Taliyah
Zajrzyj też do naszej encyklopedii o Taliyah: klik!
Wszystkie informacje na temat skilli nowej bohaterki znajdziecie tutaj: klik!
Voiceover
Polski:
- francuski
- grecki
- hiszpanski latynoamerykanski
- koreanski
- niemiecki
- portugalski brazylijski
- turecki
- węgierski
Dodano też frazę w ekranie wyboru bohatera:
Know the loom, be the stone
Freljord Taliyah – 1350 RP
Ekran logowania
Nowe skórki
Super Galaxy Fizz – 1350 RP
Super Galaxy Kindred – 1350 RP
Super Galaxy Shyvana – 1350 RP
Nowe splasharty Tristany
Riot Girl Tristana
Earnest Elf Tristana
Firefighter Tristana
Guerilla Tristana
Buccaneer Tristana
Rocket Girl Tristana
Nowe ikony przywoływacza
Ikony bohaterów – poprawki
Rozjaśniono oczy Kennena i Taliyah:
Pliki związane z maestrią poziomów 6 i 7
Dodano kilka plików związanych z poziomem 6 i 7 maestrii! Więcej szczegółów tutaj: klik!
Emotki
Emotki
- Poziomy 6. i 7. Maestrii Bohaterów pojawią się w tym patchu.
BARDZIEJ MISTRZOWSKA MAESTRIA Zdobywajcie nowe emotki, flagi na ekran wczytywania oraz ulepszenia banneru ogłoszeń za każdy poziom
DING Zdobywajcie tokeny Maestrii 6 za mecze z oceną S-, S i S+ rozegrane bohaterami na 5. poziomie maestrii
DING DING Zdobywajcie tokeny Maestrii 7 za mecze z oceną S i S+ rozegrane bohaterami na 6. poziomie maestrii
MAESTRIA HEXTECH Łączcie tokeny maestrii dla konkretnego bohatera z należącymi do tego bohatera odłamkami z warsztatu hextech, trwałym łupem lub niebieską esencją, aby odblokować jego następny poziom maestrii
UPS! W przyszłości dodamy nowy tajemniczy przedmiot bohaterów do kupienia za RP lub PZ, który pomoże zniwelować losowość znajdowania odłamków i trwałych łupów w skrzyniach
Liczniki odrodzenia w dżungli
- Ikony odrodzenia czerwonego i niebieskiego wzmocnienia na minimapie są mniejsze.
Pierwsza grupa stworów
- Stwory w pierwszej grupie nie powinny już losowo obierać wrogiego stwora dystansowego za cel.
Wieże
- Wieże otrzymują mniej nieuchronnych obrażeń, gdy aktywna jest premia za atakowanie ich bez stworów.
- Teraz dodatkowo absorbuje 66% nieuchronnych obrażeń, gdy aktywna jest premia za atakowanie ich bez stworów
Dynamiczna kolejka
- Niedługo w tym patchu: poprawki i modyfikacje do dobierania meczów przy wysokim MMR w dynamicznej kolejce.
Zmiany balansu
Bohaterowie
Anivia
- Glacial Storm [R]
Aurelion Sol
- Celestial Expansion [W] – cooldown zwiększony do 6/5.5/5/4.5/4 z 6/5/4/3/2
- Voice of Light [R] – obrażenia zmniejszone do 150/250/350 z 200/300/400
Cassiopeia
- Noxious Blast [Q]
- zasięg zwiększony do 850 z 750
- premia do prędkości ruchu z Trującego Wybuchu zanika przez dłuższy czas
- rozmiar efektów cząsteczkowych „zatrucia” został zwiększony
- Miasma [W]
- minimalny zasięg zmniejszony do 500 z 550
- maksymalny zasięg zwiększony do 900 z 800
- nie zatrzymuje się już po napotkaniu terenu
Fiddlesticks
- Jeżeli Fiddlesticks pozostanie bez ruchu przez 5 sekund, zamieni się w stracha na wróble
- Dark Wind [E] – liczba odbić zmniejszona do 6 z 7
Fizz
- Chum the Waters [R] – usunięcie spowolnienia Mącenia Wody nie odczepia już rekina od celu.
