League of Legends r.

Patch 10.10: opis zmian

Oficjalny opis zmian w patchu 10.10.

Zobacz też:

Nowe skórki

Pulsefire Lucian – edycja prestiżowa

Edycja prestiżowa Pulsefire Luciana będzie dostępna za 2000 tokenów eventowych.

Chromy

Pick URF

Kiedy będzie dostępny URF? Do kiedy będzie można grać?

Zgłaszanie graczy

Od patcha 10.10 powinniście częściej widywać powiadomienia z systemu natychmiastowego reagowania na szkodliwe zachowania.

Będzie można zgłaszać graczy już w ekranie wyboru bohatera! Riot szykuje zmiany związane z celowym niszczeniem gier

 

Zmiany balansu

Annie

  • Molten Shield (E)
    • Redukcja obrażeń zwiększona z 10/13/16/19/22% do 13/17/21/25/29%.
  • Summon: Tibbers (R)
    • Aura obrażeń zwiększona z 10/15/20 (+10% AP) do 20/30/40 (+12% AP).

Diana

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 594 do 570.
  • Bazowe obrażenia zmniejszone z 57,04 do 57.

Irelia

  • Flawless Duet (E)
    • Obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 80/125/170/215/260.

Katarina

  • Voracity (pasyw)
    • Przelicznik AP sztyletu zmieniony z 55/70/85/100% do 55/66/77/88%.

Kayn

  • The Darkin Scythe (pasyw)
    • Uzdrowienie Rhaasta zmniejszone z 34,5-43% zadawanych obrażeń (na poziomach 1-18) do 30-40% zadawanych obrażeń (na poziomach 1-18).

Kled

  • Beartrap on a Rope (Q)
    • Cooldown zwiększony z 9/8,5/8/7,5/7 sekund do 11/10/9/8/7 sekund.

Maokai

  • Bazowa mana zmniejszona z 377,28 do 375.
  • Bramble Smash (Q)
    • Koszt many zwiększony z 50 do 60.

Miss Fortune

  • Strut (W)
    • Maksymalna prędkość ruchu zmniejszona z 60/70/80/90/100 do 50/60/70/80/90.

Nidalee

  • Javelin Toss (Q)
    • Przelicznik AP zwiększony z 40% do 50%.

Sivir

  • Spell Shield (E)
    • Zwrot many zwiększony z 80/95/110/125/140 do 110/120/130/140/150.

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 75/110/145/180/215 do 85/120/155/190/225.
  • Astral Infusion (W)
    • Zwrot zdrowia podczas efektu Rejuvenated zwiększony z 60/70/80/90/100% do 80/85/90/95/100%.

Taric

  • Zdrowie na poziom zmniejszone z 90 do 85.
  • Bastion (W)
    • Bonusowy pancerz zmniejszony z 10/12,5/15/17,5/20% do 10/11/12/13/14%.

Twisted Fate

  • Bazowe AD zwiększone z 49,954 do 52.
  • Bazowy pancerz zwiększony z 20,542 do 21.
  • Destiny (R)
    • Koszt many zmniejszony ze 150/125/100 do 100.

Udyr

  • Prędkość ruchu zwiększona z 345 do 350.
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 593,32 do 594.
  • Mana zwiększona z 270,4 do 271.
  • Regeneracja many zmniejszona z 7,506 do 7,5.

URF

Buffy

  • Ashe: brak zmian ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Caitlyn: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Diana: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Ezreal: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Gangplank: brak zmian ⇒ trzykrotnie zwiększona generacja Srebrnych Węży
  • Gnar: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
  • Janna: -8% siły tarcz ⇒ brak zmian
  • Jayce: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Jinx: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Karthus: -15% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń
  • Lucian: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Miss Fortune: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Nidalee: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Olaf: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Pyke: -5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Rakan: -10% siły tarcz ⇒ brak zmian
  • Ryze: +2% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Senna: brak zmian ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Sett: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Sona: -5% zadawanych obrażeń, -5% leczenia, -5% siły tarcz ⇒ -5% leczenia, -5% siły tarcz
  • Talon: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Vel’Koz: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Vi: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Xayah: -12% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń

Nerfy

  • Alsitar: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Annie: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń
  • Corki: +10% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Elise: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Evelynn: +20% zadawanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Illaoi: +5% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Ivern: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Jax: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
  • Katarina: +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Leona: -3% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Maokai: -5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
  • Nami: -10% leczenia ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
  • Ornn: +10% zadawanych obrażeń, -25% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
  • Poppy: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Quinn: +15% zadawanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Rammus: +15% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
  • Rek’Sai: +5% zadawanych obrażeń, -20% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Sejuani: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Shaco: -12% zadawanych obrażeń ⇒ -12% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
  • Sion: +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Skarner: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń
  • Sylas: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Udyr: +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Urgot: +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Vladimir: -8% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia
  • Volibear: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
  • Wukong: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
  • Yorick: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Yuumi: -10% zadawanych obrażeń, -25% leczenia ⇒ -20% zadawanych obrażeń, -30% leczenia
  • Zac: -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń

Naprawione błędy

  • Efekt bierny W — Tarczy Duranda Galio ma teraz nowe efekty wizualne i dźwiękowe.
  • Kary za unikanie kolejki teraz poprawnie mierzą czas kary między jednym uniknięciem kolejki a drugim (blokada powinna teraz poprawnie resetować się po 23 godzinach).
  • Cień z W — Żywego Cienia i cień z R — Znaku Śmierci Zeda nie będą już umieszczone jeden na drugim, gdy te umiejętności zostaną szybko użyte jedna po drugiej.
  • Sett teraz poprawnie kończy animację R — Końca Przedstawienia, jeśli użył tej umiejętności na klonach bohaterów, które zaraz znikną.
  • Soraka nie może już uciszyć wrogiego bohatera za pomocą E — Równonocy do czasu jego śmierci i odrodzenia.
  • Lissandra teraz poprawnie przemienia Mastera Yi w Zamarzniętego Niewolnika, gdy ten umrze podczas Q — Ciosu Alfa.
  • Gdy Kalista używa Teleportacji, nie może już używać ataków podstawowych, cały czas wydając komendę ataku.
  • Fiddlesticks nie może już poruszać się, kiedy używa W — Obfitych Żniw, jeśli jego cel stał się niemożliwy do obrania za cel.
  • Elise może teraz poprawnie używać E — Wspinaczki na celach takich jak totemy, Wybuchowe Szyszki, Rozkwity Wróżbity itd.
  • Użycie W — Wojowniczego Żartownisia Wukonga, gdy wrogi bohater jest w trakcie animacji wzmocnionego ataku podstawowego, już nie sprawia, że ów wróg traci kontrolę nad swoją postacią.
  • Klon z R — Halucynacji Shaco teraz poprawnie zadaje 60% obrażeń, jakie zadałby Shaco za pomocą przedmiotów z efektami przy trafieniu.