League of Legends r.

Nexus Blitz/Szturm na Nexus: dokładne szczegóły nowego trybu (mapa, itemy i więcej!)

Chcecie dowiedzieć się o co chodzi dokładnie w nowym trybie, Szturm na Nexus? Oto wszystkie szczegóły tego trybu - dowiecie się tutaj wszystkiego!

Najważniejsza rzecz – kiedy będzie dostępny ten tryb?

Powinien być dostępny już dzisiaj na PBE!

Czym się różni ten tryb?

  • Nowa mapa

  • Podwójna dżungla

Każda drużyna będzie wymagać 2 dżunglerów, którzy będą współdziałać i pomagać sobie. XP i złoto z dżungli jest odrobinę zmniejszone, aby dzielić je na dwie osoby.

  • Krótszy czas gry (około 13-15, gra będzie się kończyć maks. w 20 min)
  • Wydarzenia i nagrody (więcej o tym tutaj, klik)

Szturm na Nexus – szczegółowe informacje

Itemy startowe

  • Tylko jeden starter może zostać zakupiony, Doran, przedmiot do dżungli i wszystkie przedmioty supportów liczą się jako jeden przedmiot
  • Buffy sustaina Dorana
  • Nowy item Dorana dla Enchanterów, którzy chcą last-hitowac (Doran’s Lost Idol)

Zmiany przedmiotów dla supportów:

  • Supporci mogą zakupić: Heart of Targon (Relic Shield) lub Philosopher’s Medallion (Ancient Coin). Linia Spellthiefa została usunięta
  • Powyższe itemy są mocniejsze od ichnich odpowiedników z SR
  • Questy itemów dla supporów zostały usunięte
  • Control Wardy zostały usunięte

Dżungla

  • Teraz jest wieża w dżungli przeciwnika. Jest niezniszczalna, nie da się jej zniszczyć.
  • Obozy które zostały zabite z pomocą co najmniej dwóch postaci dają 150% XP i rozdzielone złoto
  • Prostsze itemy do dżungli
  • Wszystkie itemy zaczynają się Pridestalker’s Blade, kombinacji Maczety i Talizmanu.
  • Ulepszenie do któregoś enchantu daje Chilling Smite (biały) z normalnymi bonusami
  • Mechanika “Monster Hunter” która odnosi się do XP i złota została usunięte
  • Blue i Red teraz są położone centralnie i są o wiele mocniejsze. Zebranie buffa daje ulepszoną wersją buffa to dwóch najbliższych postaci w drużynie.
  • Herald jest o wiele mocniejszy, daje buff Barona i Heralda na 2 minuty dla całego teamu, który zebrał go.
  • Buff Barona tylko buffuje miniony, nie daje już AD/AP

On-fire/”Płonący bohater”

  • Zdobycie X zabójstw lub asyst (bez umierania) sprawia że zaczynasz “płonąć” (tłumaczenie… wiem)

Statystyki podczas płonięcia:

  • 20% AS
  • 20-200 adaptujących AD/AP (zależy od poziomu)
  • MASA CDR (nie wlicza się do limitu CDR)
  • 20 many/energii co sekundę
  • 25% zwiększenia otrzymywania obrażeń
  • Płonięcie nie ma maksymalnego czasu trwania, ale tracimy je kiedy umieramy, i dodatkowo daje 800 złota Twojemu zabójcy i 200 złota każdej innej postaci w drużynie zabójcy

Wydarzenia i nagrody

  • Dzieją się co kilka minut
  • Zwycięska drużyna otrzymuje losową nagrodę
  • Wiele wydarzeń ma dodatkowe złoto (przyznawane oprócz głównej nagrody)
  • Ostateczne wydarzenie dzieje się w 18 minucie, nie jest losowe. Nagroda z tego wydarzenia jest najlepsza w całej grze.

Dzielenie się złotem

  • Wszystkie śmierci minionów (nie ważne czy zlast-hitowane) i zabójstw potworów daje ~30% całkowitej wartości w złocie, każdej postaci w drużynie (ale nie XP).
  • Postacie które zlast-hitują lub pobliscy sojusznicy w przypadku obozów w dżungli otrzymują całe złoto (cały czas, ale drużyna także dostaje złoto); Ty zabijasz miniona i dostajesz 100 złota, a reszta drużyny 30 złota
  • Złoto z zabójstw i asyst nie jest dzielone globalnie

Nowe (odrobinę stare) przedmioty

  • Wriggle’s Lantern
  • Ghost Walkers
  • Spectral Cutlass
  • Bloodletter’s Veil
  • Deathfire Grasp
  • Spear of Shojin
  • Atma’s Reckoning
  • Force of Nature

Aura mapy

  • +30% CDR na summonerkach
  • +30% bonusowej regeneracji many na 1 poziomie

Poddanie się

  • Gry mogą być poddane po 8 minucie, z wynikiem głosowanie 4-1 (czyli przy 3-2 nie poddamy się, 4-1/5-0 oznacza poddanie się)

Runy

Runy opierające się na czasie (Magical Footwear czy Gathering Storm) zostały zbalansowane.

Drzewko Dominacji

Taste of Blood

  • CD :: 20 sekund >>> 10 sekund

Drzewko Inspiracji

Magical Footwear

  • Time available :: 10 minut >>> 6 minut

Perfect Timing

  • Czas po którym jest dostępny :: 8 minut >>> 4 minut

Minion Dematerializer

  • Czas po którym jest dostępny :: 4 minut >>> 3 minut

Biscuit Delivery

  • Czas pomiędzy ciasteczkami :: 3 minut >>> 1.5 minuty

Drzewko Determinacji

Grasp of the Undying

  • Zdrowie za uaktywnienie (postacie melee) :: 5 >>> 10
  • Zdrowie za uaktywnienie (postacie zasięgowe) :: 3 >>> 6

Conditioning

  • Czas po którym jest dostępny:: 10 minut >>> 6 minut

Overgrowth

  • % zdrowie za stack:: 0.2 >>> 0.3

Drzewko Czarnoksięstwa

Scorch

  • CD  :: 20 >>> 15

Gathering Storm

  • Czas po którym otrzymujemy kolejne zwiększenie statystyk :: Co 10 minut >>> Co 4 minuty

Transcendence

  • Uaktywnia się na poziomie :: 10 >>> 6

O autorze: Spliter

SpliterTo ja.
Liga Legend, Sprzęt Gamingowy, Recenzje, GLS, Fortnite i więcej.
Technologia, rozrywka czy gry - możecie pytać o wszystko, postaram się odpowiedzieć na wszystko.
Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować, to możecie:
- napisać maila: [email protected] (także zapytania o możliwość współpracy ze mną)
Tak na serio: jeżeli macie jakiekolwiek pytanie, piszcie - w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć ^^