Jeśli chcecie zobaczyć harmonogram zmian lub sprawdzić dokładny czas wyłączenia rankedów, zapoznajcie się z tym:
Nowy tryb
Łowy Krwawego Księżyca
Będzie dostępny od 16.06 do 27.06
Nowe skórki
Dawnbringer Riven
1820 RP
Nightbringer Yasuo
1820 RP
Nadchodzące wydarzenie
Chaos i Porządek
Zacznie się ono po wejściu patcha i jest związane z wyjściem nowych skórek. W trakcie trwania będziecie mieli możliwość zdobycia ekskluzywnej zawartości poprzez wykonywanie misji i zbieranie tokenów. Więcej informacji znajdziecie tu klik.
Zmiany balansu
Bohaterowie
Camille
- Defensywa Adaptacyjna [P]
- Czas odnowienia zmniejszony z 20/15/10 sek. do 16/13/10 sek.
- Protokół Precyzji [Q]
- Obrażenia opóźnionego drugiego uderzenia zwiększono ze 180% do 200%.
Corki
- Podstawowe statystyki
- Podstawowa prędkość ataku zwiększona z 0,625 jedn. do 0,638 jedn.
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększone z 56 pkt. do 58 pkt.
- Uzbrojenie Hextech [P]
- Obrażenia ataków podstawowych zmieniono z 50% fizyczne, 50% magiczne na 20% fizyczne, 80% magiczne.
- Walkiria [W]
- [Nowość] Bomba Fosforowa i Ogień Zaporowy mogą być zbuforowane podczas lotu Walkirii.
Ivern
- Wybuchowe Nasiono [E]
- Obrażenia zmniejszono z 60/90/120/150/180 pkt. do 50/70/90/110/130 pkt.
Jax
- Wzmocnione Uderzenie [W]
- [Nowość] Jeżeli Jax użyje Wzmocnionego Uderzenia, aby wzmocnić podstawowy atak, zyska 50 jedn. zasięgu.
Jhin
- Tańczący Granat [Q]
- Obrażenia podstawowe zmniejszono z 50/75/100/125/150 pkt. do 45/70/95/120/145,
- Skalowanie zwiększono 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku do 0,4/0,45/0,5/0,55/0,6 pkt. całkowitych obrażeń od ataku.
- Kurtyna [R]
- Obrażenia podstawowe każdego strzału zwiększono z 40/100/160 pkt. do 50/115/180 pkt.
- Inspiracja [E]
- Tarczę zmniejszono z 70/100/130/160/190 pkt. do 70/95/120/145/170 pkt.
- Nieustępliwość [E wzmocnione R]
- Tarczę na drugim celu zmniejszono z 50% wartości tarczy na głównym celu na 30% wartości.
- Wilczy Szał [W]
- Prędkość doskoku wilka zwiększono z 1200 jedn. do 1400 jedn.
- Czas działania obszaru zaczyna się liczyć, gdy Wilk dotrze w miejsce rzucenia. Użycie Tańca Strzał, gdy Wilk zmierza do celu, spowoduje skrócenie czasu odnowienia.
- Narastający strach [Q]
- Koszt many zmniejszony z 70 pkt. do 50 pkt.
- Zew Pustki [Q]
- Obrażenia zmniejszono z 70/110/150/190/230 pkt. do 70/105/140/175/210 pkt.
- Uścisk Piekieł [R]
- Obrażenia promienia zmniejszono z 125/250/375 pkt. do 125/225/325 pkt.
- Skalowanie promienia zmniejszono z 1,15 pkt. mocy umiejętności do 1,10 pkt. mocy umiejętności.
- Zwariowane Skrzydła [P]
- Teraz prawidłowo odnosi korzyści z efektów wzmacniających leczenie i wytrzymałość tarcz (np. przedmioty powiązane z Bluźnierczym Bożkiem, Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów).
- Podstawowe statystyki
- Podstawowe obrażenia od ataku zwiększono z 55,628 pkt. do 57,5 pkt.
- Wynurzenie [W]
- Skalowanie zwiększono z 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku do 0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku.
- Pośpiech Pustki [R]
- Znacznie trudniej jest teraz uniknąć Pośpiechu Pustki. Cel Rek’Sai nie powinien być w stanie opuścić obszaru zadania obrażeń bez znacznej prędkości ruchu (lub doskoku/Błysku).
- Tytan ze Złomowiska [P]
- Rozpoczęcie zmniejszania się Nagrzania zwiększono z 3 sek. (4, jeśli użyto Ogniopluja) do 4 sek.
- Tempo zmniejszania się nagrzania zmniejszono z 0,5 sek. do 1 sek.
- Wartość zmniejszania się nagrzania zmieniono z 5 pkt. przy każdym zmniejszeniu przez 5 zmniejszeń, potem 10 pkt. przy każdym zmniejszeniu na 10 pkt. przy każdym zmniejszeniu.
