League of Legends r.

Opis patcha 10.18

Patch 10.18 trafia na serwery live, a wraz z nim - skórki PsyOps.

Powrót OFA

W ramach wydarzenia PsyOps (Psychoperacja) już za parę dni będziemy mogli zagrać w tryb One For All (Jeden za Wszystkich).

One For All powraca w patchu 10.18!

Patch w skrócie

Zmiany balansu

Ahri

  • P -Vastayan Grace
    • Nowość: Kiedy Ahri trafi wroga jedną lub dwoma umiejętnościami, otrzyma ładunek Essence Theft (maksymalnie 3 ładunki za jedno rzucenie umiejętności). Po osiągnięciu 9 ładunków jej kolejna umiejętność uzdrowi ją o 3/5/9/18 pkt. (na poziomach 1/6/11/16) (+0,09 pkt. mocy umiejętności) za każdego trafionego bohatera.
    • Usunięto: bonus prędkości ruchu przy trafieniu przeciwnika dwoma umiejętnościami w ciągu 1,5 sekundy.
  • Q – Orb of Deception
    • Usunięto: Kradzież Esencji (od teraz jest umiejętnością bierną).
  • W – Fox-fire
    • Nowość: +40% do prędkości ruchu po użyciu. Premia zanika w ciągu 1,5 skeundy.
    • Nowość: zadaje teraz 200% obrażeń stworom, które mają mniej niż 20% zdrowia.
    • Zaktualizowano namierzanie stworów (częściej obiera za cel stwory, które mogą zostać zabite przez orby; w pierwszej kolejności nadal trafia bohaterów będących pod wpływem [E]).
    • Cooldown: 9/8/7/6/5 sek. ⇒ 10/9/8/7/6 sek.
    • Koszt: 40 pkt. many ⇒ 55 pkt. many.

Ashe

  • AD: 61 ⇒ 59
  • Q – Ranger’s Focus
    • Naprawiono błędy związane z efektami wizualnymi w skinie Amethyst Ashe i obrażeniami z Runaan’s Hurricane.

Galio

  • Q – Winds of War
    • Obrażenia: 80/115/150/185/220 ⇒ 70/105/140/175/210.

Jarvan IV

  • Q – Dragon Strike
    • Obrażenia: 80/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250.

Kayle

  • Q – Radiant Blast
    • Usunięto: nie przywraca już 50% kosztu many za każdego trafionego bohatera.
  • W – Celestial Blessing
    • Koszt: 70/80/90/100/110 pkt. many ⇒ 90/100/110/120/130 pkt. many.
  • E – Starfire Spellblade
    • Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many ⇒ darmowa.
    • Prędkość pocisku: 2000 jedn. ⇒ 5000 jedn.

Kog’Maw

  • Przyrost zdrowia: 90 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Przyrost pancerza: 3,5 pkt. ⇒ 3,25 pkt.

Miss Fortune

  • Przyrost prędkości ataku: 2,25% ⇒ 3%.
  • W – Strut
    • Maksymalna dodatkowa prędkość ruchu: 50/60/70/80/90 jedn. ⇒ 55/65/75/85/95 jedn.

Rumble

  • Q – Flamespitter
    • Całkowite obrażenia: 175/210/245/280/315 pkt. ⇒ 180/220/260/300/340 pkt.

Sett

  • P – Pit Grit
    • Skalowanie dodatkowych obrażeń z prawej pięści: 0,15 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
  • Q – Knuckle Down
    • Dodatkowe obrażenia: 10/20/30/40/50 pkt. (+1/2/3/4/5% maksymalnego zdrowia celu) (+0,01 za każde 100 pkt. obrażeń od ataku) ⇒ 10/20/30/40/50 pkt. (+0,01 maksymalnego zdrowia celu) (+1/1,5/2/2,5/3% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku)

Shen

  • P – Ki Barrier
    • Wytrzymałość tarczy: 70-121 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 60-111 pkt. (na poziomach 1-18)

