Potyczki Taktyczne r.

Opis patcha 9.18 Teamfight Tactics

Jakie zmiany zostaną dodane w patchu 9.18 dla Teamfight Tactics?

Zobacz też:

Nowa zawartość

System dystrybucji przedmiotów

Zmiany sposobu wypadania przedmiotów w Teamfight Tactics: nowe rodzaje skrzynek z przedmiotami, drop bohaterów

Przedmioty

Neeko’s Help

  • Zużywalny przedmiot, który można nałożyć na bohatera.
  • Po nałożeniu bohater zużywa przedmiot i w Twojej puli posiadanych bohaterów pojawia się jednogwiazdkowa kopia tej postaci.
  • Jeżeli nie masz miejsca na tę postać, przedmiot spadnie z bohatera.

Małe Legendy

Star Guardian w TFT: IV seria Małych Legend

Zmiany systemowe

Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych tierów na danym poziomie

Teamfight Tactics: koniec z 0,5-procentową szansą na bohatera za 5 sztuk złota na szóstym poziomie

PoziomTier 1 (39)Tier 2 (26)Tier 3 (18)Tier 4 (13)Tier 5 (10)
1100%0%0%0%0%
2100%0%0%0%0%
370%25%5%0%0%
450%35%15%0%0%
535%35%25%5%0%
625%35%30%10%0%
720%30%33%15%2%
815%25%35%20%5%
910%15%33%30%12%
  • Level 3 / Tier: 65%/ 30%/ 5%/ 0%/ 0% ⇒ 70%/ 25%/ 5%/ 0%/ 0%.
  • Level 5 / Tier: 37%/ 35%/ 25%/ 3%/ 0% ⇒ 35%/ 35%/ 25%/ 5%/ 0%.
  • Level 6 / Tier: 24.5%/ 35%/ 30%/ 10%/ 0,5% ⇒ 25%/ 35%/ 30%/ 10%/ 0%.
  • Level 9 / Tier: 10%/ 15%/ 35%/ 30%/ 10% ⇒ 10%/ 15%/ 33%/ 30%/ 12%.

Champion pool

  • Bohaterowie 3 tieru w champion poolu: 21 ⇒ 18.

Doświadczenie na dany poziom

  • Level 5: 10 XP ⇒ 12 XP.
  • Level 6: 18 XP ⇒ 20 XP.
  • Level 7: 30 XP ⇒ 32 XP.
  • Level 8: 46 XP ⇒ 50 XP.
  • Level 9: 64 XP ⇒ 70 XP.

Stackowanie przedmiotów

Poniższe przedmioty nie stackują się:

  • Youmuu’s Ghostblade,
  • Knight’s Vow,
  • Frozen Mallet,
  • Yuumi,
  • Blade of the Ruined King,
  • Darkin,
  • Phantom Dancer,
  • Morellonomicon,
  • Red Buff.

Zmiany balansu

Przedmioty

Teamfight Tactics (TFT) 9.18: dostępne przedmioty
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.18)

B.F. Sword

  • Obrażenia od ataku: 20 ⇒ 15.

Frozen Heart

  • Czas działania osłabienia: 2,875 sekundy ⇒ 4 sekundy.

Locket of the Iron Solari

  • Wytrzymałość i czas działania tarczy: 250 na 6 sekund ⇒ 300 na 7 sekund.

Sword Breaker

  • Szansa na rozbrojenie i czas działania rozbrojenia: 25% szansy na rozbrojenie na 4 sekundy ⇒ 33% szansy na rozbrojenie na 3 sekundy.

Zephyr

  • Czas działania wygnania: 5 sekund ⇒ 6 sekund.

Klasy i pochodzenia

Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.18)

Assassin

  • [Nowość] Premia wymagająca 9 zabójców: zapewnia 225% obrażeń trafień krytycznych i 40% szansy na trafienie krytyczne.
  • Czas, po którym zabójcy skaczą na cel: 0,325 sekundy ⇒ 0,395 sekundy.

Elementalist

  • Pancerz golema: 20 ⇒ 40.

Knight

  • Zmniejszenie obrażeń rycerzy: 15/30/55 ⇒ 15/35/65.

Sorcerer

  • [Nowość] Premia wymagająca 9 czarodziejów: zapewnia 175% mocy umiejętności.

Wild

  • Dziki (4): Wszyscy sojusznicy zyskują 12% prędkości ataku za każdy atak (maks. 5 ładunków), a ich ataków podstawowych nie można uniknąć.

Postacie

Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.18)

Akali

  • Obrażenia umiejętności: 150/275/400 ⇒ 200/350/500.

Anivia

  • Czas działania i obrażenia umiejętności: 800 w ciągu 8 sekund ⇒ 800 w ciągu 6 sekund.

Camille

  • Obrażenia od ataku: 50 ⇒ 55.

Elise

  • Obrażenia od ataku pająków: 50 ⇒ 60.

Evelynn

  • Próg wykończenia: 65% zdrowia ⇒ 50% zdrowia.
  • Mnożnik obrażeń wykończenia: 3/5/7 ⇒ 3/4/5.

Graves

  • Pancerz: 20 ⇒ 30.

Kassadin

  • Obrażenia od ataku: 55 ⇒ 50.

Katarina

  • Początkowa mana / mana wymagana do użycia umiejętności: 0/100 ⇒ 0/85.

Kha’Zix

  • Początkowa mana / całkowita mana: 0/50 ⇒ 0/65.

Pantheon

  • Zdrowie: 1000 ⇒ 850.
  • Obrażenia od ataku: 80 ⇒ 75.

Pyke

  • Początkowa mana: 75 ⇒ 50.

Twisted Fate

  • Zdrowie: 450 ⇒ 500.
  • Ilość many zapewnianej przez Niebieską Kartę: 20/35/50 ⇒ 30/50/70.

Naprawione błędy

  • Umiejętność Morgany będzie teraz działała poprawnie na odizolowane, przywołane stwory i neutralne potwory.
  • Herold Zeke’a i Naszyjnik Żelaznych Solari nie będą już wzmacniały wrogiej drużyny, kiedy zostaną aktywowane ponownie po zakończeniu efektu hexpertów.
  • Umiejętność Kha’Zixa teraz będzie zawsze zadawać obrażenia nieuchronne, gdy aktywna jest premia wymagająca 3 mieszkańców Pustki.
  • Echo Luden teraz poprawnie trafia w główny cel danej umiejętności.
  • Umiejętność Camille: Evelynn nie będzie już w stanie usunąć unieruchomienia przy użyciu swojej umiejętności.
  • Umiejętność Camille: Shyvana teraz będzie wykonywać doskok w miejscu zamiast tracić całą swoją manę i nie zmieniać postaci.
  • Umiejętność Camille: Pantheon i Vi nie będą używać swojej umiejętności, kiedy są unieruchomieni.
  • Opis Lodowego Młota teraz mówi o tym, ile dodatkowego zdrowia zapewnia ten przedmiot.
  • Opis Darkina teraz mówi o tym, ile dodatkowej many zapewnia ten przedmiot.
  • Opis Głębokich Ran teraz mówi o tym, że ten efekt zmniejsza leczenie o 80%, a nie o 100%.
  • Cecha demonów nie będzie już umożliwiała im zdobywania many, gdy nie mogą tego robić.
  • Umiejętność Branda odbijała się o dwa razy więcej niż powinna. Teraz odbija się poprawną liczbę razy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Rek’Sai leczyła się o połowę poprawnej wartości.

Aktualizacja muzyki

Teamfight Tactics: Riot odświeży muzykę