League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.14

Oto oficjalne zmiany w patchu 6.14!

Rework Ryze’a

Ryze_Splash_0

RyzeLoadScreen

ryze0

ryze0b

ryze0taunt

ryze0turn

ryze0compare

Umiejętności

  • Tutaj znajdziecie prezentację umiejętności: klik!
  • Zobacz też przeliczniki umiejętności: klik!

Ekran logowania

Ekran wyboru bohatera

A step ahead of cataclysm.

Voiceover

Aktualizacja skórek

Young Ryze (daw. Human Ryze)

ryze1compare

ryze1turn

Tribal Ryze

Ryze_Splash_2

ryze2turn

Uncle Ryze

Ryze_Splash_3

ryze3turn

Triumphant Ryze

Ryze_Splash_4

ryze4turn

Professor Ryze

Ryze_Splash_5

ryze5turn

Zombie Ryze

Ryze_Splash_6

ryze6turn

Dark Crystal Ryze

Ryze_Splash_7

ryze7turn

Pirate Ryze

Ryze_Splash_8

ryze8turn

Ryze Whitebeard

ryze9compare

ryze9turn

Young Ryze (daw. Human Ryze)

Ryze_Splash_1

Ryze_1

Skórki na event Pool Party 2016!

Wymienione poniżej skórki to jedyne nowe w tym roku z eventu Pool Party.

Pool Party Fiora

1350 RP

pool party fiora

FIORAMODEL

YIO7UJW

Cl-7fJzVYAAQ9Q2

Cl-7mgZVYAASGxY (1)

Pool Party Miss Fortune

1350 RP

MissFortune_Splash_9

MISSFORTUNEMODEL

Cl-7GvhVYAUv95T

Cl-7NdKUYAAulxZ

Pool Party Taric

1350 RP

pool party taric

taricmmodel

Cl-7NdKUYAAulxZ

Cl-7VrCVYAAQKzE

Ikony Pool Party

profileIcon2072 profileIcon2073 profileIcon2074

profileIcon2075 profileIcon2076 profileIcon2077

His Royal Crabness Ward

sgkxEps

crab

Sygnały czasu odnowienia

Użyjcie sygnału na ikonie, aby umieścić odpowiednie informacje w czacie.

  • Na następujących ikonach można użyć sygnałów, aby automatycznie wysłać informacje do drużyny w czacie:
    • Umiejętności (pozostały czas odnowienia lub informacja o braku zasobów)
    • Czary przywoływacza (pozostały czas odnowienia)
    • Ważne przedmioty (pozostały czas odnowienia, gdy to istotne, w innym wypadku ukończenie przedmiotu)
    • Przedmioty wizji, wliczając Talizmany (czas odnowienia lub ładunki totemów)
    • Paski zdrowia i zasobów (aktualny procent)
  • Możecie także kliknąć na liczniki czasu dżungli po wciśnięciu Tab, aby umieścić je w czacie.

Maestria Bohaterów

  • Wyliczenia oceny maestrii dla wspierających zmienią się w tym patchu.
    • Oceny wspierających lepiej oddają skuteczność w wypełnianiu roli
    • Oceny wspierających w równym stopniu liczą asysty i zabicia, dzięki czemu nie muszą oni Błyskać i Podpalać przeciwników

Oblężenie Nexusa

  • W tym opartym na rundach trybie obrony i ataku pełno jest wybuchów. Oblężenie Nexusa trafi do kolejki rotacyjnych trybów gry w tym patchu