Illaoi
- Harsh Lesson [W] – cooldown zmniejszony do 4 sekund na wszystkich poziomach z 6/5.5/5/4.5/4
Jinx
- Switcheroo! [Q]
- przyśpieszenie ataku na poziomie 1 przy użyciu rakiety zwiększone do .625 z .531
- bonusowe skalowanie AS rakiety zwiększone do 25% redukcji z 15%
Malzahar
- Void Shift (pasyw)
- cooldown zmieniony na 30/18/10/6 sek. (na poziomach 1/6/11/16) z 23-6 sek. (na poziomach 1-18)
- Licznik odnowienia wyświetla się także na pasku wzmocnień
Master Yi
- Meditate [W] – AP ratio zwiększone do .25 z .15
- Wuju Style [E] – aktywowany bonus nieuchronnych obrażeń zwiększony do 15/25/35/45/55 z 12/19/26/33/40
Nocturne
- Umbra Blades (pasyw) – teraz ma .15 AP ratio
Shyvana
- Burnout [W]
- teraz ma .1 AP ratio AoE obrażeń magicznych na sekundę
- teraz ma .025 AP ratio na dodatkowych obrażeniach magicznych przy ataku podstawowym, gdy efekt jest aktywny
Swain
- przyrost zdrowia zwiększony do 90 z 78
- Decrepify [Q]
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty takie jak Kryształowy Kostur Rylai i Udręka Liandry’ego nie były nakładane prawidłowo
- Teraz wykańcza stwory mające mniej niż 10 pkt. zdrowia
- Ravenous Flock [R]
- uzdrowienie przeciwko minionom zmienione na 8/11/13 (+3% AP) z 15% obrażeń
- uzdrowienie przeciwko bohaterom zmienione na 30/45/60 (10% AP) z 75% obrażeń
- Teraz priorytetowo obiera cele znajdujące się najbliżej Swaina, zamiast wybierać je losowo (nadal priorytetowo obiera za cel bohaterów, zamiast jednostek niebędących nimi)
Taric
- Cosmic Radiance [R] – dodano jaśniejsze efekty cząsteczkowe, które pojawiają się, gdy jednostki objęte działaniem Kosmicznej Poświaty stają się niewrażliwe na obrażenia
Tryndamere
- Undying Rage [R]
- kiedy aktywne, Trynda nie może stracić więcej niż 30/50/70 HP zamiast 1 HP
- nie uzdrawia już Tryndamere’a do 3% jego maksymalnego zdrowia (jeżeli miał go mniej), gdy Niezmordowany Szał dobiega końca
Vel’Koz
- Organic Deconstrution (pasyw) – zwiększono przelicznik do 0.5 z 0.4
- Life Form Disintegration Ray [R]
- zwiększono przelicznik do 1.25 z 1.0
Vladimir
- Transfusion [Q] – efekt cząsteczkowy Krwiożerczego Pędu jest opóźniony do momentu tuż przed dostępnością Transfuzji
- Tides of Blood [E] – zwolnienie Przypływu Krwi nie kończy już przedwcześnie Kałuży Krwi
- Hemoplague [R] – teraz uzdrawia o [150/250/350 ( +.7 AP), jeśli bohater został zaatakowany + 50% tego za każdego bohatera poza pierwszym] zamiast [75/125/175 (+.35 AP) za każde uderzenie bohatera]
Zyra
- Garden of Thorns (pasyw) – można zdeptać nasiona 1 sek. po pojawieniu się (zamiast 1.5 sek. po pojawieniu się; nasiona W – Śmiertelnego Rozkwitu zachowują 1.5 sek. niewrażliwości)
Przedmioty
Ulepszenie: Bloodrazor
- prędkość ataku zwiększona do 50% z 40%
- unikalny pasyw: teraz zadaje obrażenia on-hit o wartości 4% maksymalnego zdrowia celu zamiast 3%
Czary przywoływacza
Barrier
- cooldown zmniejszony do 180 sekund z 210
Ghost
- cooldown zmniejszony do 180 sekund z 210 sekund
- prędkość ruchu skaluje się z poziomem – zwiększone do [28% na 1 poziomie, do 45% na 18 poziomie] z 27%
Smoki
Ocean Drake
- buff zwraca teraz 4/8/12% brakującego zdrowia i many przez każde 5 sekund, jeśli nie przyjmujemy w tym czasie obrażeń, zamiast 10% przez każde 24/12/8 sekund
Mountain Drake
- Nie wzmacnia już nieuchronnych obrażeń (wliczając Porażenie)
Naprawione błędy
- Q − Złowrogie Uderzenie Końcowego Bossa Veigara nie czyni jednostek niewidzialnymi po ich zabiciu.
- Poprawiono kilka interakcji W − Miazmat Cassiopei.
- Naprawiono mylny komunikat o błędzie, który pojawiał się przy wchodzeniu do poczekalni.
- Q − Przebijająca Strzała Varusa nie zadaje już czasami obrażeń przeciwko celom bronionym przed zaklęciami.
- Czas odnowienia R – Przywołania: Tibbersa nie resetuje się już do pełnego, jeżeli Tibbers przeżyje koniec czasu odnowienia umiejętności.
- Aura Mroźnego Serca nie aktywuje już Biernej – Przemiany Pustki Malzahara
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że W – Ogniki Ahri mogły stworzyć mniej niż trzy płomienie, gdy zostały użyte w tej samej chwili, w które Ahri użyła Błysku
- Czas odnowienia Biernej – Krótkiego Lontu Ziggsa teraz skraca się prawidłowo podczas używania umiejętności, gdy W – Ładunek Kumulacyjny jest aktywny
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q – Śmiercionośne Kolce Zyry mogły sprawić, że Cierniopluje pojawiały się ze złych nasion
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty zmniejszające pancerz o stałą wartość (np. E – Duchowy Ogień Nasusa) zmniejszały pancerz potworów w dżungli o większą wartość, niż było to zamierzone, ponieważ statystyki potworów skalowały się z czasem
- Odnowienie Gruboskórności Steraka za pomocą Linii Życia nie resetuje się całkowicie po wygaśnięciu wzmocnienia Furii Steraka.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Pomiot z Portalu Zz’Rot ignorował stwory.
- Przywrócono starą ramkę Veigara Curlingowca dla graczy, którzy posiadali go jako skórkę limitowaną.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]