League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.10

Riot zaprezentował oficjalne zmiany w najnowszym patchu!

Taliyah

Zajrzyj też do naszej encyklopedii o Taliyah: klik!

image (1)

talstand

taliyahturn

taliyarecall

Wszystkie informacje na temat skilli nowej bohaterki znajdziecie tutaj: klik!

Voiceover

Polski:

Dodano też frazę w ekranie wyboru bohatera:

Know the loom, be the stone

Freljord Taliyah – 1350 RP

Taliyah_Splash_1

j0R5wh5

Ekran logowania

Nowe skórki

Super Galaxy Fizz – 1350 RP

Fizz_Splash_9

IuvzhNP

Super Galaxy Kindred – 1350 RP

Kindred_Splash_2

resize

YYPhxcc

Super Galaxy Shyvana – 1350 RP

Shyvana_Splash_6

shyvana

shyvanaturn

shyvrecall

Nowe splasharty Tristany

Riot Girl Tristana

Tristana_Splash_1

Earnest Elf Tristana

Tristana_Splash_2

Firefighter Tristana

Tristana_Splash_3

Guerilla Tristana

Tristana_Splash_4

Buccaneer Tristana

Tristana_Splash_5

Rocket Girl Tristana

Tristana_Splash_6

Nowe ikony przywoływacza

profileIcon1153 profileIcon1154 profileIcon1155

profileIcon1156 profileIcon1157 profileIcon1158

profileIcon1136 profileIcon1139 profileIcon1145 profileIcon1142

Ikony bohaterów – poprawki

Rozjaśniono oczy Kennena i Taliyah:

Kennen_Square_0 Taliyah_Square_0

Pliki związane z maestrią poziomów 6 i 7

Dodano kilka plików związanych z poziomem 6 i 7 maestrii! Więcej szczegółów tutaj: klik!

Emotki

Emotki

 

  • Poziomy 6. i 7. Maestrii Bohaterów pojawią się w tym patchu.

BARDZIEJ MISTRZOWSKA MAESTRIA Zdobywajcie nowe emotki, flagi na ekran wczytywania oraz ulepszenia banneru ogłoszeń za każdy poziom
DING Zdobywajcie tokeny Maestrii 6 za mecze z oceną S-, S i S+ rozegrane bohaterami na 5. poziomie maestrii
DING DING Zdobywajcie tokeny Maestrii 7 za mecze z oceną S i S+ rozegrane bohaterami na 6. poziomie maestrii
MAESTRIA HEXTECH Łączcie tokeny maestrii dla konkretnego bohatera z należącymi do tego bohatera odłamkami z warsztatu hextech, trwałym łupem lub niebieską esencją, aby odblokować jego następny poziom maestrii
UPS! W przyszłości dodamy nowy tajemniczy przedmiot bohaterów do kupienia za RP lub PZ, który pomoże zniwelować losowość znajdowania odłamków i trwałych łupów w skrzyniach

Liczniki odrodzenia w dżungli

  • Ikony odrodzenia czerwonego i niebieskiego wzmocnienia na minimapie są mniejsze.

Pierwsza grupa stworów

  • Stwory w pierwszej grupie nie powinny już losowo obierać wrogiego stwora dystansowego za cel.

Wieże

  • Wieże otrzymują mniej nieuchronnych obrażeń, gdy aktywna jest premia za atakowanie ich bez stworów.
  • Teraz dodatkowo absorbuje 66% nieuchronnych obrażeń, gdy aktywna jest premia za atakowanie ich bez stworów

Dynamiczna kolejka

  • Niedługo w tym patchu: poprawki i modyfikacje do dobierania meczów przy wysokim MMR w dynamicznej kolejce.

