r.

Black Market Brawlers – Nowy tryb gry wkracza na PBE

Nazywa się "Black Market Brawlers", czyli "Awanturnicy z Czarnego Rynku"! Na czym będzie polegał? 

To znów ten czas! Pracowaliśmy nad tym ciężko i nie możemy się doczekać, aż zanurzycie się w naszym nowym trybie gry, “Black Market Brawlers”. To jeden z naszych najbardziej skomplikowanych projektów do tej pory, wiele w nim różnych mechanik i ukryte skarby do odnalezienia. Przygotujcie się!

Black Market Brawlers

  • TL;DR: Kupuj nielegalne przedmioty z Czarnego Rynku i użyj złotych Krakenów, by zrekrutować nowe awanturnicze stwory i oznajmić dominację na Summoners Rift?
  • Gracze: 5v5
  • Mapa: Summoner’s Rift
  • Tryb wybierania: Blind Draft (Z banowaniem, ale bez kolejności wybierania)

Krakeny

  • Złote Krakeny są nową walutą, którą zarabiasz, by zużyć ją na zatrudnianie i ulepszanie awanturniczych stworów. Zarabiaj i wydawaj Krakeny, żeby zatrudniać awanturnicze stwory twojego wyboru, a potem ulepszaj je tak jak chcesz.

Krakeny dostajesz:

  • Co 60 sekund – 1 Kraken
  • 1  zabójstwo – 2 Krakeny
  • 1 asysta – 1 Kraken
  • Baron/Dragon – 1 Kraken dla każdego członka drużyny, czyli w sumie 5
  • Zabicie dużego potwora w jungli drużyny przeciwnej – 1 Kraken

Zniszczenie inhibitora nie przyzwie zwyczajowych Stworów Oblężniczych, ale za to niesamowicie wzmocni Awanturników na tej linii.

Awanturnicy

Są cztery typy awanturniczych stworów. Podczas każdej gry wydajesz Krakeny, które zarobiłeś, by zwerbować jednego, a sam wybierasz jego typ. Później możesz go ulepszyć, według własnego uznania. Zwerbowane stwory zastąpią zwykłe i będą pojawiać się w każdej fali na każdej z trzech linii przez resztę gry. Każdy awanturniczy stwór ma 3 możliwe drogi ulepszeń: umiejętności, atak i defensywę. Możesz je dostosowywać tak jak chcesz. Ulepszenia możesz kupić stojąc w bazie w nowej zakładce “Awanturnicy” w sklepie, używając Krakenów.


Ironbacks 

  • Atak z bliska: Tanky siege
  • Po zwerbowaniu: Twój Ironback otrzymuje 25% zredukowanych obrażeń od wrogich wież
  • Lv 1: Twój Ironback zadaje 175% obrażeń wrogim strukturom. Otrzymuje tarczę, która blokuje następny podstawowy atak od bohatera lub wieży (tarcza odnawia się po 10 sekundach)
  • Lv 2: Twój Ironback zadaje 250% obrażeń wrogim strukturom.  Kiedy tarcza jest aktywna, otrzymuje obrażenia od minionów zmniejszone o 35 %
  • Lv 3: Twój Ironback zadaje 325% obrażeń wrogim strukturom. Odnowienie tarczy wynosi 3 sekundy i otrzymuje obrażenia od minionów zmniejszone o 60%


Razorfins

  • Atak z bliska: Champion pursuer
  • Po zwerbowaniu: Twój Razorfin ma 100% bonusowej prędkości ataku
  • Lv 1: Po sprowokowaniu przez wrogiego bohatera, będzie ich ścigał bez końca. Kiedy atakuje wrogów otrzymuje 100% do prędkości poruszania się i ignoruje kolizje z innymi jednostkami.
  • Lv 2: Za każdym razem, gdy twój Razorfin uderzy wroga, nakłada znak. Przy trzecim znaku zadaje 300% obrażeń celowi.
  • Lv 3: Otrzymujesz dwa Razorfiny z każdą falą.


