r.

Obozy głupoty!

Drużyna w grze Heroes of the Storm ma wiele zadań do wykonania podczas rozgrywki. Pilnowanie linii, zabijanie przeciwników, niszczenie fortyfikacji itd. Są pewne elementy gry, które wymuszają nadmierne skupienie na graczu. Zapraszam!

Moim zdaniem, niektórzy są paranoicznie skupieni na obozach najemników. Przez ludzi, którzy starają się je przejąć przez pół gry, potrafię przegrać wiele rozgrywek. Mówię tu o trudniejszych obozach wymagających czasem nawet 5 bohaterów do powalenia stworów/stwora. Miałem parę razy sytuację, że mięliśmy pokonać bossa, a tu nagle pojawia się danina. Dwóch śmiałków poszło po nią. My biliśmy dalej. Odważna dwójka poległa. Tak więc kolejny przybył ich pomścić. Było za późno, bo pułapka przeciwnika czekała. Tym sposobem cała drużyna poległa, przeciwnicy przejęli bossa i spushowali nam linię do bazy. Oto kilka problemów, z którymi się często spotykam:

  • Gracze spamują skillami w obóz, zanim wróg zacznie próbować go przejąć.Wtedy nie tylko skille mają cooldown, ale i zostaje mniej many do ewentualnego teamfightu.
  • Bronienie obozu zamiast pomagania teamowi w zrealizowaniu celu, to praktycznie natychmiastowa przegrana w 5v4.
  • Gracze nie są na pozycjach przez przejmowanie obozu i przez to nie udaje się przygotować do pojawiającego się celu.
  • Wróg wie, że kiedy obóz zostaje przejęty i jest gotowy całą piątką zabić rannych bohaterów.

HOTS_-Creep-Camp-1024x643

Co sądzicie o takich zagrywkach? Macie jakieś swoje przygody? Piszczcie w komentarzach!