League of Legends r.

Opis patcha 8.1

Czas na pierwszy patch sezonu 8! Pamięajcie też, że wraz z nadejściem tej aktualizacji zresetuje się też drabinka rankingowa, a sam sezon rankingowy zaczniemy 16 stycznia.

Odliczanie do początku sezonu 8

Opis patcha 8.1

Początek sezonu

Uwaga: te zmiany zostaną wprowadzone dopiero wtedy, kiedy sezon się zacznie, czyli 16 stycznia.

GRY RANKINGOWE

Rankingowy sezon 2018 rozpocznie się 16 stycznia.

SKRZYNIE HEXTECH

Znów można zdobywać skrzynie hextech dla każdego bohatera poprzez uzyskanie oceny S- lub wyższej w grze.

KRĄG PRETENDENTA

Pretendenci dość często grali przeciwko duetom Mistrzów, czego efektem był spadek poziomu rywalizacji w kolejce rankingowej. Ma to również negatywny wpływ na duety graczy z wyższych okolic kręgu Mistrza. Dlatego Pretendenci mogą teraz grać w duecie w kolejce rankingowej solo/duet.

Skórki

Jax z Boskim Kosturem

Emotki

  • Dabujący Pingu
  • To Moja Wina?
  • No Dawaj

Aktualizacja portretu Varusa

Bohaterowie

Brand

  • Umiejętność bierna — Płomień
    • Obrażenia za każdy ładunek: 2% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 4% maksymalnego zdrowia celu

Evelynn

  • E — Smagnięcie
    • Smagnięcie nie odnawia się już, jeśli Evelynn utraci wizję na swoim celu podczas rzucania umiejętności.

Graves

  • Q — To Koniec!
    • Koszt:  60/70/80/90/100 pkt. many ⇒ 60/65/70/75/80 pkt. many
    • Cooldown: 14/13/12/11/10 sek. ⇒ 13/12/11/10/9 sek.
  • W — Zasłona Dymna
    • Spowolnienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 50% na wszystkich poziomach
    • Czas trwania spowolnienia: 1,5 sek. ⇒ 0,5 sek.

Heimerdinger

  • Q — Działko H-28G Apex ulepszone przez R — ULEPSZENIE!!!
    • Podstawowe obrażenia promienia: 200/270/340 pkt. ⇒ 100/140/180 pkt. (niezmienione skalowanie umiejętności — 0,7 pkt. mocy umiejętności)

Kayle

  • Podstawowe statystyki
    • Przyrost AD: 2,8 pkt. ⇒ 2,2 pkt.
    • Wrodzony dodatkowy AS: 15% ⇒ 10%
  • E — Słuszny Gniew
    • Cooldown: 16 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 18/17/16/15/14 sek.

Skarner

  • Podstawowe statystyki
    • Podstawowa mana: 272,2 pkt. ⇒ 320 pkt.
  • E — Złamanie
    • Obrażenia efektu: 25/35/45/55/65 pkt. ⇒ 30/50/70/90/110 pkt.
    • Czas działania ogłuszenia: 1 sek. ⇒ 1,5 sek.

Syndra

  • R — Wyzwolona Moc
    • Wszystkie Mroczne Kule teraz zawsze lecą do celu Wyzwolonej Mocy, nawet jeśli umrze lub stanie się niewrażliwy.
    • Trzy latające wokół Syndry kule teraz poprawnie się materializują, nawet jeśli cel Wyzwolonej Mocy umrze w momencie użycia tej umiejętności.
    • Ruch Syndry nie jest już „dziwny” przez parę sekund, jeśli cel Wyzwolonej Mocy umrze przed wystrzeleniem wszystkich kul.
    • Mroczne Kule, które nie zadały obrażeń celowi Wyzwolonej Mocy, teraz poprawnie działają z innymi umiejętnościami Syndry.
    • Mroczne Kule, które nie zadały obrażeń celowi Wyzwolonej Mocy, już nie poruszają się chaotycznie, jeśli wpłyną na nie inne umiejętności Syndry.
    • Mroczne Kule stworzone krótko po zakończeniu Wyzwolonej Mocy już nie poruszają się chaotycznie, jeśli wpłyną na nie inne umiejętności Syndry.

Zoe

  • Q — Gwiezdna Piłeczka
    • Rejestrowanie nowej pozycji Zoe (na potrzeby przeliczania obrażeń) przy użyciu R — Skoku przez Portal trwa dłużej.
  • W — Złodziejka Czarów
    • Stwory nie upuszczają już odłamków Miecza-Pistoletu Hextech
  • E — Senna Bańka Kłopotów
    • Opóźnienie przed powstaniem pułapki: 0,6 sek. ⇒ 0,8 sek.
  • R — Skok przez Portal
    • Opóźnienie przed pojawieniem się drugiego portalu: 0,1 sek. ⇒ 0 sek.