- Ogniopluj [Q]
- Obrażenia zadawane stworom zmniejszono ze 100% do 75%.
- Czas odnowienia zamieniono z 6 sek. na wszystkich poziomach na 10/9/8/7/6 sek.
- Obrażenia podstawowe zamieniono z 75/135/195/255/315 pkt. na 135/180/225/270/315 pkt.
- Skalowanie zwiększono z 1,0 pkt. mocy umiejętności na 1,1 pkt. mocy umiejętności.
- Tarcza Złomu [W]
- Czas działania skrócono z 2 sek. do 1,5 sek.
- Podstawową wytrzymałość tarczy zwiększono z 50/80/110/140/170 pkt. do 80/110/140/170/200 pkt.
- Elektroharpun [E]
- Obrażenia podstawowe zwiększono z 45/70/95/120/145 pkt. do 60/85/110/135/160 pkt.
- Spowolnienie zwiększono z 30/40/50/60/66% do 30/40/50/60/70%.
Xayah
- Bliźniacze Sztylety [Q]
- [Usunięto] Xayah nie może już atakować podczas rzucania Bliźniaczych Sztyletów.
- Zabójcze Upierzenie [W]
- Czas odnowienia zwiększono z 16/15/14/13/12 sek. do 20/19/18/17/16 sek.
- Niestabilna Materia [W]
- Obrażenia zmniejszono z 40/55/70/85/100 pkt. do 30/45/60/75/90 pkt.
- Elastyczna Proca [E]
- Obrażenia zmniejszono z 80/130/180/230/280 pkt. do 60/110/160/210/260 pkt.
Przedmioty
Doran’s Ring
- [Nowość] Odzyskiwanie many za zabijanie stworów jest teraz unikalne.
Doran’s Shield
- Koszt zwiększony z 400 szt. złota na 450 szt. złota.
Refillable Potion
- Zmieniono ikonę.
Athene’s Unholy Gral
- AP zmniejszono z 40 pkt. do 30 pkt.
- % regeneracji bazowej many zwiększono z 75% do 100%.
- Redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 20% do 10%.
- Częstotliwość zdobywania krwi: zwiększona z 20% do 25%.
- [Usunięto] Nie daje już 25% bazowej regeneracji za każde 25% regeneracji many.
- [Nowość] Daje 5 AP za każde 25% regeneracji many.
Redemption
- Zdrowie zmniejszono z 300 pkt. do 200 pkt.
- % bazowej regeneracji zdrowia: zmniejszono z 75% podstawowej regeneracji do 50%.
- % bazowej regeneracji many: zwiększono ze 125% podstawowej regeneracji do 150%.
- Leczenie zmniejszono z 65-490 pkt. do 30-370 pkt.
- [Nowość] Efekt leczenia jest trzykrotnie większy w zależności od ilości zdrowia i tarczy.
Locket of the Iron Solari
- Wartość tarczy zmniejszono z 70 – 665 do 70 – 575 (+2% – 36% bonusu zdrowia).
- Skalowanie przelicznika bonusu tarczy bazuje na poziomie – 2% – 36%.
Glacial Shroud
- Koszt skompletowania zmniejszony z 350 szt. złota do 250 szt. złota.
- Łączny koszt zmniejszony z 1000 szt. złota do 900 szt. złota.
- Pancerz zmniejszony z 25 pkt do 20 pkt.
Iceborn Guantled
- Budowa: Sheen + Glacial Shroud + 650 g na Sheen + Glacial Shroud + 750 g.
- Łączny koszt: niezmieniony.
Frozen Heart
- Budowa: Warden’s Mail + Clacial Shroud + 750 g na Warden’s Mail + Clacial Shroud + 800 g.
- Łączny koszt: niezmieniony.
Righteous Glory
- Budowa: Catalyst + Crystalline Bracer + 750 g na Glacial Shroud + Crystalline Bracer + 950 g.
- Łączny koszt: niezmieniony.
- Zdrowie zmniejszono z 500 do 400.
- [Nowość] Pancerz 30 pkt.
- [Nowość] Skrócenie czasu odnowienia 10%.
- [Usunięto] Już nie ma pasywy Catalyst.
- [Usunięto] Aktywne spowolnienie nie może zostać ręcznie namierzone.
- [Nowość] Aktywne spowolnienie będzie automatycznie namierzać najbliższego bohatera.
- Czas trwania prędkości poruszania się w stronę przeciwników zmniejszono z 4 do 3 sekund.
Knight’s Vow
- Budowa: Crystalline Bracer + Chain Vest + 850 g na Kindlegem + Chain Vest + 600 g.
- Koszt zmniejszono z 2300 do 2200 szt. złota.
- [Usunięto] Nie daje już 100% podstawowej regeneracji zdrowia.
- [Nowość] Skrócenie czasu odnowienia 10%.
