Chcecie dowiedzieć się o co chodzi dokładnie w nowym trybie, Szturm na Nexus? Oto wszystkie szczegóły tego trybu - dowiecie się tutaj wszystkiego!
Najważniejsza rzecz – kiedy będzie dostępny ten tryb?
Powinien być dostępny już dzisiaj na PBE!
Czym się różni ten tryb?
- Nowa mapa
- Podwójna dżungla
Każda drużyna będzie wymagać 2 dżunglerów, którzy będą współdziałać i pomagać sobie. XP i złoto z dżungli jest odrobinę zmniejszone, aby dzielić je na dwie osoby.
- Krótszy czas gry (około 13-15, gra będzie się kończyć maks. w 20 min)
- Wydarzenia i nagrody (więcej o tym tutaj, klik)
Szturm na Nexus – szczegółowe informacje
Itemy startowe
- Tylko jeden starter może zostać zakupiony, Doran, przedmiot do dżungli i wszystkie przedmioty supportów liczą się jako jeden przedmiot
- Buffy sustaina Dorana
- Nowy item Dorana dla Enchanterów, którzy chcą last-hitowac (Doran’s Lost Idol)
Zmiany przedmiotów dla supportów:
- Supporci mogą zakupić: Heart of Targon (Relic Shield) lub Philosopher’s Medallion (Ancient Coin). Linia Spellthiefa została usunięta
- Powyższe itemy są mocniejsze od ichnich odpowiedników z SR
- Questy itemów dla supporów zostały usunięte
- Control Wardy zostały usunięte
Dżungla
- Teraz jest wieża w dżungli przeciwnika. Jest niezniszczalna, nie da się jej zniszczyć.
- Obozy które zostały zabite z pomocą co najmniej dwóch postaci dają 150% XP i rozdzielone złoto
- Prostsze itemy do dżungli
- Wszystkie itemy zaczynają się Pridestalker’s Blade, kombinacji Maczety i Talizmanu.
- Ulepszenie do któregoś enchantu daje Chilling Smite (biały) z normalnymi bonusami
- Mechanika “Monster Hunter” która odnosi się do XP i złota została usunięte
- Blue i Red teraz są położone centralnie i są o wiele mocniejsze. Zebranie buffa daje ulepszoną wersją buffa to dwóch najbliższych postaci w drużynie.
- Herald jest o wiele mocniejszy, daje buff Barona i Heralda na 2 minuty dla całego teamu, który zebrał go.
- Buff Barona tylko buffuje miniony, nie daje już AD/AP
On-fire/”Płonący bohater”
- Zdobycie X zabójstw lub asyst (bez umierania) sprawia że zaczynasz “płonąć” (tłumaczenie… wiem)
Statystyki podczas płonięcia:
- 20% AS
- 20-200 adaptujących AD/AP (zależy od poziomu)
- MASA CDR (nie wlicza się do limitu CDR)
- 20 many/energii co sekundę
- 25% zwiększenia otrzymywania obrażeń
- Płonięcie nie ma maksymalnego czasu trwania, ale tracimy je kiedy umieramy, i dodatkowo daje 800 złota Twojemu zabójcy i 200 złota każdej innej postaci w drużynie zabójcy
Wydarzenia i nagrody
- Dzieją się co kilka minut
- Zwycięska drużyna otrzymuje losową nagrodę
- Wiele wydarzeń ma dodatkowe złoto (przyznawane oprócz głównej nagrody)
- Ostateczne wydarzenie dzieje się w 18 minucie, nie jest losowe. Nagroda z tego wydarzenia jest najlepsza w całej grze.
Dzielenie się złotem
- Wszystkie śmierci minionów (nie ważne czy zlast-hitowane) i zabójstw potworów daje ~30% całkowitej wartości w złocie, każdej postaci w drużynie (ale nie XP).
- Postacie które zlast-hitują lub pobliscy sojusznicy w przypadku obozów w dżungli otrzymują całe złoto (cały czas, ale drużyna także dostaje złoto); Ty zabijasz miniona i dostajesz 100 złota, a reszta drużyny 30 złota
- Złoto z zabójstw i asyst nie jest dzielone globalnie
Nowe (odrobinę stare) przedmioty
- Wriggle’s Lantern
- Ghost Walkers
- Spectral Cutlass
- Bloodletter’s Veil
- Deathfire Grasp
- Spear of Shojin
- Atma’s Reckoning
- Force of Nature
Aura mapy
- +30% CDR na summonerkach
- +30% bonusowej regeneracji many na 1 poziomie
Poddanie się
- Gry mogą być poddane po 8 minucie, z wynikiem głosowanie 4-1 (czyli przy 3-2 nie poddamy się, 4-1/5-0 oznacza poddanie się)
Runy
Runy opierające się na czasie (Magical Footwear czy Gathering Storm) zostały zbalansowane.
Drzewko Dominacji
Taste of Blood
- CD :: 20 sekund >>> 10 sekund
Drzewko Inspiracji
Magical Footwear
- Time available :: 10 minut >>> 6 minut
Perfect Timing
- Czas po którym jest dostępny :: 8 minut >>> 4 minut
Minion Dematerializer
- Czas po którym jest dostępny :: 4 minut >>> 3 minut
Biscuit Delivery
- Czas pomiędzy ciasteczkami :: 3 minut >>> 1.5 minuty
Drzewko Determinacji
Grasp of the Undying
- Zdrowie za uaktywnienie (postacie melee) :: 5 >>> 10
- Zdrowie za uaktywnienie (postacie zasięgowe) :: 3 >>> 6
Conditioning
- Czas po którym jest dostępny:: 10 minut >>> 6 minut
Overgrowth
- % zdrowie za stack:: 0.2 >>> 0.3
Drzewko Czarnoksięstwa
Scorch
- CD :: 20 >>> 15
Gathering Storm
- Czas po którym otrzymujemy kolejne zwiększenie statystyk :: Co 10 minut >>> Co 4 minuty
Transcendence
- Uaktywnia się na poziomie :: 10 >>> 6