League of Legends r.

Nowości przedsezonowe #2: ścieżki run nie ustalają odgórnie bonusów do statystyk

Pora na jeszcze więcej nowości związanych z przedsezonem!

Wcześniejszy news:

Przedsezonowe zmiany: barykady na wieżach, spawn minionów i potworów 40 sekund wcześniej

Ścieżki run nie dyktują już bonusów do statystyk

W tym momencie system wyboru statystyk wygląda tak:

  • jeden slot na statystykę ofensywną,
  • jeden slot na statystykę defensywną,
  • jeden slot na statystykę ofensywną/defensywną (tzw. dowolny slot).

Zaktualizowane statystyki, które są testowane w tym momencie:

  • ofensywne: AD, AP, AS, skalowalny CD,
  • defensywne: pancerz, MR, skalowalne zdrowie, magic resist.

Riot w tym momencie nie rozważa/te statystyki zostały usunięte:

  • regeneracja HP,
  • CDR (nie skalowane, tylko stałe – np. od początku 5 czy 10%),
  • skalowalne resy.

Faza gry na linii będzie dłuższa (i ulepszona!)

Od ostatniego newsa odnośnie nowości za dużo się nie zmieniło, Riot w tym momencie “poleruje” i dopieszcza motyw tarczy na wieży. Standardowo będzie trudniej zniszczyć wieże w early, aczkolwiek jeżeli coś takiego się uda, to drużyna, która zniszczyła wieżę, otrzyma odpowiednie nagrody.

Comebacki będą prostsze do wykonania i bardziej “satysfakcjonujące” oraz rozwiązywanie gier szybciej

Tutaj także za dużo się nie zmieniło:

  • Poznaliśmy tylko mniej więcej, ile będzie warta średnia nagroda za zabicie przeciwnika z bounty -> 70% złota opartego na zabójstwach oraz 30% złota opartego za farmę/potwory.
  • Także teraz miniony będą miały inne skalowanie MS-a, od teraz wszystko będzie prościej = miniony będą zyskiwać MS-a w czasie gry (bez zmieniania MS-a za zniszczenie wież).