Zmiany balansu

Bohaterowie

Anivia_OB

Anivia

  • Glacial Storm [R]
    • koszt utrzymania zmniejszony do 30/40/50 z 40/50/60
    • początkowy rozmiar castowania zwiększony do 200 z 150
    • zasięg castowania zwiększony do 750 z 685
    • Zhonya i ult Bard_MIN Barda nie usuwają już [R] Anivii

AurelionSol_OB

Aurelion Sol

  • Celestial Expansion [W] – cooldown zwiększony do 6/5.5/5/4.5/4 z 6/5/4/3/2
  • Voice of Light [R] – obrażenia zmniejszone do 150/250/350 z 200/300/400

Cassiopeia_OB

Cassiopeia

  • Noxious Blast [Q]
    • zasięg zwiększony do 850 z 750
    • premia do prędkości ruchu z Trującego Wybuchu zanika przez dłuższy czas
    • rozmiar efektów cząsteczkowych „zatrucia” został zwiększony
  • Miasma [W]
    • minimalny zasięg zmniejszony do 500 z 550
    • maksymalny zasięg zwiększony do 900 z 800
    • nie zatrzymuje się już po napotkaniu terenu

Fiddlesticks_OB

Fiddlesticks

  • Jeżeli Fiddlesticks pozostanie bez ruchu przez 5 sekund, zamieni się w stracha na wróble
  • Dark Wind [E] – liczba odbić zmniejszona do 6 z 7

Fizz_OB

Fizz

  • Chum the Waters [R] – usunięcie spowolnienia Mącenia Wody nie odczepia już rekina od celu.

Illaoi_OB

Illaoi

  • Harsh Lesson [W] – cooldown zmniejszony do 4 sekund na wszystkich poziomach z 6/5.5/5/4.5/4

Jinx_OB

Jinx

  • Switcheroo! [Q]
    • przyśpieszenie ataku na poziomie 1 przy użyciu rakiety zwiększone do .625 z .531
    • bonusowe skalowanie AS rakiety zwiększone do 25% redukcji z 15%

Malzahar_OB

Malzahar

  • Void Shift (pasyw)
    • cooldown zmieniony na 30/18/10/6 sek. (na poziomach 1/6/11/16) z 23-6 sek. (na poziomach 1-18)
    • Licznik odnowienia wyświetla się także na pasku wzmocnień

MasterYi_OB

Master Yi

  • Meditate [W] – AP ratio zwiększone do .25 z .15
  • Wuju Style [E] – aktywowany bonus nieuchronnych obrażeń zwiększony do 15/25/35/45/55 z 12/19/26/33/40

Nocturne_OB

Nocturne

  • Umbra Blades (pasyw) – teraz ma .15 AP ratio

Shyvana_OB

Shyvana

  • Burnout [W]
    • teraz ma .1 AP ratio AoE obrażeń magicznych na sekundę
    • teraz ma .025 AP ratio na dodatkowych obrażeniach magicznych przy ataku podstawowym, gdy efekt jest aktywny

 

Swain_OB

Swain

  • przyrost zdrowia zwiększony do 90 z 78
  • Decrepify [Q]
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty takie jak Kryształowy Kostur Rylai i Udręka Liandry’ego nie były nakładane prawidłowo
    • Teraz wykańcza stwory mające mniej niż 10 pkt. zdrowia
  • Ravenous Flock [R]
    • uzdrowienie przeciwko minionom zmienione na 8/11/13 (+3% AP) z 15% obrażeń
    • uzdrowienie przeciwko bohaterom zmienione na 30/45/60 (10% AP) z 75% obrażeń
    • Teraz priorytetowo obiera cele znajdujące się najbliżej Swaina, zamiast wybierać je losowo (nadal priorytetowo obiera za cel bohaterów, zamiast jednostek niebędących nimi)

Taric_OB

Taric

  • Cosmic Radiance [R] – dodano jaśniejsze efekty cząsteczkowe, które pojawiają się, gdy jednostki objęte działaniem Kosmicznej Poświaty stają się niewrażliwe na obrażenia

Tryndamere_OB

Tryndamere

  • Undying Rage [R]
    • kiedy aktywne, Trynda nie może stracić więcej niż 30/50/70 HP zamiast 1 HP
    • nie uzdrawia już Tryndamere’a do 3% jego maksymalnego zdrowia (jeżeli miał go mniej), gdy Niezmordowany Szał dobiega końca

