Patch 10.18 trafia na serwery live, a wraz z nim - skórki PsyOps.
Powrót OFA
W ramach wydarzenia PsyOps (Psychoperacja) już za parę dni będziemy mogli zagrać w tryb One For All (Jeden za Wszystkich).
Patch w skrócie
Zmiany balansu
Ahri
- P -Vastayan Grace
- Nowość: Kiedy Ahri trafi wroga jedną lub dwoma umiejętnościami, otrzyma ładunek Essence Theft (maksymalnie 3 ładunki za jedno rzucenie umiejętności). Po osiągnięciu 9 ładunków jej kolejna umiejętność uzdrowi ją o 3/5/9/18 pkt. (na poziomach 1/6/11/16) (+0,09 pkt. mocy umiejętności) za każdego trafionego bohatera.
- Usunięto: bonus prędkości ruchu przy trafieniu przeciwnika dwoma umiejętnościami w ciągu 1,5 sekundy.
- Q – Orb of Deception
- Usunięto: Kradzież Esencji (od teraz jest umiejętnością bierną).
- W – Fox-fire
- Nowość: +40% do prędkości ruchu po użyciu. Premia zanika w ciągu 1,5 skeundy.
- Nowość: zadaje teraz 200% obrażeń stworom, które mają mniej niż 20% zdrowia.
- Zaktualizowano namierzanie stworów (częściej obiera za cel stwory, które mogą zostać zabite przez orby; w pierwszej kolejności nadal trafia bohaterów będących pod wpływem [E]).
- Cooldown: 9/8/7/6/5 sek. ⇒ 10/9/8/7/6 sek.
- Koszt: 40 pkt. many ⇒ 55 pkt. many.
Ashe
- AD: 61 ⇒ 59
- Q – Ranger’s Focus
- Naprawiono błędy związane z efektami wizualnymi w skinie Amethyst Ashe i obrażeniami z Runaan’s Hurricane.
Galio
- Q – Winds of War
- Obrażenia: 80/115/150/185/220 ⇒ 70/105/140/175/210.
Jarvan IV
- Q – Dragon Strike
- Obrażenia: 80/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250.
Kayle
- Q – Radiant Blast
- Usunięto: nie przywraca już 50% kosztu many za każdego trafionego bohatera.
- W – Celestial Blessing
- Koszt: 70/80/90/100/110 pkt. many ⇒ 90/100/110/120/130 pkt. many.
- E – Starfire Spellblade
- Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many ⇒ darmowa.
- Prędkość pocisku: 2000 jedn. ⇒ 5000 jedn.
Kog’Maw
- Przyrost zdrowia: 90 pkt. ⇒ 85 pkt.
- Przyrost pancerza: 3,5 pkt. ⇒ 3,25 pkt.
Miss Fortune
- Przyrost prędkości ataku: 2,25% ⇒ 3%.
- W – Strut
- Maksymalna dodatkowa prędkość ruchu: 50/60/70/80/90 jedn. ⇒ 55/65/75/85/95 jedn.
Rumble
- Q – Flamespitter
- Całkowite obrażenia: 175/210/245/280/315 pkt. ⇒ 180/220/260/300/340 pkt.
Sett
- P – Pit Grit
- Skalowanie dodatkowych obrażeń z prawej pięści: 0,15 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
- Q – Knuckle Down
- Dodatkowe obrażenia: 10/20/30/40/50 pkt. (+1/2/3/4/5% maksymalnego zdrowia celu) (+0,01 za każde 100 pkt. obrażeń od ataku) ⇒ 10/20/30/40/50 pkt. (+0,01 maksymalnego zdrowia celu) (+1/1,5/2/2,5/3% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku)
Shen
- P – Ki Barrier
- Wytrzymałość tarczy: 70-121 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 60-111 pkt. (na poziomach 1-18)
Shyvana
- E – Flame Breath
- Promień wybuchu w postaci smoka: 220/240/260/280/300 jedn. (sprawdzane od krawędzi) ⇒ 345 jedn. (sprawdzane od środka) (345 jedn. sprawdzanych od środka jest równe 280 jedn. sprawdzanym od krawędzi w przypadku większości celów).