Naprawione błędy

  • Pasek zdrowia Wędrującego Kraba nie pojawia się już po chwili, gdy zostanie on odkryty po raz pierwszy.
  • Umiejętność bierna – Cierniowy Ogród Zyry nie reaktywuje się, gdy Zyra używa Powrotu w zaroślach, zdradzając jej położenie.
  • Braum nie umiera już natychmiast, gdy spróbuje zablokować Kwasowy Strzał Barona Nashora za pomocą E – Niezłomności w złym momencie.
  • Gdy E – Pochwycenie Dariusa przeciągnie przeciwników przez ścianę, nie odbija już ich z powrotem tam, gdzie byli.
  • Graves nie zostaje już na chwilę ogłuszony, gdy przeciwnik spróbuje go przemieścić podczas używania R – Obrażeń Przypadkowych
  • W – Zasłona Dymna Gravesa już nie przestaje działać, gdy zostanie użyta natychmiast przed tym, jak Graves wystrzeli swój drugi pocisk.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pająki Elise czasami nie otrzymywały obrażeń od podstawowych ataków Gravesa.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt użycia Hextech GLP-800 nie zawsze otrzymywał skrócony czas odnowienia z Rubinu Widzenia.
  • Paski zdrowia Kayle z Eterycznymi Skrzydłami, Żelaznej Inkwizytorki Kayle oraz Riot Kayle powiększono, aby pasowały wysokością do innych skórek Kayle.
  • Naprawiono migotanie w efektach graficznych rzucania R – Hemoplagi Władcy Krwi Vladimira.
  • Przywrócono niestandardowe efekty cząsteczkowe W – Ciemnej Materii Złego Mikołaja Veigara. Wesołych Świąt.
  • Przywrócono linię pokazującą drogę, która pojawia się między kliknięciem na E – Magiczną Podróż Śnieżnego Barda, a wejściem do niej i zamianą w pingwina.
  • Usunięto kilka linii szwów na modelu Tajskiego Boksera Lee Sina na bardzo niskich ustawieniach.
  • Efekty dymu Bezgłowego Hecarima już się nie zacinają.
  • Zlikwidowano problem z teksturami na górze beczki Pucharu Przywoływacza Fnatic Gragasa.
  • Usunięto losową rurę, która pojawiała się w kolanie Jarvana IV Komandosa podczas chodzenia.
  • Zlikwidowano problem z rozciąganiem się kapelusza Basenowej Lulu podczas jej animacji śmierci.
  • Zęby Mistrzowskiej Shyvany pod postacią smoka nie są już elastyczne, gdy ryczy.

Zmiany balansu

Annie_OB

Annie

  • Summon: Tibbers [R]
    • jeżeli cel Tibbersa wkroczy we mgłę wojny, Tibbers kontynuuje poruszanie się do ostatniego miejsca, w którym przebywał cel, zamiast zatrzymywać się w miejscu
    • Tibbers nie zapomina już jak atakować cel, jeżeli zostanie poddany działaniu efektów ograniczenia kontroli
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że Tibbers nie mógł otrzymać rozkazu ataku Inhibitorów lub Nexusa, chociaż czasami sam postanawiał to zrobić
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że Tibbers mógł nie wpaść w szał, jeżeli Annie wydała mu rozkaz w chwili swojej śmierci

Azir_OB

Azir

  • Arise [W]
    • obrażenia żołnierzy nadal wynoszą 50-170 pkt. (na poziomach 1-18), ale skalują się gorzej na poziomach 1-11. Skalowanie zwiększa się na poziomach 14-18, aby nadrobić stratę.
      • obrażenia żołnierzy na poziom zmienione 50/52/54/56/58/60/63/66/69/72/75/85/95/110/125/140/155/170 z 50 / 55 / 60 / 65 / 70 / 75 / 80 / 85 / 90 / 95 / 100 / 110 / 120 / 130 / 140 / 150 / 160 / 170
    • zasięg wizji żołnierzy zmniejszony do 350 z 575

Fiora_OB

Fiora

  • Duelist’s Dance (pasyw) – zdrowie przy trafieniu słabego punktu zwiększone do 30-115 pkt. (na poziomach 1-18) z 25-110 pkt. (na poziomach 1-18)
  • Lunge [Q] – bonusowe AD ratio zwiększone do .95/1/1.05/1.1/1.15 z .55/.70./.85/1/1.15

Illaoi_OB

Illaoi

  • wskaźniki macek są teraz dokładniejsze w pokazywaniu obszaru, w który uderzą.