Plundercrabs

  • Atak z daleka: Champion harass
  • Po zwerbowaniu:  Twój Plundercrab wystrzeliwuje dodatkowy strzał w pobliskiego bohatera, który ma +150 do zasięgu, ale zadaje 50% obrażeń.
  • Lv 1: Twój Plundercrab ma +50 zasięgu ataku. Dostaje nakładające się na siebie 20% wzmocnienia prędkości ataku (aż do 150%) na 3 sekundy za każdym razem gdy uderzy wrogiego bohatera.
  • Lv 2: Twój Plundercrab ma +100 zasięgu ataku. Zadaje 150% obrażeń uderzając wrogich bohaterów.
  • Lv 3: Twój Plundercrab ma +150 zasięgu ataku. Bonusowe wzmocnienie zyskuje teraz także bijąc wroie stwory i wystrzela dodatkowy pocisk w każdego wrogiego bohatera w pobliżu.


Ocklepods

  • Atak z daleka: Support utility
  • Po zwerbowaniu: Twój Ocklepod rzuca magiczną tarczę na przyjazne stwory co 10 sekund, blokując 80 obrażeń. Tarcza trwa 10 sekund.
  • Lv 1: Twój Ocklepod ma 10 odporności na magię. Co 30 sekund stwarza poruszającego się Jasnowidza. Po 4 sekundach opóźnienia odsłania pobliską strefę na 4 sekundy.
  • Lv 2: Twój Ocklepod ma 20 odporności na magię. Tarcza blokuje teraz 150 + (1 * siła ataku Ocklepoda) obrażeń.
  • Lv 3: Twój Ocklepod ma 30 odporności na magię. Jasnowidz jest wypuszczany co 10 sekund, a opóźnienie odsłonienia obszaru zostaje zredukowane do 2 sekund. Długość trwania i dystans, który przemierza Jasnowidz, jest podwyższony o 50 %. Tarcza blokuje teraz 300 + ( * siła ataku Ocklepoda) obrażeń.

 

Inne ulepszenia Awanturników

Umiejętności Awanturników

  • Dodaje umiejętność twojemu awanturnikowi. Każdy awanturniczy stwór ma 3 umiejętności unikatowe dla siebie. Sprawdź powyżej, w jaki sposób możesz je ulepszać.
  • Po zwerbowaniu (5 Krakenów): Sprawdź powyżej
  • Lv 1 (5 Krakenów): Sprawdź powyżej
  • Lv 2 (10 Krakenów): Sprawdź powyżej
  • Lv 3 (20 Krakenów): Sprawdź powyżej

Atak awanturnika

  • Dodaje siłę ataku(AD) twojemu Awanturnikowi (3 poziomy).
  • Lv 1 (5 Krakenów): +10 AD (Czyli+10 AD)
  • Lv 2 (10 Krakenów): +20 AD (Czyli +30 AD)
  • Lv 3 (20 Krakenów): +30 AD (Czyli +60 AD)

Defensywa Awanturnika

  • Dodaje bonusowe punkty zdrowia(HP) twojemu Awanturnikowi (3 poziomy)
  • Lv 1 (5 Krakenów): +100 HP (Czyli +100 HP)
  • Lv 2 (10 Krakenów): +200 HP (Czyli +300 HP)
  • Lv 3 (20 Krakenów): +300 HP (Czyli +600 HP)

Przedmioty

Wraz z nowymi minionami rozrabiakami, dodajemy również ukryty nielegalny Czarny Rynek na ten gamemode. Uwaga: “Morellonomicon” będzie na tym trybie zablokowany.

Szpony Tajfunu
resize (3)

  • Przepis: Kilof + Sztylet
  • Koszt: 2000G
  • +30 AD
  • +20% Szybkości Ataku
  • +4% Szybkość Ruchu
  • Unikalna Pasywka- Wściekłe Zamachy: Podstawowe Ataki nakładają Złośliwe Ładunki podczas uderzenia w przeciwnika. Po zebraniu 3 ładunków, twoje 3 następne ataki będą miały maksymalną prędkość, ale będą robiły -50% obrażeń. Ładunki znikają po 3 sekundach.

