Oficjalny opis zmian w patchu 10.10.
Zobacz też:
- Teamfight Tactics – patch 10.10: opis zmian
- Kiedy będzie dostępny URF? Do kiedy będzie można grać?
- Event Pulsefire 2020: misje
- Wydarzenie Pulsefire: data rozpoczęcia, przepustka, zawartość Pulsefire i Astronaut (oficjalne informacje)
Nowe skórki
Pulsefire Lucian – edycja prestiżowa
Edycja prestiżowa Pulsefire Luciana będzie dostępna za 2000 tokenów eventowych.
Chromy
Pick URF
Zgłaszanie graczy
Od patcha 10.10 powinniście częściej widywać powiadomienia z systemu natychmiastowego reagowania na szkodliwe zachowania.
Zmiany balansu
Annie
- Molten Shield (E)
- Redukcja obrażeń zwiększona z 10/13/16/19/22% do 13/17/21/25/29%.
- Summon: Tibbers (R)
- Aura obrażeń zwiększona z 10/15/20 (+10% AP) do 20/30/40 (+12% AP).
Diana
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 594 do 570.
- Bazowe obrażenia zmniejszone z 57,04 do 57.
Irelia
- Flawless Duet (E)
- Obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 80/125/170/215/260.
Katarina
- Voracity (pasyw)
- Przelicznik AP sztyletu zmieniony z 55/70/85/100% do 55/66/77/88%.
Kayn
- The Darkin Scythe (pasyw)
- Uzdrowienie Rhaasta zmniejszone z 34,5-43% zadawanych obrażeń (na poziomach 1-18) do 30-40% zadawanych obrażeń (na poziomach 1-18).
Kled
- Beartrap on a Rope (Q)
- Cooldown zwiększony z 9/8,5/8/7,5/7 sekund do 11/10/9/8/7 sekund.
Maokai
- Bazowa mana zmniejszona z 377,28 do 375.
- Bramble Smash (Q)
- Koszt many zwiększony z 50 do 60.
Miss Fortune
- Strut (W)
- Maksymalna prędkość ruchu zmniejszona z 60/70/80/90/100 do 50/60/70/80/90.
Nidalee
- Javelin Toss (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 40% do 50%.
Sivir
- Spell Shield (E)
- Zwrot many zwiększony z 80/95/110/125/140 do 110/120/130/140/150.
Soraka
- Starcall (Q)
- Obrażenia zwiększone z 75/110/145/180/215 do 85/120/155/190/225.
- Astral Infusion (W)
- Zwrot zdrowia podczas efektu Rejuvenated zwiększony z 60/70/80/90/100% do 80/85/90/95/100%.
Taric
- Zdrowie na poziom zmniejszone z 90 do 85.
- Bastion (W)
- Bonusowy pancerz zmniejszony z 10/12,5/15/17,5/20% do 10/11/12/13/14%.
Twisted Fate
- Bazowe AD zwiększone z 49,954 do 52.
- Bazowy pancerz zwiększony z 20,542 do 21.
- Destiny (R)
- Koszt many zmniejszony ze 150/125/100 do 100.
Udyr
- Prędkość ruchu zwiększona z 345 do 350.
- Bazowe zdrowie zwiększone z 593,32 do 594.
- Mana zwiększona z 270,4 do 271.
- Regeneracja many zmniejszona z 7,506 do 7,5.
URF
Buffy
- Ashe: brak zmian ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Caitlyn: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Diana: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Ezreal: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Gangplank: brak zmian ⇒ trzykrotnie zwiększona generacja Srebrnych Węży
- Gnar: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
- Janna: -8% siły tarcz ⇒ brak zmian
- Jayce: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Jinx: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Karthus: -15% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń
- Lucian: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Miss Fortune: brak zmian ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Nidalee: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Olaf: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Pyke: -5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Rakan: -10% siły tarcz ⇒ brak zmian
- Ryze: +2% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Senna: brak zmian ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Sett: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Sona: -5% zadawanych obrażeń, -5% leczenia, -5% siły tarcz ⇒ -5% leczenia, -5% siły tarcz
- Talon: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Vel’Koz: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Vi: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Xayah: -12% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń
Nerfy
- Alsitar: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Annie: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń
- Corki: +10% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Elise: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Evelynn: +20% zadawanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Illaoi: +5% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Ivern: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Jax: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
- Katarina: +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Leona: -3% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Maokai: -5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
- Nami: -10% leczenia ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
- Ornn: +10% zadawanych obrażeń, -25% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
- Poppy: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Quinn: +15% zadawanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Rammus: +15% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
- Rek’Sai: +5% zadawanych obrażeń, -20% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Sejuani: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Shaco: -12% zadawanych obrażeń ⇒ -12% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
- Sion: +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Skarner: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń
- Sylas: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Udyr: +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Urgot: +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Vladimir: -8% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia
- Volibear: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
- Wukong: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
- Yorick: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Yuumi: -10% zadawanych obrażeń, -25% leczenia ⇒ -20% zadawanych obrażeń, -30% leczenia
- Zac: -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
Naprawione błędy
- Efekt bierny W — Tarczy Duranda Galio ma teraz nowe efekty wizualne i dźwiękowe.
- Kary za unikanie kolejki teraz poprawnie mierzą czas kary między jednym uniknięciem kolejki a drugim (blokada powinna teraz poprawnie resetować się po 23 godzinach).
- Cień z W — Żywego Cienia i cień z R — Znaku Śmierci Zeda nie będą już umieszczone jeden na drugim, gdy te umiejętności zostaną szybko użyte jedna po drugiej.
- Sett teraz poprawnie kończy animację R — Końca Przedstawienia, jeśli użył tej umiejętności na klonach bohaterów, które zaraz znikną.
- Soraka nie może już uciszyć wrogiego bohatera za pomocą E — Równonocy do czasu jego śmierci i odrodzenia.
- Lissandra teraz poprawnie przemienia Mastera Yi w Zamarzniętego Niewolnika, gdy ten umrze podczas Q — Ciosu Alfa.
- Gdy Kalista używa Teleportacji, nie może już używać ataków podstawowych, cały czas wydając komendę ataku.
- Fiddlesticks nie może już poruszać się, kiedy używa W — Obfitych Żniw, jeśli jego cel stał się niemożliwy do obrania za cel.
- Elise może teraz poprawnie używać E — Wspinaczki na celach takich jak totemy, Wybuchowe Szyszki, Rozkwity Wróżbity itd.
- Użycie W — Wojowniczego Żartownisia Wukonga, gdy wrogi bohater jest w trakcie animacji wzmocnionego ataku podstawowego, już nie sprawia, że ów wróg traci kontrolę nad swoją postacią.
- Klon z R — Halucynacji Shaco teraz poprawnie zadaje 60% obrażeń, jakie zadałby Shaco za pomocą przedmiotów z efektami przy trafieniu.