Oto oficjalne zmiany w patchu 6.14!
Rework Ryze’a
Umiejętności
Ekran logowania
Ekran wyboru bohatera
A step ahead of cataclysm.
Voiceover
- Brazylijskie portugalskie
- Greckie
- Węgierskie
- Hiszpański latynoamerykański
- Rumuńskie
- Hiszpańskie
- Tureckie
- Czeskie
- Francuskie
- Niemieckie
- Włoskie
- Koreańskie
- Polskie
Aktualizacja skórek
Young Ryze (daw. Human Ryze)
Tribal Ryze
Uncle Ryze
Triumphant Ryze
Professor Ryze
Zombie Ryze
Dark Crystal Ryze
Pirate Ryze
Ryze Whitebeard
Young Ryze (daw. Human Ryze)
Skórki na event Pool Party 2016!
Wymienione poniżej skórki to jedyne nowe w tym roku z eventu Pool Party.
Pool Party Fiora
1350 RP
Pool Party Miss Fortune
1350 RP
Pool Party Taric
1350 RP
Ikony Pool Party
His Royal Crabness Ward
Sygnały czasu odnowienia
Użyjcie sygnału na ikonie, aby umieścić odpowiednie informacje w czacie.
- Na następujących ikonach można użyć sygnałów, aby automatycznie wysłać informacje do drużyny w czacie:
- Umiejętności (pozostały czas odnowienia lub informacja o braku zasobów)
- Czary przywoływacza (pozostały czas odnowienia)
- Ważne przedmioty (pozostały czas odnowienia, gdy to istotne, w innym wypadku ukończenie przedmiotu)
- Przedmioty wizji, wliczając Talizmany (czas odnowienia lub ładunki totemów)
- Paski zdrowia i zasobów (aktualny procent)
- Możecie także kliknąć na liczniki czasu dżungli po wciśnięciu Tab, aby umieścić je w czacie.
Maestria Bohaterów
- Wyliczenia oceny maestrii dla wspierających zmienią się w tym patchu.
- Oceny wspierających lepiej oddają skuteczność w wypełnianiu roli
- Oceny wspierających w równym stopniu liczą asysty i zabicia, dzięki czemu nie muszą oni Błyskać i Podpalać przeciwników
Oblężenie Nexusa
- W tym opartym na rundach trybie obrony i ataku pełno jest wybuchów. Oblężenie Nexusa trafi do kolejki rotacyjnych trybów gry w tym patchu
Naprawione błędy
- Pasek zdrowia Wędrującego Kraba nie pojawia się już po chwili, gdy zostanie on odkryty po raz pierwszy.
- Umiejętność bierna – Cierniowy Ogród Zyry nie reaktywuje się, gdy Zyra używa Powrotu w zaroślach, zdradzając jej położenie.
- Braum nie umiera już natychmiast, gdy spróbuje zablokować Kwasowy Strzał Barona Nashora za pomocą E – Niezłomności w złym momencie.
- Gdy E – Pochwycenie Dariusa przeciągnie przeciwników przez ścianę, nie odbija już ich z powrotem tam, gdzie byli.
- Graves nie zostaje już na chwilę ogłuszony, gdy przeciwnik spróbuje go przemieścić podczas używania R – Obrażeń Przypadkowych
- W – Zasłona Dymna Gravesa już nie przestaje działać, gdy zostanie użyta natychmiast przed tym, jak Graves wystrzeli swój drugi pocisk.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pająki Elise czasami nie otrzymywały obrażeń od podstawowych ataków Gravesa.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt użycia Hextech GLP-800 nie zawsze otrzymywał skrócony czas odnowienia z Rubinu Widzenia.
- Paski zdrowia Kayle z Eterycznymi Skrzydłami, Żelaznej Inkwizytorki Kayle oraz Riot Kayle powiększono, aby pasowały wysokością do innych skórek Kayle.
- Naprawiono migotanie w efektach graficznych rzucania R – Hemoplagi Władcy Krwi Vladimira.