- Częstotliwość zadawania obrażeń obszaru na ziemi w postaci smoka: Co 1 sekundę ⇒ Co 0,5 sekundy (takie same obrażenia na sekundę).
- Efekty wizualne i wskaźnik rzucania w Postaci Smoka teraz lepiej pokazują promień umiejętności.
- Ognisty Podmuch w Postaci Smoka nie będzie już rzucany na maksymalną odległość, jeśli gracz spróbuje go rzucić w pobliżu maksymalnego zasięgu.
- Obszar na ziemi w Postaci Smoka działa teraz sprawniej.
Twitch
- E – Contaminate
- Skalowanie dodatkowych obrażeń za każdy ładunek: 0,2 pkt. mocy umiejętności (maksymalnie 1,2 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 0,333 pkt. mocy umiejętności (maksymalnie 2,0 pkt. mocy umiejętności).
- R – Spray and Pray
- Zmniejszenie obrażeń pocisku za każdego trafionego wroga: 20% za poprzednie trafienie (minimalne obrażenia wynoszą 40%) ⇒ -5% za każdą trafioną jednostkę (minimalne obrażenia wynoszą 70%).
Xin Zhao
- W – Wind Becomes Lightning
- Obrażenia pchnięcia: 30/65/100/135/170 pkt. (+0,75 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) ⇒ 40/75/110/145/180 pkt. (+0,8 pkt. całkowitych obrażeń od ataku).
Zmiany run
Guardian
- Skalowanie wytrzymałości tarczy: 0,25 pkt. mocy umiejętności (+0,12 pkt. dodatkowego zdrowia) ⇒ 0,15 pkt. mocy umiejętności (+0,09 pkt. dodatkowego zdrowia).
Aktualizacje klienta
Zgodnie z zapowiedziami Riot nadal pracuje nad aktualizacją klienta gry. Riot opublikował listę naprawionych bugów, w których znajduje się m.in. dynamiczna aktualizacja zmiana tła profilu, nienachodzenie czatu głosowego na listę znajomych, poprawne wyświetlanie statusu gracza itd.
Pełna lista zmian:
- Gracze online korzystający z League+ będą teraz wyświetlani jako dostępni w folderach na liście znajomych.
- Wiadomości licznika pojawią się, gdy gracz natrafi na błąd przy aktualizacji.
- Podczas obserwowania gry nie będzie się już przy was pojawiać zielona kropka na liście znajomych.
- Rzadkość skórek totemów wizji jest teraz poprawnie wyświetlana.
- Strona główna nie będzie już czarna, kiedy gracz zostanie usunięty z grupy.
- Imiona graczy nie powinny się wyświetlać jako „…” w czacie.
- Wyskakujące okienka z misjami i innymi informacjami powinny pojawiać się dopiero po zakończeniu wczytywania klienta.
- Blokowanie gracza przez okno dodawania znajomych nie powinno już wyświetlać tekstu debugowania zamiast imienia przywoływacza użytkownika.
- Długie nazwy skórek nie powinny nachodzić na siebie w oknie wyboru tła profilu.
- Kółka ładowania dla wszystkich zakładek w kliencie są teraz w jednym miejscu.
- Zmiana tła profilu teraz dynamicznie aktualizuje kartę na liście znajomych.
- Panel czatu głosowego nie nachodzi już na listę znajomych.
- Odnaleźliśmy zagubione tłumaczenie i dodaliśmy je do odpowiednich powiadomień patchera.
- Karta gracza na liście znajomych powinna teraz poprawnie pokazywać jego status (W kolejce, Wybór bohatera, Online).
Aktualizacje VFX
Na serwer trafią zapowiedziane aktualizacje efektów wizualnych Malzahara, Viktora, Nocturne’a, a także Ignite’a.
Aktualizacje efektów wizualnych Nocturne’a, Viktora, Malzahara i Ignite’a