Runy

Drapieżnik

  • NOWOŚĆ: Jeśli ładowanie Drapieżnika zostanie przerwane, jego czas odnowienia jest skracany o 50%.
  • NOWOŚĆ: Jeśli dodatkowe obrażenia Drapieżnika zostaną aktywowane przez umiejętność obszarową, obrażenia otrzyma ten trafiony cel, który ma najmniej zdrowia.
  • NOWOŚĆ: Współczynnik zwiększenia prędkości ruchu Drapieżnika jest większy o 50% przez pierwsze półtorej sekundy trwania efektu. To nie jest wspomniane w opisie umiejętności, ponieważ wymyślanie strategii z wykorzystaniem tego efektu prawdopodobnie przyprawi was o zawrót głowy.

Premie do statystyk ścieżki Determinacji

Determinacja jako główna ścieżka

  • DETERMINACJA + CZARNOKSIĘSTWO 130 pkt. zdrowia ⇒ 65 pkt. zdrowia plus 10 pkt. mocy umiejętności lub 6 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjnie
  • DETERMINACJA + DOMINACJA 130 pkt. zdrowia ⇒ 65 pkt. zdrowia plus 9 pkt. mocy umiejętności lub 5,4 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjnie
  • DETERMINACJA + PRECYZJA 130 pkt. zdrowia ⇒ 65 pkt. zdrowia plus 9% prędkości ataku

Determinacja jako drugorzędna ścieżka

  • CZARNOKSIĘSTWO + DETERMINACJA 20 pkt. mocy umiejętności lub 12 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjnie ⇒ 65 pkt. zdrowia plus 10 pkt. mocy umiejętności lub 6 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjnie
  • DOMINACJA + DETERMINACJA 18 pkt. mocy umiejętności lub 10,8 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjnie ⇒ 65 pkt. zdrowia plus 9 pkt. mocy umiejętności lub 5,4 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjnie
  • PRECYZJA + DETERMINACJA 18% prędkości ataku ⇒ 65 pkt. zdrowia plus 9% prędkości ataku

Runy — naprawione błędy

  • Ikony Czarów Przywoływacza użytkownika Rozpieczętowanej Księgi Czarów są teraz poprawnie aktualizowane w trybie obserwatora.
  • Statystyki run wyświetlane po zakończeniu gry, które mówią o czasie działania (np. „Całkowity czas działania” Zabójczego Tempa) teraz korzystają z formatu 00:00 i nie pokazują już liczby sekund, podczas których dany efekt był aktywny.
  • Lodowcowe Ulepszenie i Ezoteryczna Kometa mają teraz różne kolory w zależności od tego, czy użyli ich wrogowie czy sojusznicy.
  • Sojusznicze trafienia nie wliczają się już do aktywowania efektu Elektryzacji, jeśli dwóch sojuszników korzysta z tej runy kluczowej.
  • Naprawiono interakcje pomiędzy blokadą Błysku przy superumiejętnościach Skarnera oraz Fiddlesticksa a Hextechowym Błyskalazkiem i Rozpieczętowaną Księgą Czarów, które sprawiały, że Skarner i Fiddlesticks tracili dostęp do Błysku i Hexbłysku.
  • Rengar nie może już wydłużać zasięgu swojego skoku z zarośli przez użycie Hextechowego Błyskalazku.
  • Złoto i leczenie z Triumfu są teraz poprawnie przyznawane jednostkom będącym pod wpływem efektu inercji w momencie zdobycia przez nie zabójstwa lub asysty.
  • Opis Ezoterycznej Komety teraz poprawnie zawiera jej obrażenia podstawowe.
  • Interfejs awansu Kleptomancji nie zostaje już na stałe przy użyciu Eliksiru Umiejętności na poziomie 18.
  • Poprawiono efekty wizualne run w efektach wizualnych trybu obserwatora, aby usunąć nakładające się na siebie cząsteczki.
  • Opaska Przepływu Many działa teraz poprawnie z alternatywnymi rozwiązaniami w interfejsie (minimapa po drugiej stronie, ramki drużyny po lewej itd.)
  • Naprawiono błąd, w którym umiejętności kosztujące zdrowie sprawiały, że wartość dodatkowego leczenia Rewitalizacji w panelu run się zmniejszała.

Sprzedaż przedmiotów

Jeśli zamkniesz sklep z przedmiotami w ciągu 0,25 sek. po sprzedaniu przedmiotu, sprzedaż zostanie anulowana.