- Przywrócono niestandardowe efekty cząsteczkowe W – Ciemnej Materii Złego Mikołaja Veigara. Wesołych Świąt.
- Przywrócono linię pokazującą drogę, która pojawia się między kliknięciem na E – Magiczną Podróż Śnieżnego Barda, a wejściem do niej i zamianą w pingwina.
- Usunięto kilka linii szwów na modelu Tajskiego Boksera Lee Sina na bardzo niskich ustawieniach.
- Efekty dymu Bezgłowego Hecarima już się nie zacinają.
- Zlikwidowano problem z teksturami na górze beczki Pucharu Przywoływacza Fnatic Gragasa.
- Usunięto losową rurę, która pojawiała się w kolanie Jarvana IV Komandosa podczas chodzenia.
- Zlikwidowano problem z rozciąganiem się kapelusza Basenowej Lulu podczas jej animacji śmierci.
- Zęby Mistrzowskiej Shyvany pod postacią smoka nie są już elastyczne, gdy ryczy.
Zmiany balansu
Annie
- Summon: Tibbers [R]
- jeżeli cel Tibbersa wkroczy we mgłę wojny, Tibbers kontynuuje poruszanie się do ostatniego miejsca, w którym przebywał cel, zamiast zatrzymywać się w miejscu
- Tibbers nie zapomina już jak atakować cel, jeżeli zostanie poddany działaniu efektów ograniczenia kontroli
- naprawiono błąd, który sprawiał, że Tibbers nie mógł otrzymać rozkazu ataku Inhibitorów lub Nexusa, chociaż czasami sam postanawiał to zrobić
- naprawiono błąd, który sprawiał, że Tibbers mógł nie wpaść w szał, jeżeli Annie wydała mu rozkaz w chwili swojej śmierci
Azir
- Arise [W]
- obrażenia żołnierzy nadal wynoszą 50-170 pkt. (na poziomach 1-18), ale skalują się gorzej na poziomach 1-11. Skalowanie zwiększa się na poziomach 14-18, aby nadrobić stratę.
- obrażenia żołnierzy na poziom zmienione 50/52/54/56/58/60/63/66/69/72/75/85/95/110/125/140/155/170 z 50 / 55 / 60 / 65 / 70 / 75 / 80 / 85 / 90 / 95 / 100 / 110 / 120 / 130 / 140 / 150 / 160 / 170
- zasięg wizji żołnierzy zmniejszony do 350 z 575
- obrażenia żołnierzy nadal wynoszą 50-170 pkt. (na poziomach 1-18), ale skalują się gorzej na poziomach 1-11. Skalowanie zwiększa się na poziomach 14-18, aby nadrobić stratę.
Fiora
- Duelist’s Dance (pasyw) – zdrowie przy trafieniu słabego punktu zwiększone do 30-115 pkt. (na poziomach 1-18) z 25-110 pkt. (na poziomach 1-18)
- Lunge [Q] – bonusowe AD ratio zwiększone do .95/1/1.05/1.1/1.15 z .55/.70./.85/1/1.15
Illaoi
- wskaźniki macek są teraz dokładniejsze w pokazywaniu obszaru, w który uderzą.
Lee Sin
- Safeguard [W]
- podstawowa wartość tarczy zwiększona do 40/100/160/220/280 z 40/80/120/160/200
Leona
- Sunlight (pasyw) – obrażenia zmniejszone do 20-105 pkt. (na poziomach 1-18) z 20-140 pkt. (na poziomach 1-18)
- Shield of Daybreak [Q]
- cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
- obrażenia zmniejszone do 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
- dodatkowy zasięg zwiększony do 50 jednostek z 30
- naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt ogłuszenia Pawęży Brzasku działał dłużej, niż było to zamierzone. Czas ogłuszenia i opis powinny teraz faktycznie się zgadzać (1 sekunda, nie 1,25 sek.).
