Zobacz też:
Data publikacji: 26 czerwca 2020 r.
Data aktualizacji: 18 lipca 2020 r. (dodano datę powrotu trybu).
Kiedy powróci Nexus Blitz?
Oficjalnie potwierdzono: Nexus Blitz powróci w patchu 10.15, który rozpocznie się w środę, 22 lipca 2020 r.
Będzie dostępny podczas wydarzenia Spirit Blossom Festival.
Co nowego w Nexus Blitz?
Mapa
Mapa Nexus Blitz na stałe będzie osadzona w ioniańskim lesie. Nie ujawniono jeszcze nazwy tej mapy.
Wydarzenia
Oto wydarzenia, które będą dostępne w trybie:
Arena
Seria szybkich walk 2v2 oraz 1v1 na środku mapy. Przeciwnicy są dobierani na podstawie ilości posiadanego złota. Wygrywa ta drużyna, która wygra większą liczbę walk.
Bardle Royale (klasyczne)
Walka o przetrwanie w płonącym kole śmierci, stale zacieśniającym się na mapie. Wygrywa ta drużyna, której członek jako ostatni utrzyma się przy życiu.
Bardle Royale (paranoja)
Walka o przetrwanie w płonącym kole. Wszyscy są krótkowzroczni, tak jakby byli pod wpływem superumiejętności Nocturne’a. Wygrywa ta drużyna, której członek jako ostatni utrzyma się przy życiu.
Bardle Royale (moloch)
Walka o przetrwanie w płonącym kole. Jeden losowy bohater z każdej drużyny otrzymuje dużą ilość zdrowia i wzmocnienie Igrasz z ogniem! (zapewniające dodatkową prędkość ataku, siłę adaptacyjną oraz regenerację many/energii, ale zwiększające podatność na obrażenia) na początku wydarzenia. Wygrywa ta drużyna, której członek jako ostatni utrzyma się przy życiu.
Deathmatch URF
Każdy gracz rozpoczyna tryb URF otoczony przez gromadkę wiwatujących stworów. Aby wygrać, musicie pokonać wrogą drużynę w serii do dwóch zwycięstw.
Kasiasty Teemo
Na mapie losowo pojawia się wędrujący Kasiasty Teemo. Atakowanie go zapewnia graczom złoto. Drużyna, która zada Teemo ostatni cios, wygrywa wydarzenie.
Kasiasty Veigar
Na mapie losowo pojawia się wędrujący Kasiasty Veigar. Podczas ucieczki używa on Ciemnej Materii i Horyzontu Zdarzeń. Atakowanie Kasiastego Veigara zapewnia graczom złoto. Drużyna, która zada Veigarowi ostatni cios, wygrywa wydarzenie.
Pchaj wóz (klasyczny)
Gracze eskortują wóz (znajdując się w jego pobliżu) do najbliższej budowli wroga, aby ją zniszczyć.
Pchaj wóz (atak/obrona)
Gracze ścigają się z przeciwną drużyną o to, kto szybciej wysadzi wrogą strukturę. Teraz obie drużyny mają swój wóz do eskortowania.
Chronić Sorakę
W alei pojawiają się dwie kontrolowane przez boty Soraki, ale tylko jedna może odejść (któraś z drużyn zabije tę drugą). Uważajcie na wszystkie uleczenia i banany!
Test Obrażeń
Wydarzenie to przypomina treningowy tryb gry, z tym że trzeba wymanewrować wroga trenującego z tym samym ćwiczebnym Teemo.
Nagrody
Katapulta Bohaterów
W bazie zwycięzcy na pozostałą część gry pojawia się działo, które wystrzeliwuje bohatera w dowolne miejsce mapy. Przy lądowaniu bohater zadaje obrażenia i odpycha pobliskich wrogów.
Błogosławieństwo Blitzcranka
Sojusznicze wieże, stwory oblężnicze i superstwory zostają wyposażone w Rakietowy Chwyt, którym przez resztę gry mogą chwytać pobliskich wrogów.
Król Poro
Pojawia się Król Poro, który wspiera daną drużynę podczas atakowania i oblegania wrogich wież, co jakiś czas zionąc ogniem na wrogów i lecząc pobliskich sojuszników.
Sanie Bitewne
Gracze mogą wskakiwać do sań, aby przenieść się ze swojej bazy w niemal każde miejsce mapy. Osoba siedząca na pierwszym miejscu sań decyduje, dokąd pojedzie cała drużyna…
Anioły Stróże
Każdy członek drużyny otrzymuje jednorazowy efekt Anioła Stróża na 90 sekund.
Szok Statikka
Każdy gracz na trzy minuty otrzymuje do ataku podstawowego efekt łańcucha błyskawic, który ułatwia koszenie fal i bohaterów.
K.W. Tarcze
Każdy członek drużyny jest chroniony przez całkiem sporą tarczę, dopóki ta nie zostanie zniszczona.
Megapodniebny Smok
Drużyna dostaje megaprędkość ruchu poza walką i skrócenie czasu odnowienia superumiejętności na trzy minuty.
Megaoceaniczny Smok
Przez trzy minuty przywraca zdrowie oraz manę/energię podczas zadawania obrażeń.
Starszy Smok
Przez kilka minut możecie wykańczać wrogów o poziomie zdrowia niższym od ustalonego progu siłą Wielkiego Smoka.