Pożeracz Ciała (tylko bohaterzy walczący wręcz)
resize (4)

  • Przepis: Wampiryczny Kostur + Długi Miecz
  • Koszt: 1460G
  • +20 AD
  • +10% Kradzieży Życia
  • Unikalne Użycie-Pożeracz Ciała: Zrywa mięso z namierzonego przeciwnika zadając 200(+75% AD) nieuchronnych obrażeń, oraz lecząc posiadacza 50(+75%AD) HP i dodając 1 Ładunek Mięsa do przedmiotu.
  • Bierne- Każdy Ładunek Mięsa dodaje +1 AD dla właściciela.

Mirażowe Ostrze
resize (5)

  • Przepis: Wampiryczny Kostur + Kilof + Płaszcz Zręczności
  • Koszt: 3200G
  • +60 AD
  • +15% Szansy na trafienie krytyczne
  • +12% Kradzieży Życia
  • Unikalna pasywka-Znak Piasku: Podstawowe Ataki nakładają na cel Znak Piasku ujawniając go na 3 sekundy. Tylko jeden przeciwnik może być ujawniony w tym samym czasie.
  • Unikalne Użycie- Mirażowy Krok: Teleportuje o 350 jednostek od przeciwnika z ładunkiem Znaku Piasku.(60 sekund odnowienia)

Zagubiony Rozdział
resize (6)

  • Przepis: Czarci Kodeks + Bluźnierczy Bożek
  • Koszt: 1800G
  • +50 AP
  • +100% podstawowej regeneracji many
  • Unikalna Pasywka: +20% Skrócenia czasu odnowienia

Netherstride Grimoire
resize (7)

  • Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 3000G
  • +100 AP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalna Pasywka- Złośliwość: Zyskujesz 20% prędkości poruszania się na 2 sekundy po uderzeniu przeciwnika umiejętnością zadającą obrażenia.

Rite of Ruin
resize (8)

  • Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 3000G
  • +100 AP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skróconego Czasu Odnowienia
  • Unikalna Pasywka- Razing: Zbiera ładunki podczas chodzenia, bądź zabijania wrogów(maksymalnie 200 ładunków). Atakowanie budowli poświęca 50 ładunków i zadaje 100(+15% AP) dodatkowych nieuchronnych obrażeń.

Pox Arcana
resize (9)

  • Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 3000G
  • +100 AP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skróconego Czasu Odnowienia
  • Unikalna Pasywka-Pox: Umiejętności zadające obrażenia nakładają ładunek Pox(maksymalnie 5) na wrogiego bohatera na 10 sekund.
  • Unikalne Użycie- Disease Harvest: Zadaje 100 magicznych obrażeń plus 20(+5% AP)  za ładunek Pox’u dla wszystkich pobliskich wrogów zarażonych Pox, oraz odnawia 5% całkowitej many za każdy ładunek, który został wykorzystany. (60 sekund odnowienia)

Staff of Flowing Water

  • Przepis: Kielich Harmonii + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 1635G
  • +40 AP
  • +25 Odporności przed Magią
  • +50% Podstawowej Regeneracji Many
  • Unikalna Pasywka- Źródło Many: Uzupełnia 2% brakującej many co 5 sekund.
  • Unikalna Pasywka: Zyskujesz 30% prędkości ruchu, oraz 10 Regeneracji Many co 5 sekundy, podczas przebywania na rzece.