VelKoz_OB

Vel’Koz

  • Organic Deconstrution (pasyw) – zwiększono przelicznik do 0.5 z 0.4
  • Life Form Disintegration Ray [R]
    • zwiększono przelicznik do 1.25 z 1.0

Vladimir_OB

Vladimir

  • Transfusion [Q] – efekt cząsteczkowy Krwiożerczego Pędu jest opóźniony do momentu tuż przed dostępnością Transfuzji
  • Tides of Blood [E] – zwolnienie Przypływu Krwi nie kończy już przedwcześnie Kałuży Krwi
  • Hemoplague [R] – teraz uzdrawia o [150/250/350 ( +.7 AP), jeśli bohater został zaatakowany + 50% tego za każdego bohatera poza pierwszym] zamiast [75/125/175 (+.35 AP) za każde uderzenie bohatera]

Zyra_OB

Zyra

  • Garden of Thorns (pasyw) – można zdeptać nasiona 1 sek. po pojawieniu się  (zamiast 1.5 sek. po pojawieniu się; nasiona W – Śmiertelnego Rozkwitu zachowują 1.5 sek. niewrażliwości)

Przedmioty

Ulepszenie: Bloodrazor

  • prędkość ataku zwiększona do 50% z 40%
  • unikalny pasyw: teraz zadaje obrażenia on-hit o wartości 4% maksymalnego zdrowia celu zamiast 3%

Czary przywoływacza

Barrier

  • cooldown zmniejszony do 180 sekund z 210

Ghost

  • cooldown zmniejszony do 180 sekund z 210 sekund
  • prędkość ruchu skaluje się z poziomem – zwiększone do [28% na 1 poziomie, do 45% na 18 poziomie] z 27%

Smoki

Ocean Drake

  • buff zwraca teraz 4/8/12% brakującego zdrowia i many przez każde 5 sekund, jeśli nie przyjmujemy w tym czasie obrażeń, zamiast 10% przez każde 24/12/8 sekund

Mountain Drake

  • Nie wzmacnia już nieuchronnych obrażeń (wliczając Porażenie)

Naprawione błędy

  • Q − Złowrogie Uderzenie Końcowego Bossa Veigara nie czyni jednostek niewidzialnymi po ich zabiciu.
  • Poprawiono kilka interakcji W − Miazmat Cassiopei.
  • Naprawiono mylny komunikat o błędzie, który pojawiał się przy wchodzeniu do poczekalni.
  • Q − Przebijająca Strzała Varusa nie zadaje już czasami obrażeń przeciwko celom bronionym przed zaklęciami.
  • Czas odnowienia R – Przywołania: Tibbersa nie resetuje się już do pełnego, jeżeli Tibbers przeżyje koniec czasu odnowienia umiejętności.
  • Aura Mroźnego Serca nie aktywuje już Biernej – Przemiany Pustki Malzahara
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że W – Ogniki Ahri mogły stworzyć mniej niż trzy płomienie, gdy zostały użyte w tej samej chwili, w które Ahri użyła Błysku
  • Czas odnowienia Biernej – Krótkiego Lontu Ziggsa teraz skraca się prawidłowo podczas używania umiejętności, gdy W – Ładunek Kumulacyjny jest aktywny
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q – Śmiercionośne Kolce Zyry mogły sprawić, że Cierniopluje pojawiały się ze złych nasion
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty zmniejszające pancerz o stałą wartość (np. E – Duchowy Ogień Nasusa) zmniejszały pancerz potworów w dżungli o większą wartość, niż było to zamierzone, ponieważ statystyki potworów skalowały się z czasem
  • Odnowienie Gruboskórności Steraka za pomocą Linii Życia nie resetuje się całkowicie po wygaśnięciu wzmocnienia Furii Steraka.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Pomiot z Portalu Zz’Rot ignorował stwory.
  • Przywrócono starą ramkę Veigara Curlingowca dla graczy, którzy posiadali go jako skórkę limitowaną.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]