- Eclipse [W]
- obrażenia zmienione na 60/100/140/180/220 z 60/110/160/210/260
- Zenith Blade [E] – czas roota zwiększony do .5 z .25
- Solar Flare [R]
- obrażenia zmniejszone do 100/175/250 z 150/250/350
- Po użyciu Rozbłysku Słonecznego, Leona zyskuje Rozżarzenie na 5 sekund. W tym czasie następne 3/4/5 podstawowych ataków Leony zyskuje 100 jednostek zasięgu, zadaje 30/40/50 (+0,15 pkt. mocy umiejętności) pkt. dodatkowych obrażeń magicznych i nakłada Słoneczny Blask.
Lux
- Illumination (pasyw) – obrażenia zwiększone do 18-190 pkt. (na poziomach 1-18) z 18-154 pkt. (na poziomach 1-18)
- Light Binding [Q] – obrażenia zmniejszone do 50/100/150/200/250 z 60/110/160/210/260
Malzahar
- prędkość ruchu zmniejszona do 335 z 340
- zasięg ataku zmniejszony do 500 z 550
Poppy
- Iron Ambassador (pasyw)
- obrażenia zmniejszone do 10-180 pkt. (na poziomach 1-18) z 20-190 pkt. (na poziomach 1-18)
- cooldown zmniejszony do 16/13/10 z 18/14/10
- wytrzymałość tarczy zwiększona do 15/17,5/20% maksymalnego zdrowia Poppy (na poziomach 1/7/13) z 15% maksymalnego zdrowia Poppy na wszystkich poziomach
- Steadfast Presence [W] – prędkość ruchu zwiększona do 32/34/36/38/40% z 27/29/31/33/35%
Rek’Sai
- Tremor Sense (część [W])
- cooldown aktualizacji na cel zwiększony do 1.5 z .75
- Wyczuwanie Drgań nie będzie powiadamiać Rek’Sai, jeżeli przeciwnicy będą robić drobne kroki, aby zmienić stronę, w którą są skierowani
Sona
- promień aur zwiększony do 400 jednostek z 350
- czas działania aur nie jest już wydłużony o maksymalnie 2 sekundy zależnie od ilości sojuszników objętych jej działaniem
- Power Chord (pasyw)
- obrażenia zwiększone do 15-235 z 13-192
- redukcja obrażeń zwiększona do 25% z 20%
- skalowanie redukcji obrażeń zwiększone do 4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności z 2% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
- Diminuendo zmniejsza teraz cel na czas trwania osłabienia
- Hymn of Valor [Q]
- obrażenia zmniejszone do 40/70/100/130/160 pkt. z 40/80/120/160/200 pkt.
- Aria of Perseverance [W]
- uzdrowienie zwiększone do 40/65/90/115/140 pkt. z 30/50/70/90/110 pkt.
- AP ratio uzdrowienia zwiększone do .25 z .2
- tarcza zmieniona na 30/55/80/105/130 pkt. z 35/55/75/95/115 pkt.
- AP ratio tarczy zwiększone do .3 z .2
- nie zwiększa już leczenia maksymalnie o 50% zależnie od brakującego zdrowia celu
- Song of Celerity [E]
- własna prędkość ruchu zmieniona na 16/17/18/19/20% niezanikającej prędkości ruchu na 3 sek. (trwa dodatkowe 4 sekundy, gdy Sona nie walczy) z 13/14/15/16/17% prędkości ruchu, zanikającej przez 3 sek.
- skalowanie prędkości ruchu zwiększone do 6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności z 4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności
- czas działania zwiększony do 3 sekund z 1.5 sekundy
- Crescendo [R]
- Każdy poziom Crescendo skraca czas odnowienia podstawowych umiejętności Sony o 20/30/40% (mnoży się ze zwykłym skróceniem czasu odnowienia). Szczegóły poniżej:
- Hymn of Valor [Q]
- Czas odnowienia skrócony z 8 sek. do 6.4/5.6/4.8 sek.
- Usunięto dodatkowe obrażenia +10/20/40 pkt. przy ataku wzmocnionym aurą
- Aria of Perseverance [W]
- Czas odnowienia skrócony z 10 sek. do 8/7/6 sek.