Trickster’s Glass

  • Przepis: Nawiedzona Maska + Rubinowy Kryształ
  • Koszt: 2115G
  • +60 AP
  • +400 HP
  • Unikalna Pasywka – Oczy Bólu: +15 Magicznej Penetracji
  • Unikalne Użycie- Przebranie: Teleportuje do sojusznika i przybiera jego wygląd na 30 sekund. Użycie umiejętności, bądź atakowanie, dezaktywuje Przebranie. (90 sekund odnowienia)

Dead Man’s Plate

  • Przepis: Kamizelka Kołcza + Pas Giganta + Rubinowy Kryształ
  • Koszt: 2800G
  • +580 HP
  • +50 Pancerza
  • Unikalna Pasywka – Dreadnought: Podczas poruszania się, ładuje Pęd, który zwiększa prędkość ruchu o 60 (100 ładunków). Pęd szybko się traci, podczas nieruszania się.
  • Unikalna Pasywka- Druzgocące Uderzenie: Podstawowe ataki rozładowują ładunki Pędu, zadając 1 fizyczne obrażenie za 2 ładunki.

Martyr’s Gambit

  • Przepis: Kryształowy Karwasz + Rozgrzany Klejnot
  • Koszt: 1850G
  • +400 HP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Hp
  • +10% Skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne Użycie: Wiąże Cię z danym sojusznikiem, przekierowując 60% zadawanych mu obrażeń do Ciebie. (30 sekund odnowienia)

Puppeteer

  • Przepis: Kielich Harmonii + Rozgrzany Klejnot
  • Koszt: 2200G
  • +250 HP
  • +25 Odporności na Magię
  • +50% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalna Pasywka- Źródło Many: Uzupełnia 2% brakującej many co 5 sekund.
  • Unikalna Pasywka: Podstawowe Ataki oznaczają bohatera siecią na 6 sekund. Oddalenie się na 1000 jednostek od oznaczonego bohatera zniszczy sieć.
  • Unikalne użycie: Przyciąga wszystkich bohaterów oznaczonych  siecią, odległych o maksymalnie 1000 jednostek do Ciebie. Jendostki mogą się poruszać maksymalnie na 250 jednostek (45 sekund odnowienia).

Murksphere – Sfera Mroku

  • Koszt: 365G
  • +5% skrócenia czasu odnowienia
  • +25% Bazowej Regeneracji Many
  • Unikatowy Aktyw: Tarcza Oszusta. Daje sojusznikowi tarczę 60HP i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (15 sekund odnowienia). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.

Swindler’s Orb – Kula oszusta

  • Recepta: Murksphere
  • Koszt: 865G
  • +10% Skrócenia Czasu Odnowienia
  • +50% Bazowej Regeneracji Many
  • Unikatowy Aktyw: Tarcza Oszusta. Daje sojusznikowi tarczę 60HP i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (15 sekund odnowienia). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.

Globe of Trust – Kula Zaufania

  • Recepta: Kula Oszusta +Kindlegem
  • Koszt: 2100G
  • +20% Skrócenia Czasu Odnowienia
  • +150% Bazowej Regeneracji Many
  • Unikatowy Aktyw: Samotna Przystań. Rzuca bąbla, który nakłada tarczę na pobliskiego sojusznika (150 HP) i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (maksymalnie 100 golda za jednym razem). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.

Ulepszenie butów: Teleportacja

  • Recepta: Ulepszenie dla wszytkich butów poziomu 2.
  • Koszt: 600 golda
  • Unikatowa aktywacja: Teleport – teleportuje do sojuszniczego obiektu.

Znane problemy:

— Trochę zastępczych SFX

— Niektóre części Trickster’s Glass nadal zbugowane. Pracujemy nad tym!

Z niecierpliwością czekamy na wyniki z tego trybu. Wolicie werbować sługusów, które zwiększą potencjał waszej drużyny ( zwerbujmy parę Ironback’ów, będziemy mogli zniszczyć ich wieże! ), czy odszukiwać słabe punkty przeciwników (mają okropny waveclear! zwerbujmy Razorfiny! )? Przedmioty z czarnego rynku kompletnie zmienią dotychczasowe standardy ról! Jestem pewny, że sami odkryjecie ciekawe kombo i synergie, o których nawet my nie mamy pojęcia!