League of Legends r.

Nexus Blitz: kiedy, co nowego, wszystkie dostępne wydarzenia i nagrody

Riot podzielił się szczegółowymi informacjami na temat Nexus Blitz.

Zobacz też:

Kiedy powróci Nexus Blitz?

Nexus Blitz ma być dostępny podczas letniego wydarzenia w filmach od deweloperów określanego jako Summer Festival.

Wydarzenie to ma rozpocząć się w lipcu.

Co nowego w Nexus Blitz?

Mapa

Mapa Nexus Blitz na stałe będzie osadzona w ioniańskim lesie. Nie ujawniono jeszcze nazwy tej mapy.

Wydarzenia

Oto wydarzenia, które będą dostępne w trybie:

Arena

Seria szybkich walk 2v2 oraz 1v1 na środku mapy. Przeciwnicy są dobierani na podstawie ilości posiadanego złota. Wygrywa ta drużyna, która wygra większą liczbę walk.

Bardle Royale (klasyczne)

Walka o przetrwanie w płonącym kole śmierci, stale zacieśniającym się na mapie. Wygrywa ta drużyna, której członek jako ostatni utrzyma się przy życiu.

Bardle Royale (paranoja)

Walka o przetrwanie w płonącym kole. Wszyscy są krótkowzroczni, tak jakby byli pod wpływem superumiejętności Nocturne’a. Wygrywa ta drużyna, której członek jako ostatni utrzyma się przy życiu.

Bardle Royale (moloch)

Walka o przetrwanie w płonącym kole. Jeden losowy bohater z każdej drużyny otrzymuje dużą ilość zdrowia i wzmocnienie Igrasz z ogniem! (zapewniające dodatkową prędkość ataku, siłę adaptacyjną oraz regenerację many/energii, ale zwiększające podatność na obrażenia) na początku wydarzenia. Wygrywa ta drużyna, której członek jako ostatni utrzyma się przy życiu.

Deathmatch URF

Każdy gracz rozpoczyna tryb URF otoczony przez gromadkę wiwatujących stworów. Aby wygrać, musicie pokonać wrogą drużynę w serii do dwóch zwycięstw.

Kasiasty Teemo

Na mapie losowo pojawia się wędrujący Kasiasty Teemo. Atakowanie go zapewnia graczom złoto. Drużyna, która zada Teemo ostatni cios, wygrywa wydarzenie.

Kasiasty Veigar

Na mapie losowo pojawia się wędrujący Kasiasty Veigar. Podczas ucieczki używa on Ciemnej Materii i Horyzontu Zdarzeń. Atakowanie Kasiastego Veigara zapewnia graczom złoto. Drużyna, która zada Veigarowi ostatni cios, wygrywa wydarzenie.

Pchaj wóz (klasyczny)

Gracze eskortują wóz (znajdując się w jego pobliżu) do najbliższej budowli wroga, aby ją zniszczyć.

Pchaj wóz (atak/obrona)

Gracze ścigają się z przeciwną drużyną o to, kto szybciej wysadzi wrogą strukturę. Teraz obie drużyny mają swój wóz do eskortowania.

Chronić Sorakę

W alei pojawiają się dwie kontrolowane przez boty Soraki, ale tylko jedna może odejść (któraś z drużyn zabije tę drugą). Uważajcie na wszystkie uleczenia i banany!

Test Obrażeń

Wydarzenie to przypomina treningowy tryb gry, z tym że trzeba wymanewrować wroga trenującego z tym samym ćwiczebnym Teemo.

Nagrody

Katapulta Bohaterów

W bazie zwycięzcy na pozostałą część gry pojawia się działo, które wystrzeliwuje bohatera w dowolne miejsce mapy. Przy lądowaniu bohater zadaje obrażenia i odpycha pobliskich wrogów.

Błogosławieństwo Blitzcranka

Sojusznicze wieże, stwory oblężnicze i superstwory zostają wyposażone w Rakietowy Chwyt, którym przez resztę gry mogą chwytać pobliskich wrogów.

Król Poro

Pojawia się Król Poro, który wspiera daną drużynę podczas atakowania i oblegania wrogich wież, co jakiś czas zionąc ogniem na wrogów i lecząc pobliskich sojuszników.

Sanie Bitewne

Gracze mogą wskakiwać do sań, aby przenieść się ze swojej bazy w niemal każde miejsce mapy. Osoba siedząca na pierwszym miejscu sań decyduje, dokąd pojedzie cała drużyna…

Anioły Stróże

Każdy członek drużyny otrzymuje jednorazowy efekt Anioła Stróża na 90 sekund.

Szok Statikka

Każdy gracz na trzy minuty otrzymuje do ataku podstawowego efekt łańcucha błyskawic, który ułatwia koszenie fal i bohaterów.

K.W. Tarcze

Każdy członek drużyny jest chroniony przez całkiem sporą tarczę, dopóki ta nie zostanie zniszczona.

Megapodniebny Smok

Drużyna dostaje megaprędkość ruchu poza walką i skrócenie czasu odnowienia superumiejętności na trzy minuty.

Megaoceaniczny Smok

Przez trzy minuty przywraca zdrowie oraz manę/energię podczas zadawania obrażeń.

Starszy Smok

Przez kilka minut możecie wykańczać wrogów o poziomie zdrowia niższym od ustalonego progu siłą Wielkiego Smoka.