Raptor’s Cloak
- Budowa: Rejuvenation Bead + Chain Vest + 250 g na Rejuvenation Bead + Cloth Armor + 450 g.
- Koszt zmniejszono z 1200 do 900 szt. złota.
- Armor zmniejszono z 40 do 30 pkt.
Ohmwrecker
- Budowa: Raptor Cloak + Kindlegem + 650 g na Raptor Cloak + Kindlegem + 950 g.
- Koszt: niezmieniony.
Zz’Rot Portal
- Budowa: Raptor Cloak + Negatron Cloak + 780 g na Raptor Cloak + Negatron Cloak + 1080 g.
- Koszt: niezmieniony.
Banner of Command
- Budowa: Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 g na Aegis of the Legion + Raptor Cloak + 200 g.
- Koszt: niezmieniony.
- [Nowość] 125% podstawowej regeneracji zdrowia.
- [Usunięto] Nie daje już 400 pkt. many.
- [Nosość] Unikalna Pasywa: Szybkonogi: Daje premię do prędkości ruchu, zwiększającą się do 20% w ciągu 2 sek. w pobliżu wież, zniszczonych wież i Bram Pustki.
Zeke’s Convergence
- Zmieniono nazwę z Zeke’s Harbinger na Zeke’s Convergence.
- Ogólny koszt zwiększono z 2300 do 2400.
- Koszt kombinacji zwiększono z 300 do 400.
- Pancerz zwiększono z 30 pkt. do 60 pkt.
- [Usunięto] Nie daje już 50 pkt. mocy umiejętności.
- [Nowość] Daje 30 pkt. odporności na magię.
- [Nowość] Unikalny pasyw: Przymierze Mrozu i Ognia: Zaatakowanie podpalonego wroga za pomocą podstawowego ataku zapala burzę lodową, która zadaje 40 pkt. obrażeń magicznych co sekundę i spowalnia o 40% przez 3 sek.
- [Usunięto] Zeke’s Convergence nie zyskuje już ładunków wraz z upływem czasu, ani nie aktywuje się zależnie od liczby ładunków oraz nie daje 20% dodatkowej mocy umiejętności lub 50% szans na trafienie krytyczne po aktywacji.
- [Nowość]
60 sek. odnowieniaNie można zmienić celu powiązania, gdy Przymierze Mrozu i Ognia się odnawia. Efekt użycia nie może być użyty na sojuszniku, z którym jest się powiązanym, ani na sojuszniku powiązanym z innym sojusznikiem.
Talisman of Ascension
- Łączny koszt zmniejszono z 2400 do 2300 szt. złota.
- Koszt skompletowania zwiększono z 350 do 450 szt. złota.
Relic Shield
- Nagroda za misje przedmiotów powiązanych z Reliktową Tarczą teraz prawidłowo odnosi korzyści z efektów wzmacniających leczenie i wytrzymałość tarcz.
- Kula będąca graficznym wskaźnikiem naładowania Łupów Wojennych została zaktualizowana, aby była bardziej runiczna i mniej odwracała uwagę.
- Tarcza będąca graficznym wskaźnikiem naładowania przedmiotów powiązanych została zaktualizowana, aby była bardziej w stylu Targonu.
Ancient Coin
- Bohaterowie nie będą już zbierać monet many, gdy mają pełną manę.
- Monety posiadają teraz graficzne wskaźniki, które pokazują, kiedy są bliskie zniknięcia.
Inne zmiany
Obieranie celów przez działka Heimerdingera/rośliny Zyry
Heimerdinger i Zyra muszą teraz faktycznie wykonać podstawowy atak, aby nakazać wieżyczkom i roślinom skupienie się na celu. Wydanie rozkazu ataku i natychmiastowe anulowanie go nie spowoduje już obrania celu.
Statystyki po zakończeniu meczu
Dodano punktację za kontrolę tłumu: zsumowany czas działania wszystkich efektów kontroli tłumu, które zostały przez gracza nałożone podczas gry.
Czat i znajomi
Pasek „Więcej nieprzeczytanych” pojawi się, jeżeli macie nieprzeczytane wiadomości wyżej lub niżej na liście znajomych. Kliknięcie paska spowoduje automatyczne przejście do powiadomienia o wiadomości. To ustawienie może zostać wyłączone za pomocą zakładki „Czat i znajomi” w menu Ustawienia.
Progres poziomów
Wprowadzono drobne poprawki do procesu awansowania na poziomach 1-30, aby gracze mogli awansować płynniej, zamiast nagłych skoków doświadczenia przy poziomach 5., 10. i 20. Całkowita ilość doświadczenia potrzebnego na awans 1-30 jest odrobinę niższa.
Efekty graficzne postępów misji dla supportów
Efekty graficzne prezentujące postępy w misjach pojawiają się co jedną trzecią postępów ku ukończeniu.