LeeSin_OB

Lee Sin

  • Safeguard [W]
    • podstawowa wartość tarczy zwiększona do 40/100/160/220/280 z 40/80/120/160/200

Leona_OB

Leona

  • Sunlight (pasyw) – obrażenia zmniejszone do 20-105 pkt. (na poziomach 1-18) z 20-140 pkt. (na poziomach 1-18)
  • Shield of Daybreak [Q]
    • cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
    • obrażenia zmniejszone do  30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
    • dodatkowy zasięg zwiększony do 50 jednostek z 30
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt ogłuszenia Pawęży Brzasku działał dłużej, niż było to zamierzone. Czas ogłuszenia i opis powinny teraz faktycznie się zgadzać (1 sekunda, nie 1,25 sek.).
  • Eclipse [W]
    • obrażenia zmienione na 60/100/140/180/220 z 60/110/160/210/260
  • Zenith Blade [E] – czas roota zwiększony do .5 z .25
  • Solar Flare [R]
    • obrażenia zmniejszone do 100/175/250 z 150/250/350
    • Po użyciu Rozbłysku Słonecznego, Leona zyskuje Rozżarzenie na 5 sekund. W tym czasie następne 3/4/5 podstawowych ataków Leony zyskuje 100 jednostek zasięgu, zadaje 30/40/50 (+0,15 pkt. mocy umiejętności) pkt. dodatkowych obrażeń magicznych i nakłada Słoneczny Blask.

Lux_OB

Lux

  • Illumination (pasyw) – obrażenia zwiększone do 18-190 pkt. (na poziomach 1-18) z 18-154 pkt. (na poziomach 1-18)
  • Light Binding [Q] – obrażenia zmniejszone do 50/100/150/200/250 z 60/110/160/210/260

Malzahar_OB

Malzahar

  • prędkość ruchu zmniejszona do 335 z 340
  • zasięg ataku zmniejszony do 500 z 550

Poppy_OB

Poppy

  • Iron Ambassador (pasyw)
    • obrażenia zmniejszone do 10-180 pkt. (na poziomach 1-18) z 20-190 pkt. (na poziomach 1-18)
    • cooldown zmniejszony do 16/13/10 z 18/14/10
    • wytrzymałość tarczy zwiększona do 15/17,5/20% maksymalnego zdrowia Poppy (na poziomach 1/7/13) z 15% maksymalnego zdrowia Poppy na wszystkich poziomach
  • Steadfast Presence [W] – prędkość ruchu zwiększona do 32/34/36/38/40% z 27/29/31/33/35%

RekSai_OB

Rek’Sai

  • Tremor Sense (część [W])
    • cooldown aktualizacji na cel zwiększony do 1.5 z .75
    • Wyczuwanie Drgań nie będzie powiadamiać Rek’Sai, jeżeli przeciwnicy będą robić drobne kroki, aby zmienić stronę, w którą są skierowani

Sona_OB

Sona

  • promień aur zwiększony do 400 jednostek z 350
  • czas działania aur nie jest już wydłużony o maksymalnie 2 sekundy zależnie od ilości sojuszników objętych jej działaniem
  • Power Chord (pasyw)
    • obrażenia zwiększone do 15-235 z 13-192 
    • redukcja obrażeń zwiększona do 25% z 20%
    • skalowanie redukcji obrażeń zwiększone do 4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności z 2% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
    • Diminuendo zmniejsza teraz cel na czas trwania osłabienia
  • Hymn of Valor [Q]
    • obrażenia zmniejszone do 40/70/100/130/160 pkt. z 40/80/120/160/200 pkt.
  • Aria of Perseverance [W]
    • uzdrowienie zwiększone do 40/65/90/115/140 pkt. z 30/50/70/90/110 pkt.
    • AP ratio uzdrowienia zwiększone do .25 z .2
    • tarcza zmieniona na 30/55/80/105/130 pkt. z 35/55/75/95/115 pkt.
    • AP ratio tarczy zwiększone do .3 z .2
    • nie zwiększa już leczenia maksymalnie o 50% zależnie od brakującego zdrowia celu
  • Song of Celerity [E]
    • własna prędkość ruchu zmieniona na 16/17/18/19/20% niezanikającej prędkości ruchu na 3 sek. (trwa dodatkowe 4 sekundy, gdy Sona nie walczy) z 13/14/15/16/17% prędkości ruchu, zanikającej przez 3 sek.
    • skalowanie prędkości ruchu zwiększone do 6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności z 4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
    • czas działania zwiększony do 3 sekund z 1.5 sekundy
  • Crescendo [R]
    • Każdy poziom Crescendo skraca czas odnowienia podstawowych umiejętności Sony o 20/30/40% (mnoży się ze zwykłym skróceniem czasu odnowienia). Szczegóły poniżej:
      • Hymn of Valor [Q]
        • Czas odnowienia skrócony z 8 sek. do 6.4/5.6/4.8 sek.
        • Usunięto dodatkowe obrażenia +10/20/40 pkt. przy ataku wzmocnionym aurą
      • Aria of Perseverance [W]
        • Czas odnowienia skrócony z 10 sek. do 8/7/6 sek.
        • Usunięto dodatkową wytrzymałość tarczy o wartości +10/20/40
      • Song of Celerity [E]
        • Czas odnowienia skrócony z 12 sek. do 9.6/8.4/7.2 sek.
        • Usunięto +2/4/6% dodatkowej prędkości ruchu własnej i z aur

