League of Legends r.

Nerfy i buffy postaci w patchu 11.5

Znamy szczegóły zmian bohaterów w patchu 11.5.

Zobacz też:

Patch 11.5 – kiedy?

Patch 11.5 jest planowany na środę, 3 marca 2021 r.

Postacie

Nerfy

Azir

  • Arise! (W)
    • Obrażenia autoataku żołnierza: 60-160 ⇒ 50-150.

Gragas

  • Barrel Roll (Q)
    • Koszt many: 60-80 ⇒ 80.

Rammus

  • Zdrowie na poziom: 95 ⇒ 80.

Rell

  • Bazowy pancerz: 35 ⇒ 32.
  • Ferromancy: Crash Down (W)
    • Cooldown: 11 sekund ⇒ 13 sekund.

Senna

  • Nie daje już powyżej 100% szans na trafienie krytyczne. Zamiast tego są one zmieniane w lifesteal.
  • Konwersja z trafienia krytycznego z Guinsoo ma teraz limit 100% szans na trafienie krytyczne.
  • Na obrażenia przy trafieniu z Guinsoo mają wpływ mnożniki obrażeń trafienia krytycznego.

Seraphine (bot carry)

  • Stage Presence (pasyw)
    • Nuty sojuszników zadają 100% ⇒ 25% obrażeń.
    • Obrażenia nuty: 4-16 ⇒ 4/8/14/24 (na poziomach 1/6/11/16).
  • Encore (R)
    • Cooldown: 160-120 sekund ⇒ 180-120 sekund.

Shaco (support)

  • Jack in the Box (W)
    • Obrażenia AoE: 15-35 ⇒ 10-30.
    • Obrażenia dla pojedynczego celu: 35-95 ⇒ 25-85.
    • Zadaje dodatkowe 10-50 obrażeń potworom.

Udyr

  • Zdrowie na poziom: 99 ⇒ 92.
  • Phoenix Stance (R)
    • Całkowite obrażenia z aury: 50-275 ⇒ 40-240.

Buffy

Jax

  • AD na poziom: 3,38 ⇒ 4,25.

Karma

  • Inner Flame (Q)
    • Cooldown: 9-7 sekund ⇒ 8-6 sekund.

Kog’Maw

  • Bio-Arcane Barrage (W)
    • Obrażenia magiczne przy trafieniu: 3-6% ⇒ 3-7% maksymalnego zdrowia.

Master Yi

  • Wuju Style (E)
    • Obrażenia przy trafieniu: 18-50 ⇒ 20-60.

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (pasyw)
    • Szare zdrowie: 25-50% otrzymywanych obrażeń ⇒ 10% (+25% lethality), zwiększone do 35% (+50% lethality), jeśli w pobliżu znajduje się 2 lub więcej wrogów.

Qiyana

  • Terrashape (W)
    • Obrażenia przy trafieniu: 8-40 ⇒ 8-64.
    • Prędkość ruchu: 5-10% ⇒ 5-13%.
  • Supreme Display of Talent (R)
    • Obrażenia: 100-240 ⇒ 100-300.

Samira

  • AD na poziom: 2,3 ⇒ 3.
  • Flair (Q)
    • Przelicznik obrażeń: 80-110% ⇒ 80-120% całkowitego AD.

Sejuani

  • Winter’s Wrath (W)
    • Obrażenia drugiego trafienia: 5,25% ⇒ 6% maksymalnego zdrowia.

Trundle

  • Chomp (Q)
    • Cooldown: 4 sekundy ⇒ 3,5 sekundy.

Poprawki

Twitch

  • Deadly Venom (pasyw)
    • Przelicznik AP: 3% ⇒ 2,5%.
  • Spray and Pray (R)
    • AD: 25-55 ⇒ 30-60.
    • Czas trwania: 5 sekund ⇒ 6 sekund.