r.

Nowa bójka – Mechazod powraca!

Blizzard zaszczycił nas po raz kolejny jedną z ciekawszych bójek! Mechazod wrócił i tylko razem możecie go pokonać!

Ostatni raz Mechazod był kilka tygodni temu, a od tego czasu używane przez graczy talie przeszły niewielki tuning. Poza losową talią, otrzymujemy Priesta lub Paladyna – dwie klasy z niesamowitym potencjałem, jeśli chodzi o buffy i survival.

Mechazod vs Anduin i Uther

Tym razem nie będzie polecanych kart ani klas, bo o wszystkim za gracza decyduje gra i jej RNG. Podzielę się jednak kilkoma wskazówkami, które mogą Wam pomóc wygrać!

  • Gra kończy się, gdy ktokolwiek z Was straci całe HP. Dbajcie o siebie nawzajem! Pozdrawiam Priesta, który przez całą grę leczył tylko siebie, przez co przegraliśmy prawie wygraną grę 🙂 /
  • Nie atakujcie bossa stronnikami o statach 1/1 lub 3/3. Niewiele na tym zyskacie, bo mogą oni przyjąć na siebie cios za 6-10 pkt. To Wasza tarcza. Warto mieć na stole po kilka takich słabszych stronników!
  • Nie przesadzajcie z rozwijaniem stołu! Mechazod może go całkiem wyczyścić, jeśli będzie za wiele minionów. Jeśli więc masz ok. 5-6 sojuszników na stole, przed rzuceniem kolejnego warto zrobić sobie miejsce. To wyjątek od zasady nie atakowania bossa stworami 1/1.
  • Nie pal swoich buffów na próżno! Czary warto jest trzymać na ręce czekając na Millhouse millhouse-manastorm lub Cho lorewalker-cho. No chyba, że macie ich za dużo albo ratujecie siebie lub stronników.
  • Nie rzucaj Cho zbyt wcześnie, Millhousa również. Warto ich zatrzymać i użyć, gdy Wasz sojusznik ma w ręce więcej kart. Wtedy jest większa szansa, że dobrze na nich skorzystacie.
  • Fjola Lightbane fjola-lightbane to chyba najsilniejsza karta z obu talii! Można ją zbuffować, co da jej Divine Shield i po ataku zbuffować po raz drugi, żeby przeżyła do naszej następnej tury! Do tego celu idealne są Banany bananasMukli.
  • Divine Shield paladyna może bardzo dobrze poprowadzić grę. To jedyny sposób, żeby uratować stronnika z najwyższym atakiem od Prioritize bossa.
  • Light of the Naaru light-of-the-naaru to prowadząca karta Priesta. Warto zachować ją na późniejsze tury, a jeśli wasz przyjaciel Palek ogarnie, osłoni je swoją Bańką.
  • Jeśli Wasz sojusznik atakuje swoimi 1/1 już od początku gry, możecie się poddać. Szanse na wygraną są znikome.

Trafiliście na dobrych sojuszników? Jak komunikujecie się z nimi podczas gry? Pochwalcie się, co mieliście w darmowym pakiecie w komentarzach! 🙂 /

[latest_posts category=”hearthstone” count=”6″]