League of Legends r.

Opis zmian w patchu 7.12

Już jutro nastąpi przerwa techniczna, a wraz z nią na serwery wejdzie nowa aktualizacja 7.12. Zobaczmy, co w niej otrzymamy.

Jeśli chcecie zobaczyć harmonogram zmian lub sprawdzić dokładny czas wyłączenia rankedów, zapoznajcie się z tym:


Nowy tryb

Łowy Krwawego Księżyca

Będzie dostępny od 16.06 do 27.06

hunt of the blood moon


Nowe skórki

Dawnbringer Riven

1820 RP

Nightbringer Yasuo

1820 RP


Nadchodzące wydarzenie

Chaos i Porządek

Zacznie się ono po wejściu patcha i jest związane z wyjściem nowych skórek. W trakcie trwania będziecie mieli możliwość zdobycia ekskluzywnej zawartości poprzez wykonywanie misji i zbieranie tokenów. Więcej informacji znajdziecie tu klik.


Zmiany balansu

Bohaterowie

Camille

  • Defensywa Adaptacyjna [P]
    • Czas odnowienia zmniejszony z 20/15/10 sek. do 16/13/10 sek.
  • Protokół Precyzji [Q]
    • Obrażenia opóźnionego drugiego uderzenia zwiększono ze 180% do 200%.

Corki

  • Podstawowe statystyki
    • Podstawowa prędkość ataku zwiększona z 0,625 jedn. do 0,638 jedn.
    • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone z 56 pkt. do 58 pkt.
  • Uzbrojenie Hextech [P]
    • Obrażenia ataków podstawowych zmieniono z 50% fizyczne, 50% magiczne na 20% fizyczne, 80% magiczne.
  • Walkiria [W]
    • [Nowość] Bomba Fosforowa i Ogień Zaporowy mogą być zbuforowane podczas lotu Walkirii.

Ivern

  • Wybuchowe Nasiono [E]
    • Obrażenia zmniejszono z 60/90/120/150/180 pkt. do 50/70/90/110/130 pkt.

Jax

  • Wzmocnione Uderzenie [W]
    • [Nowość] Jeżeli Jax użyje Wzmocnionego Uderzenia, aby wzmocnić podstawowy atak, zyska 50 jedn. zasięgu.

Jhin

  • Tańczący Granat [Q]
    • Obrażenia podstawowe zmniejszono z 50/75/100/125/150 pkt. do 45/70/95/120/145,
    • Skalowanie zwiększono 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku do 0,4/0,45/0,5/0,55/0,6 pkt. całkowitych obrażeń od ataku.
  • Kurtyna [R]
    • Obrażenia podstawowe każdego strzału zwiększono z 40/100/160 pkt. do 50/115/180 pkt.


Karma

  • Inspiracja [E]
    • Tarczę zmniejszono z 70/100/130/160/190 pkt. do 70/95/120/145/170 pkt.
  • Nieustępliwość [E wzmocnione R]
    • Tarczę na drugim celu zmniejszono z 50% wartości tarczy na głównym celu na 30% wartości.


Kindred

  • Wilczy Szał [W]
    • Prędkość doskoku wilka zwiększono z 1200 jedn. do 1400 jedn.
    • Czas działania obszaru zaczyna się liczyć, gdy Wilk dotrze w miejsce rzucenia. Użycie Tańca Strzał, gdy Wilk zmierza do celu, spowoduje skrócenie czasu odnowienia.
  • Narastający strach [Q]
    • Koszt many zmniejszony z 70 pkt. do 50 pkt.


Malzahar

  • Zew Pustki [Q]
    • Obrażenia zmniejszono z 70/110/150/190/230 pkt. do 70/105/140/175/210 pkt.
  • Uścisk Piekieł [R]
    • Obrażenia promienia zmniejszono z 125/250/375 pkt. do 125/225/325 pkt.
    • Skalowanie promienia zmniejszono z 1,15 pkt. mocy umiejętności do 1,10 pkt. mocy umiejętności.

Rakan
Rakan

  • Zwariowane Skrzydła [P]
    • Teraz prawidłowo odnosi korzyści z efektów wzmacniających leczenie i wytrzymałość tarcz (np. przedmioty powiązane z Bluźnierczym Bożkiem, Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów).


Rek’Sai

  • Podstawowe statystyki
    • Podstawowe obrażenia od ataku zwiększono z 55,628 pkt. do 57,5 pkt.
  • Wynurzenie [W]
    • Skalowanie zwiększono z 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku do 0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku.
  • Pośpiech Pustki [R]
    • Znacznie trudniej jest teraz uniknąć Pośpiechu Pustki. Cel Rek’Sai nie powinien być w stanie opuścić obszaru zadania obrażeń bez znacznej prędkości ruchu (lub doskoku/Błysku).