Shyvana

  • E –  Flame Breath
    • Promień wybuchu w postaci smoka: 220/240/260/280/300 jedn. (sprawdzane od krawędzi) ⇒ 345 jedn. (sprawdzane od środka) (345 jedn. sprawdzanych od środka jest równe 280 jedn. sprawdzanym od krawędzi w przypadku większości celów).
    • Częstotliwość zadawania obrażeń obszaru na ziemi w postaci smoka: Co 1 sekundę ⇒ Co 0,5 sekundy (takie same obrażenia na sekundę).
    • Efekty wizualne i wskaźnik rzucania w Postaci Smoka teraz lepiej pokazują promień umiejętności.
    • Ognisty Podmuch w Postaci Smoka nie będzie już rzucany na maksymalną odległość, jeśli gracz spróbuje go rzucić w pobliżu maksymalnego zasięgu.
    • Obszar na ziemi w Postaci Smoka działa teraz sprawniej.

Twitch

  • E – Contaminate
    • Skalowanie dodatkowych obrażeń za każdy ładunek: 0,2 pkt. mocy umiejętności (maksymalnie 1,2 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 0,333 pkt. mocy umiejętności (maksymalnie 2,0 pkt. mocy umiejętności).
  • R – Spray and Pray
    • Zmniejszenie obrażeń pocisku za każdego trafionego wroga: 20% za poprzednie trafienie (minimalne obrażenia wynoszą 40%) ⇒ -5% za każdą trafioną jednostkę (minimalne obrażenia wynoszą 70%).

Xin Zhao

  • W – Wind Becomes Lightning
    • Obrażenia pchnięcia: 30/65/100/135/170 pkt. (+0,75 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) ⇒ 40/75/110/145/180 pkt. (+0,8 pkt. całkowitych obrażeń od ataku).

Zmiany run

Guardian

  • Skalowanie wytrzymałości tarczy: 0,25 pkt. mocy umiejętności (+0,12 pkt. dodatkowego zdrowia) ⇒ 0,15 pkt. mocy umiejętności (+0,09 pkt. dodatkowego zdrowia).

Aktualizacje klienta

Zgodnie z zapowiedziami Riot nadal pracuje nad aktualizacją klienta gry. Riot opublikował listę naprawionych bugów, w których znajduje się m.in. dynamiczna aktualizacja zmiana tła profilu, nienachodzenie czatu głosowego na listę znajomych, poprawne wyświetlanie statusu gracza itd.

Pełna lista zmian:

  • Gracze online korzystający z League+ będą teraz wyświetlani jako dostępni w folderach na liście znajomych.
  • Wiadomości licznika pojawią się, gdy gracz natrafi na błąd przy aktualizacji.
  • Podczas obserwowania gry nie będzie się już przy was pojawiać zielona kropka na liście znajomych.
  • Rzadkość skórek totemów wizji jest teraz poprawnie wyświetlana.
  • Strona główna nie będzie już czarna, kiedy gracz zostanie usunięty z grupy.
  • Imiona graczy nie powinny się wyświetlać jako „…” w czacie.
  • Wyskakujące okienka z misjami i innymi informacjami powinny pojawiać się dopiero po zakończeniu wczytywania klienta.
  • Blokowanie gracza przez okno dodawania znajomych nie powinno już wyświetlać tekstu debugowania zamiast imienia przywoływacza użytkownika.
  • Długie nazwy skórek nie powinny nachodzić na siebie w oknie wyboru tła profilu.
  • Kółka ładowania dla wszystkich zakładek w kliencie są teraz w jednym miejscu.
  • Zmiana tła profilu teraz dynamicznie aktualizuje kartę na liście znajomych.
  • Panel czatu głosowego nie nachodzi już na listę znajomych.
  • Odnaleźliśmy zagubione tłumaczenie i dodaliśmy je do odpowiednich powiadomień patchera.
  • Karta gracza na liście znajomych powinna teraz poprawnie pokazywać jego status (W kolejce, Wybór bohatera, Online).

Aktualizacje VFX

Na serwer trafią zapowiedziane aktualizacje efektów wizualnych Malzahara, Viktora, Nocturne’a, a także Ignite’a.

Aktualizacje efektów wizualnych Nocturne’a, Viktora, Malzahara i Ignite’a