework Shena – przeliczniki i omówienie: klik!
  • Warsztat Hextech i Łupy – omówienie: klik!

Jhin przeliczniki

bazowestatystyki

  • Bazowe statystyki
    • Zasięg: 550
    • AD: 53
    • AD na poziom: 4
    • HP: 540
    • HP na poziom: 85
    • Mana: 300
    • Mana na poziom: 50
    • Regeneracja HP: 1.1
    • Regeneracja HP na poziom: 0.1
    • Regeneracja Many: 1.2
    • Regeneracja Many na poziom: 0.16
    • Pancerz: 20
    • Przyrost pancerza na poziom: 3.5
    • Odporność na magię: 30
    • Przyrost odporności na magię na poziom: 0

Jhin_Passive

  • Whisper [Bierna]
    • Jhin nie może przekroczyć (0.64 + 3 % na poziom) prędkości ataku
    • Jhin posiada w pistolecie cztery naboje. Czwarty nabój zada zawsze uderzenie krytyczne oraz dodatkowo zada 15-25 % dodatkowych obrażeń bazujących na brakujących HP wroga
    • Szansa na uderzenie krytyczne oraz bonusowa prędkość ataku posiada przelicznik na inne statystyki
      • AD jest zwiększone o X (2-40 % w zależności od poziomu) + 40 % wartości uderzenia krytycznego + 25 % bonusowej prędkości ataku). Jak zauważyliście na filmie, udało mi się uzyskać 790 AD z dość standardowym buildem
      • Uderzenia krytyczne zadają tylko 150 % obrażeń, jednak zapewniają Jhinowi 10 % (+40 % z wartości dodatkowej prędkości ataku) prędkości ruchu na 2 sekundy

Jhin_Q

  • Dancing Granade [Q]
    • Koszt many: 30/35/40/45/50
    • Cooldown: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
    • Jhin strzela w wybrany cel skaczącym granatem, który zadaje 60/85/110/135/160 (+3/3.5/4/4.5/5 AD Ratio) (+0.6 AP Ratio) obrażeń fizycznych. Granat może odbić się 4 razy. Każde odbicie zakończone śmiercią celu zwiększa obrażenia kolejnego odbicia o 35 %.

Jhin_W

  • Deadly Flourish [W]
    • Koszt many: 50/60/70/80/90
    • Cooldown: 14 sekund
    • Jhin strzela na długi dystans, pierwszy trafiony bohater otrzymuje 50/85/120/155/190 (+0.7 AD Ratio) obrażeń fizycznych oraz dodatkowe 65 % obrażeń, które zostały zadane w miniony i potwory będące po drodze
    • Jeśli umiejętność trafi bohatera, który był oznaczony wcześniej atakiem Jhina, współtowarzysza lub pułapką w okresie do 4 sekund, to cel zostanie unieruchomiony na .75/1/1.25/1.50/1.75 sekund. Sam Jhin zyska wtedy bonus do prędkości ruchu oraz zada uderzenie krytyczne celowi

Jhin_E

  • Captive Audiance [E]
    • Koszt many: 40/45/50/55/60
    • Cooldown: 2 sekundy
    • Jhin kładzie niewidzialną pułapkę, które może leżeć na ziemi przez 2 minuty. Jeśli przeciwnik ją aktywuje, zostanie odkryty oraz spowolniony o 35  %. Po 2 sekundach pułapka wybuchnie, zadając 15/75/135/195/255 (+1.3 AD Ratio)(+1.0 AP Ratio) obrażeń magicznych (65% obrażeń minionom i stworom)
    • Jhin co 28/27/26/25/24 sekund dostaje do plecaka dodatkową pułapkę. Maksymalnie może posiadać 2 pułapki w ekwipunku
    • Jeśli Jhin zabije wroga, to na miejscu jego zwłok pojawi się pułapka, która wybuchnie samoistnie po 2 sekundach

Jhin_R

  • Curtain Call [Q]
    • Koszt many: 100
    • Cooldown: 120/105/90 sekund
    • Jhin przygotowuje 4 strzały, które może wystrzelić na bardzo daleki dystans we wcześniej określonym obszarze. Pociski zatrzymują się na pierwszym trafionym bohaterze, zmniejszając jego prędkość ruchu o 80 % na .75 sekundy i zadając 50/125/200 + (0.25 AD Ratio) obrażeń fizycznych, dodatkowo obrażenia są zwiększone o 2 % za każde 1 % brakującego HP celu. Czwarty strzał zada uderzenie krytyczne za 200 % obrażeń
    • Jeśli umiejętność zostanie anulowana, Jhin odzyska 10 % cooldownu za każdy niewystrzelony pocisk

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]