Rumble

  • Tytan ze Złomowiska [P]
    • Rozpoczęcie zmniejszania się Nagrzania zwiększono z 3 sek. (4, jeśli użyto Ogniopluja) do 4 sek.
    • Tempo zmniejszania się nagrzania zmniejszono z 0,5 sek. do 1 sek.
    • Wartość zmniejszania się nagrzania zmieniono z 5 pkt. przy każdym zmniejszeniu przez 5 zmniejszeń, potem 10 pkt. przy każdym zmniejszeniu na 10 pkt. przy każdym zmniejszeniu.
  • Ogniopluj [Q]
    • Obrażenia zadawane stworom zmniejszono ze 100% do 75%.
    • Czas odnowienia zamieniono z 6 sek. na wszystkich poziomach na 10/9/8/7/6 sek.
    • Obrażenia podstawowe zamieniono z 75/135/195/255/315 pkt. na 135/180/225/270/315 pkt.
    • Skalowanie zwiększono z 1,0 pkt. mocy umiejętności na 1,1 pkt. mocy umiejętności.
  • Tarcza Złomu [W]
    • Czas działania skrócono z 2 sek. do 1,5 sek.
    • Podstawową wytrzymałość tarczy zwiększono z 50/80/110/140/170 pkt. do 80/110/140/170/200 pkt.
  • Elektroharpun [E]
    • Obrażenia podstawowe zwiększono z 45/70/95/120/145 pkt. do 60/85/110/135/160 pkt.
    • Spowolnienie zwiększono z 30/40/50/60/66% do 30/40/50/60/70%.
Xayah

Xayah

  • Bliźniacze Sztylety [Q]
    • [Usunięto] Xayah nie może już atakować podczas rzucania Bliźniaczych Sztyletów.
  • Zabójcze Upierzenie [W]
    • Czas odnowienia zwiększono z 16/15/14/13/12 sek. do 20/19/18/17/16 sek.


Zac

  • Niestabilna Materia [W]
    • Obrażenia zmniejszono z 40/55/70/85/100 pkt. do 30/45/60/75/90 pkt.
  • Elastyczna Proca [E]
    • Obrażenia zmniejszono z 80/130/180/230/280 pkt. do 60/110/160/210/260 pkt.

Przedmioty

Doran’s Ring 

  • [Nowość] Odzyskiwanie many za zabijanie stworów jest teraz unikalne.

Doran’s Shield

  • Koszt zwiększony z 400 szt. złota na 450 szt. złota.

Refillable Potion

  • Zmieniono ikonę.

Athene’s Unholy Gral

  • AP zmniejszono z 40 pkt. do 30 pkt.
  • % regeneracji bazowej many zwiększono z 75% do 100%.
  • Redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 20% do 10%.
  • Częstotliwość zdobywania krwi: zwiększona z 20% do 25%.
  • [Usunięto] Nie daje już 25% bazowej regeneracji za każde 25% regeneracji many.
  • [Nowość] Daje 5 AP za każde 25% regeneracji many.

Redemption

  • Zdrowie zmniejszono z 300 pkt. do 200 pkt.
  • % bazowej regeneracji zdrowia: zmniejszono z 75% podstawowej regeneracji do 50%.
  • % bazowej regeneracji many: zwiększono ze 125% podstawowej regeneracji do 150%.
  • Leczenie zmniejszono z 65-490 pkt. do 30-370 pkt.
  • [Nowość] Efekt leczenia jest trzykrotnie większy w zależności od ilości zdrowia i tarczy.

Locket of the Iron Solari

  • Wartość tarczy zmniejszono z  70 – 665 do 70 – 575 (+2% – 36% bonusu zdrowia).
  • Skalowanie przelicznika bonusu tarczy bazuje na poziomie – 2% – 36%.

Glacial Shroud

  • Koszt skompletowania zmniejszony z 350 szt. złota do 250 szt. złota.
  • Łączny koszt zmniejszony z 1000 szt. złota do 900 szt. złota.
  • Pancerz zmniejszony z 25 pkt do 20 pkt.

Iceborn Guantled 

  • Budowa: Sheen + Glacial Shroud + 650 g na Sheen + Glacial Shroud + 750 g.
  • Łączny koszt: niezmieniony.

Frozen Heart

  • Budowa: Warden’s Mail + Clacial Shroud + 750 g na Warden’s Mail + Clacial Shroud + 800 g.
  • Łączny koszt: niezmieniony.

Righteous Glory

  • Budowa: Catalyst + Crystalline Bracer + 750 g na Glacial Shroud + Crystalline Bracer + 950 g.
  • Łączny koszt: niezmieniony.
  • Zdrowie zmniejszono z  500 do 400.
  • [Nowość] Pancerz 30 pkt.
  • [Nowość] Skrócenie czasu odnowienia 10%.
  • [Usunięto] Już nie ma pasywy Catalyst.
  • [Usunięto] Aktywne spowolnienie nie może zostać ręcznie namierzone.
  • [Nowość] Aktywne spowolnienie będzie automatycznie namierzać najbliższego bohatera.
  • Czas trwania prędkości poruszania się w stronę przeciwników zmniejszono z 4 do 3 sekund.

Knight’s Vow

  • Budowa: Crystalline Bracer + Chain Vest + 850 g na Kindlegem + Chain Vest + 600 g.
  • Koszt zmniejszono z 2300 do 2200 szt. złota.
  • [Usunięto] Nie daje już 100% podstawowej regeneracji zdrowia.
  • [Nowość] Skrócenie czasu odnowienia 10%.