- Usunięto dodatkową wytrzymałość tarczy o wartości +10/20/40
- Song of Celerity [E]
- Czas odnowienia skrócony z 12 sek. do 9.6/8.4/7.2 sek.
- Usunięto +2/4/6% dodatkowej prędkości ruchu własnej i z aur
- Hymn of Valor [Q]
- Każdy poziom Crescendo skraca czas odnowienia podstawowych umiejętności Sony o 20/30/40% (mnoży się ze zwykłym skróceniem czasu odnowienia). Szczegóły poniżej:
Taliyah
- Seismic Shove (W)
- zwiększono czas odnowienia do 16/15/14/13/12 z 16/14/12/10/8
- zmieniono sposób rzucania na rzucanie wektorowe (jak np. [R] Rumble’a)
- Taliyah nie jest już zablokowana z rzucania zaklęć przez 0.55 sek. po rzuceniu Sejsmicznego Wstrząsu
- Unraveled Earth [E] – każda mina zadaje 15% mniej obrażeń niż wcześniejsza przy wybuchaniu na tym samym celu (minimalnie 55% obrażeń)
Viktor
- Glorious Evolution (pasyw)
- koszt Hexrdzenia 1.0 zwiększony do 1250 szt. złota z 1000
- koszt ulepszenia do Idealnego Hexrdzenia zmniejszony do 750 szt. złota z 1000
Yasuo
- naprawiono błąd, który sprawiał, że Yasuo nie mógł wykonywać podstawowych ataków po użyciu Zamaszystego Cięcia lub Ostatniego Tchnienia
- Steel Tempest [Q] – naprawiono błąd, który sprawiał, że Nawałnica Stali nie zawsze uderzała krytycznie, gdy Yasuo miał 100% szansy na trafienie krytyczne
- Wind Wall [W] – nie przepuszcza już pocisków natychmiast po rzuceniu, jeżeli została rzucona w tej samej chwili, w której zginął Yasuo
- Sweeping Blade [E] – naprawiono błąd, który sprawiał, że Zamaszyste Cięcie mogło być rzucone wielokrotnie na kilka celów bez żadnego czasu odnowienia i rzucania, gdy zostało użyte podczas wyrzucenia w powietrze
Smoki
Smok Powietrza
- bonus prędkości ruchu poza walką zwiększony do 25/50/75 z 15/30/45
Zmiany Twisted Treeline
Jungla
- Podobnie jak na Summoner’s Rift, potwory dają punkty doświadczenia tylko swojemu zabójcy
- Golemy
- Duży golem
- zdrowie zwiększone do 1340 z 1240
- doświadczenie zmniejszone do 120 z 150
- złoto zwiększone do 81 z 69
- Mały golem
- złoto zmniejszone do 14 z 21
- Duży golem
- Wilki
- Olbrzymi wilk
- zdrowie zwiększone do 1220 z 1120
- punkty doświadczenia zmniejszone do 90 z 142
- złoto zwiększone do 68 z 51
- Mały wilk
- złoto zmniejszone do 16 z 17
- Olbrzymi wilk
- Upiory – wielki upiór
- zdrowie zwiększone do 1150 z 1050
- punkty doświadczenia zmniejszone do 90 z 140
- złoto zwiększone do 70 z 45
- Golemy
Zewnętrzne wieże
- pancerz zwiększone do 100 z 50
- odporność na magię zwiększona do 100 z 50
Przedmioty
Polecane przedmioty zostały zaktualizowane dla większości bohaterów na Twisted Treeline
Usunięte przedmioty
- Sanguine Blade
- Dervish Blade
- Overlord’s Bloodmail
- Lord Van Damm’s Pillager
- Wicked Hatchet
Dodane przedmioty
- Linia K.W. Miecza – teraz dostępna na Twisted Treeline:
- B. F. Sword
- Infinity Edge
- Essence Reaver
- The Bloodthirster
- Duskblade of Draktharr
- Thornmail
- Mercurial Scimitar
- Warmog’s Armor
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]