Taliyah_OB

Taliyah

  • Seismic Shove (W)
    • zwiększono czas odnowienia do 16/15/14/13/1216/14/12/10/8
    • zmieniono sposób rzucania na rzucanie wektorowe (jak np. [R] Rumble’a)
    • Taliyah nie jest już zablokowana z rzucania zaklęć przez 0.55 sek. po rzuceniu Sejsmicznego Wstrząsu
  • Unraveled Earth [E] – każda mina zadaje 15% mniej obrażeń niż wcześniejsza przy wybuchaniu na tym samym celu (minimalnie 55% obrażeń)

Viktor_OB

Viktor

  • Glorious Evolution (pasyw)
    • koszt Hexrdzenia 1.0 zwiększony do 1250 szt. złota z 1000
    • koszt ulepszenia do Idealnego Hexrdzenia zmniejszony do 750 szt. złota z 1000

Yasuo_OB

Yasuo

  • naprawiono błąd, który sprawiał, że Yasuo nie mógł wykonywać podstawowych ataków po użyciu Zamaszystego Cięcia lub Ostatniego Tchnienia
  • Steel Tempest [Q] – naprawiono błąd, który sprawiał, że Nawałnica Stali nie zawsze uderzała krytycznie, gdy Yasuo miał 100% szansy na trafienie krytyczne
  • Wind Wall [W] – nie przepuszcza już pocisków natychmiast po rzuceniu, jeżeli została rzucona w tej samej chwili, w której zginął Yasuo
  • Sweeping Blade [E] – naprawiono błąd, który sprawiał, że Zamaszyste Cięcie mogło być rzucone wielokrotnie na kilka celów bez żadnego czasu odnowienia i rzucania, gdy zostało użyte podczas wyrzucenia w powietrze

Smoki

Smok Powietrza

  • bonus prędkości ruchu poza walką zwiększony do 25/50/75 z 15/30/45

Zmiany Twisted Treeline

Jungla

  • Podobnie jak na Summoner’s Rift, potwory dają punkty doświadczenia tylko swojemu zabójcy
    • Golemy
      • Duży golem
        • zdrowie zwiększone do 1340 z 1240
        • doświadczenie zmniejszone do 120 z 150
        • złoto zwiększone do 81 z 69
      • Mały golem
        • złoto zmniejszone do 14 z 21
    • Wilki
      • Olbrzymi wilk
        • zdrowie zwiększone do 1220 z 1120
        • punkty doświadczenia zmniejszone do 90 z 142
        • złoto zwiększone do 68 z 51
      • Mały wilk
        • złoto zmniejszone do 16 z 17
    • Upiory – wielki upiór
      • zdrowie zwiększone do 1150 z 1050
      • punkty doświadczenia zmniejszone do 90 z 140
      • złoto zwiększone do 70 z 45

Zewnętrzne wieże

  • pancerz zwiększone do 100 z 50
  • odporność na magię zwiększona do 100 z 50

Przedmioty

Polecane przedmioty zostały zaktualizowane dla większości bohaterów na Twisted Treeline

Usunięte przedmioty

  • Sanguine Blade
  • Dervish Blade
  • Overlord’s Bloodmail
  • Lord Van Damm’s Pillager
  • Wicked Hatchet

Dodane przedmioty

  • Linia K.W. Miecza – teraz dostępna na Twisted Treeline:
    • B. F. Sword
    • Infinity Edge
    • Essence Reaver
    • The Bloodthirster
    • Duskblade of Draktharr
  • Thornmail
  • Mercurial Scimitar
  • Warmog’s Armor

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]