Czy w najbliższym czasie planujecie osłabić Yasuo?
Yasuo jest na naszym radarze jako bohater, który obecnie wydaje się za silny. Teraz, gdy mamy za sobą większość prac zaplanowanych w przedsezonie, skupimy się ponownie na ogólnym wyważeniu bohaterów. To oznacza, że w patchu 7.1 (następnym patchu, nad którym obecnie pracujemy i który pojawi się zapewne na początku stycznia) albo w patchu 7.2 zajmiemy się takimi bohaterami jak Yasuo, Hecarim, Syndra itd.
W przypadku Yasuo pierwsze zadanie będzie polegać na ocenie, czy przy zaplanowanych dla niego mocnych i słabych stronach nie radzi sobie za dobrze. Pod uwagę wzięte zostaną zarówno skuteczność w grze (np. walka w alejach/początkowa i końcowa siła), jak i okoliczności (np. kiedy zdobywa przewagę albo jak wypada w zestawieniu z określonymi sojusznikami lub przeciwko określonym wrogom). Jeszcze nie zabraliśmy się za to, więc niewiele na razie możemy powiedzieć na ten temat publicznie. Ale Yasuo zapewne pojawi się w opisie patcha raczej wcześniej niż później.
– Meddler, główny projektant gry
Czy będziecie nadal aktualizować portrety? Jaka jest najnowsza aktualizacja i kto będzie następny?
Tak! Zdecydowanie zamierzamy dalej aktualizować stare portrety.
Jak powiedzieliśmy kilka miesięcy temu, wszyscy bohaterowie wybrani do VGU (czyli aktualizacji rozgrywki i grafiki) otrzymają aktualizację całego swojego katalogu portretów. Jest to standard, który ustaliliśmy na przykładzie Poppy pod koniec ubiegłego roku. Następny na warsztat VGU trafi Warwick.
Ponadto nadal odświeżamy portrety z poprzednich VGU i aktualizacji graficznych, które nie załapały się za pierwszym razem. Dotyczy to niemal wszystkich przeróbek wykonanych przed Poppy. Zrobiliśmy już sporo (Trundle, Tristana, Nidalee), ale trochę jeszcze zostało (obecnie następna w kolejce jest Karma). Konkretnym powodem, dla którego priorytet mają aktualizacje skórek z minionych VGU, jest to, że często istnieją znaczne różnice między projektem portretu a modelem w grze; gdy zatrzemy te różnice, zapewne większego znaczenia nabiorą przeróbki portretów skórek, które najbardziej oddaliły się od naszego obecnego poziomu jakości i stylu.
I na koniec: czasami zobaczycie pojedyncze aktualizacje portretu głównego, niepowiązane z VGU ani inną zawartością. Pozostało kilka portretów podstawowych, które nie spełniają naszych obecnych kryteriów jakości i chcielibyśmy je zaktualizować, aby prezentować bardziej ujednoliconą, charakterystyczną i dopracowaną wizję naszych bohaterów. Kilka z ostatnich przykładów to Darius i Fiddlesticks.
– HUGEnFAST, główny grafik, aktualizacje bohaterów
Czy bohaterowie mają swój zapach? A jeśli tak, to jak pachną?
Gdybyśmy mogli dobrać dla każdego bohatera flakonik perfum, tak wyobrażam sobie ich zapachy:
Połaskoczcie włoski w nosie unikalnymi nutami prochu strzelniczego z zaskakującą domieszką słodkiej lukrecji. To zapach, który sprawi, że przygryziecie wargę z wyczekiwania — na dobre i na złe: JINX.
Niczym bogaty koktajl benzyny i zsiadłego mleka, ta szalona woda kolońska klepnie was w twarz, zapewniając orzeźwienie po długim dniu i pozwoli zapomnieć o wszystkich spudłowanych strzałach. Przypomni za to niebieskie niebo i wielkie obłoki: CORKI.
Obejmijcie ramionami jedwabiste nuty zapachowe mokrego kamienia i pozostałości szamponu. Wciągnijcie głęboko powietrze i nie wypuszczajcie go z płuc: TARIC.
Wystarczy kilka kropli na skórze karku, a bukiet zardzewiałych łańcuchów zacznie budzić naftowe tony przerażająco obezwładniającego zapachu. Poddajcie się mu: THRESH.
Jakby całkiem znikąd pojawia się smak skóry zaciskającej się na waszym gardle, gdy walczycie o oddech. Poddając się swojemu losowi, ulegacie chłodnemu, miękkiemu aromatowi rozkwitającego nocą jaśminu: VAYNE.
Pachnący drewnem krąg tytoniowego dymu otacza waszą głowę, a potem rozwiewa się, zostawiając tylko świeże tchnienie mięty pieprzowej: GRAVES.
Niesamowity aromat soli i kości rozwinie krępujące was pęta. Zapach tak niepowtarzalny i niezależny — to musi być AMUMU.
Jak to możliwe, że wiosna i jesień trwają jednocześnie? Otulcie się kocem fiołków i spacerujcie boso przez las po opadłych liściach. Wystarczy otworzyć flakonik AHRI.
– Riot Tiger Lily, redaktor, Budowanie Świata