Aktualizacja pasków zdrowia

Ulepszenia czytelności

  • Wyższy kontrast czerwonego zdrowia.
  • Ciemniejsze tło (by zdrowie było jeszcze bardziej widoczne).
  • Większy i jaśniejszy tekst poziomu.
  • Trochę węższa ramka.
  • Mniejszy tekst imion (tworzy kontrast z efektami kontroli tłumu i miejsce na tagi klubów)

Naprawione błędy

  • Zanikanie tarczy wyświetlane jako czerwone obrażenia (naprawione w 7.24).
  • Powróciły tagi klubów.

Honor

Walka o zwycięstwo daje więcej nagród, które stają się lepsze w miarę zdobywania poziomów. Nowe punkty kontrolne pomiędzy poziomami pozwalają śledzić swój postęp. Tak jak kolejka rankingowa, poziom honoru resetuje się na początku sezonu, żebyście mogli jeszcze raz zdobywać nagrody. Te zmiany pojawią się na początku sezonu!

Punkty kontrolne

Od teraz pomiędzy każdym poziomem honoru są trzy punkty kontrolne. Przy każdym punkcie kontrolnym po 2. poziomie otrzymacie nagrodę, by uczcić wasze postępy. Po 5. poziomie honoru nie ma już punktów kontrolnych (bo nie ma poziomu 6.), ale wciąż będziecie otrzymywali nagrody w takich samych odstępach czasowych.

Reset honoru

Na początku sezonu zresetujemy wasz poziom honoru — do punktu kontrolnego pomiędzy poziomami 2. a 3. Gracze, którzy skończyli poprzedni sezon na poziomie 3., 4., lub 5., otrzymają małą premię, zależnie od swojego poziomu.

  • RESET Z 5.: Poziom 5. ⇒ Poziom 2., 3. punkt kontrolny
  • RESET Z 4.: Poziom 4. ⇒ Poziom 2., 2. punkt kontrolny
  • RESET Z 3.: Poziom 3. ⇒ Poziom 2., 1. punkt kontrolny
  • RESET Z 2.: Poziom 2. ⇒ Poziom 2., bez punktu kontrolnego
  • RESET Z 1./0.: Poziom 1. i niższy nie zostaną zresetowane.

Nowe nagrody

Wprowadziliśmy znaczne modyfikacje w systemie nagród. Nowe, niewymagające klucza Kule Honoru dostaniecie przy każdym punkcie kontrolnym po 3. poziomie honoru i wciąż będziecie je otrzymywać po 5. poziomie honoru. Kapsuły honoru są przyznawane za osiągnięcie 3., 4. i 5. poziomu honoru. To oznacza, że będziecie dostawać mniej kapsuł niż kiedyś, ale będę one zawierać najbardziej ekskluzywne nagrody. Z każdym awansem kule i kapsuły zapewniają lepsze nagrody. Oto, co otrzymacie za każdym razem, kiedy awansujecie lub dotrzecie do punktu kontrolnego:

  • Poziom 1.
    • AWANS 1 klucz
  • Poziom 2.
    • AWANS 1 klucz
    • PUNKT KONTROLNY 2 fragmenty klucza
  • Poziom 3.
    • AWANS Kapsuła za poziom 3. zawiera 3 fragmenty klucza, skórkę totemu i 300 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
    • PUNKT KONTROLNY Kula na poziomie 3. zawiera 2 fragmenty klucza i 150 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
  • Poziom 4.
    • AWANS Kapsuła za poziom 4. zawiera 4 fragmenty klucza, emotkę i 630 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
    • PUNKT KONTROLNY Kula na poziomie 4. zawiera 2 fragmenty klucza i 200 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
  • Poziom 5.
    • AWANS Kapsuła za poziom 5. zawiera 5 fragmentów klucza, Szarego Warwicka lub Średniowiecznego Twitcha i 960 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości. Jeśli posiadacie obydwie skórki, w zamian dostaniecie emotkę lub skórkę totemu.
    • PUNKT KONTROLNY Kula na poziomie 5. zawiera 3 fragmenty klucza i 250 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w którym tarcza Galio z W — Tarczy Duranda kończyła się, zamiast odświeżyć się 12 sekund po otrzymaniu obrażeń.
  • Bohaterowie z umiejętnościami niewymagającymi many (tacy jak Elise czy Nidalee w postaci Pumy) nie mogą już kumulować Łzy Bogini za pomocą swoich niewymagających many umiejętności.
  • Bohaterowie z energią lub bez zasobów, tacy jak Riven czy Yasuo, nie mogą już kumulować Łzy Bogini. Jednakże ich sojusznicy wciąż mogą kumulować łzy.
  • Q — Paktujemy? Gangplanka teraz poprawnie zaczyna się odnawiać przy rozpoczynaniu rzucania umiejętności, a nie przy jego końcu.
  • Słodziak, yyy znaczy Zac, już nie będzie zatrzymany w animacji R — Hop, do Góry!, jeśli w trakcie animacji rzucania umiejętności wskrzesi go Anioł Stróż.
  • Pierwszy atak Vayne z Q — Akrobacji z niewidzialności R — Godziny Sądu jest teraz poprawnie słyszalny/widzialny.
  • Naprawiono błąd, w którym wiele efektów kontroli tłumu przerywało różne ładowane umiejętności, nawet jeśli zostały uprzednio zablokowane przez tarczę magii.
  • Naprawiono błąd, w którym animacje zanikania i drgania paska zdrowia były wyświetlane, nawet jeśli opcja „Pokaż drganie paska zdrowia” była wyłączona.
  • Zmieniono wizualnie transformację Supergalaktycznego Gnara w Mega-Gnara i z powrotem, by uniknąć ryzyka wystąpienia napadów padaczki.
  • Zlikwidowano poważny problem z czasem włączania klienta, który występował u graczy korzystających z macOS w wersji 10.8 lub wcześniejszej. Aby naprawić błąd, trzeba całkowicie odinstalować i ponownie zainstalować League.
  • Czas odnowienia R — Kanonady Gangplanka już nie będzie się resetował przy zakupie ulepszenia „Podnieś Morale”.
  • Ataki wzmocnione przez E — Migbłystalne Kolce Cho’Gatha nie przerywają już ataków podstawowych wrogich bohaterów, którzy zostaną przez nie trafieni.
  • Efekty aktywacji „Kruchości” W — Ognistego Miecha Ornna i Uścisku Nieumarłego już nie działają, jeśli atak, który by je nałożył, zostanie zablokowany.
  • Atak wzmocniony przez Postać Pumy Q — Dobijanie Nidalee już nie zadaje obrażeń wrogom, jeśli go unikną.
  • Naprawiono bardzo rzadkie przypadki, w których anulowanie podstawowego ataku mogło sprawić również, że pocisk w locie (np. E — Korzenny Uścisk) znikał.
  • Naprawiono błąd, w którym używanie niektórych doskoków jeden po drugim sprawiało, że drugi doskok trwał tyle samo co pierwszy. Jeśli jacyś Maokaie zastanawiali się, czemu W — Spaczone Natarcie potrzebowało tyle czasu, by dosięgnąć celu po wyjściu z R — Podmorskiej Podróży Tahma Kencha… to właśnie dlatego.
  • Kliknięcie wrogiej wieży teraz zawsze będzie pokazywało jej ekwipunek.
  • Przywrócono efekty wizualne R — Ostatniej Iskry Lux Mistrzyni Żywiołów w wodnej postaci.
  • Przywrócono efekty wizualne R — Ostatniej Iskry Lux Mistrzyni Żywiołów w ognistej postaci.
  • Ręce Bota Nunu posiadają teraz elektryczne efekty wizualne.
  • Q — Skupienie Tropicielki Leśnej Ashe i Ashe z Sherwood posiada teraz odpowiednio tematyczne pociski, gdy posiada Huragan Runaana.
  • Efekty wizualne pojawiające sie na ziemi przy R — Szalonym Rozroście Basenowej Lulu nie pulsują już wolno na niskich i bardzo niskich ustawieniach graficznych.
  • Efekt graficzny R — Spojrzenia Meduzy Cassiopei Nefrytowego Kła nie jest już nadpisywany przez efekt Kryształowego Kostura Rylai.
  • Kule Nami Rzecznego Ducha przy użyciu E — Błogosławieństwa Władczyni Przypływów nie są już przekrzywione w trakcie trwania umiejętności.
  • Przywrócono nietoperze pojawiające się w ramach efektu wizualnego Postaci Pumy W — Susa, kiedy Czarująca Nidalee skacze na cele polowania.
  • Ślad W — Bzzzyt! Ambitnego Elfa Jinx już nie pojawia się z przodu cukierkowego pocisku.
  • Włosy Ambitnego Elfa Jinx nie deformują się już podczas niektórych animacji.
  • Przywrócono zwierzęcy efekt wizualny tańca Udyra Strażnika Przodków, gdy Udyr używa W — Stylu Żółwia poziomu piątego.
  • Efekt wizualny E — Szlamu Pustki Hextechowego Kog’Mawa wokół plwociny nie znika już pod wzniesionym terenem.