Raptor’s Cloak 

  • Budowa: Rejuvenation Bead + Chain Vest + 250 g na Rejuvenation Bead + Cloth Armor + 450 g.
  • Koszt zmniejszono z 1200 do 900 szt. złota.
  • Armor zmniejszono z 40 do 30 pkt.

Ohmwrecker

  • Budowa: Raptor Cloak + Kindlegem + 650 g na Raptor Cloak + Kindlegem + 950 g.
  • Koszt: niezmieniony.

Zz’Rot Portal

  • Budowa: Raptor Cloak + Negatron Cloak + 780 g na Raptor Cloak + Negatron Cloak + 1080 g.
  • Koszt: niezmieniony.

Banner of Command

  • Budowa: Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 g na Aegis of the Legion + Raptor Cloak + 200 g.
  • Koszt: niezmieniony.
  • [Nowość] 125% podstawowej regeneracji zdrowia.
  • [Usunięto] Nie daje już 400 pkt. many.
  • [Nosość] Unikalna Pasywa: Szybkonogi: Daje premię do prędkości ruchu, zwiększającą się do 20% w ciągu 2 sek. w pobliżu wież, zniszczonych wież i Bram Pustki.

Zeke’s Convergence

  • Zmieniono nazwę z Zeke’s Harbinger na Zeke’s Convergence.
  • Ogólny koszt zwiększono z 2300 do 2400.
  • Koszt kombinacji zwiększono z 300 do 400.
  • Pancerz zwiększono z 30 pkt. do 60 pkt.
  • [Usunięto] Nie daje już 50 pkt. mocy umiejętności.
  • [Nowość] Daje 30 pkt. odporności na magię.
  • [Nowość] Unikalny pasyw: Przymierze Mrozu i Ognia: Zaatakowanie podpalonego wroga za pomocą podstawowego ataku zapala burzę lodową, która zadaje 40 pkt. obrażeń magicznych co sekundę i spowalnia o 40% przez 3 sek.
  • [Usunięto] Zeke’s Convergence nie zyskuje już ładunków wraz z upływem czasu, ani nie aktywuje się zależnie od liczby ładunków oraz nie daje 20% dodatkowej mocy umiejętności lub 50% szans na trafienie krytyczne po aktywacji.
  • [Nowość] 60 sek. odnowienia Nie można zmienić celu powiązania, gdy Przymierze Mrozu i Ognia się odnawia. Efekt użycia nie może być użyty na sojuszniku, z którym jest się powiązanym, ani na sojuszniku powiązanym z innym sojusznikiem.

Talisman of Ascension

  • Łączny koszt zmniejszono z 2400 do 2300 szt. złota.
  • Koszt skompletowania zwiększono z 350 do 450 szt. złota.

Relic Shield

  • Nagroda za misje przedmiotów powiązanych z Reliktową Tarczą teraz prawidłowo odnosi korzyści z efektów wzmacniających leczenie i wytrzymałość tarcz.
  • Kula będąca graficznym wskaźnikiem naładowania Łupów Wojennych została zaktualizowana, aby była bardziej runiczna i mniej odwracała uwagę.
  • Tarcza będąca graficznym wskaźnikiem naładowania przedmiotów powiązanych została zaktualizowana, aby była bardziej w stylu Targonu.

Ancient Coin 

  • Bohaterowie nie będą już zbierać monet many, gdy mają pełną manę.
  • Monety posiadają teraz graficzne wskaźniki, które pokazują, kiedy są bliskie zniknięcia.

Inne zmiany

Obieranie celów przez działka Heimerdingera/rośliny Zyry

Heimerdinger i Zyra muszą teraz faktycznie wykonać podstawowy atak, aby nakazać wieżyczkom i roślinom skupienie się na celu. Wydanie rozkazu ataku i natychmiastowe anulowanie go nie spowoduje już obrania celu.

Statystyki po zakończeniu meczu

Dodano punktację za kontrolę tłumu: zsumowany czas działania wszystkich efektów kontroli tłumu, które zostały przez gracza nałożone podczas gry.

Czat i znajomi

Pasek Więcej nieprzeczytanych pojawi się, jeżeli macie nieprzeczytane wiadomości wyżej lub niżej na liście znajomych. Kliknięcie paska spowoduje automatyczne przejście do powiadomienia o wiadomości. To ustawienie może zostać wyłączone za pomocą zakładki „Czat i znajomi” w menu Ustawienia.

Progres poziomów

Wprowadzono drobne poprawki do procesu awansowania na poziomach 1-30, aby gracze mogli awansować płynniej, zamiast nagłych skoków doświadczenia przy poziomach 5., 10. i 20. Całkowita ilość doświadczenia potrzebnego na awans 1-30 jest odrobinę niższa.

Efekty graficzne postępów misji dla supportów

Efekty graficzne prezentujące postępy w misjach pojawiają się co jedną trzecią postępów ku ukończeniu.