Pora na jeszcze więcej nowości związanych z przedsezonem!
Wcześniejszy news:
Przedsezonowe zmiany: barykady na wieżach, spawn minionów i potworów 40 sekund wcześniej
Ścieżki run nie dyktują już bonusów do statystyk
W tym momencie system wyboru statystyk wygląda tak:
- jeden slot na statystykę ofensywną,
- jeden slot na statystykę defensywną,
- jeden slot na statystykę ofensywną/defensywną (tzw. dowolny slot).
Zaktualizowane statystyki, które są testowane w tym momencie:
- ofensywne: AD, AP, AS, skalowalny CD,
- defensywne: pancerz, MR, skalowalne zdrowie, magic resist.
Riot w tym momencie nie rozważa/te statystyki zostały usunięte:
- regeneracja HP,
- CDR (nie skalowane, tylko stałe – np. od początku 5 czy 10%),
- skalowalne resy.
Faza gry na linii będzie dłuższa (i ulepszona!)
Od ostatniego newsa odnośnie nowości za dużo się nie zmieniło, Riot w tym momencie “poleruje” i dopieszcza motyw tarczy na wieży. Standardowo będzie trudniej zniszczyć wieże w early, aczkolwiek jeżeli coś takiego się uda, to drużyna, która zniszczyła wieżę, otrzyma odpowiednie nagrody.
Comebacki będą prostsze do wykonania i bardziej “satysfakcjonujące” oraz rozwiązywanie gier szybciej
Tutaj także za dużo się nie zmieniło:
- Poznaliśmy tylko mniej więcej, ile będzie warta średnia nagroda za zabicie przeciwnika z bounty -> 70% złota opartego na zabójstwach oraz 30% złota opartego za farmę/potwory.
- Także teraz miniony będą miały inne skalowanie MS-a, od teraz wszystko będzie prościej = miniony będą zyskiwać MS-a w czasie gry (bez zmieniania MS-a za zniszczenie wież).