Przeczytaj inne wypowiedzi Riotowców związane z przyszłymi uaktualnieniami gry:
- Buffy dla Lux!
- Planowany buff dla Aatroxa
- Planowany nerfhammer dla Ryze
- Zmiany w Spell Vampie
- Darmowe Skiny i Bohaterowie – Projekt Milestone
- Czy Cho’Gath dostanie nerfy?
- Szczegóły Reworku GP
- Rewolucja w uderzeniach krytycznych
Nerf dla Ekko
Oto wypowiedź GypsyLorda:
“Po pierwsze zamierzamy zwiększyć koszt many jego [R] z 0 do 100 oraz [W] z 30 do 50. Mamy świadomość, ze to posunięcie nie rozwiąże wszelkich jego problemów i będziemy musieli przyciąć cyferki na innych umiejętnościach. Myślimy, że zwiększenie wszelkich kosztów many pomogę w kontrowaniu go podczas fazy laningu. Takie rozwiązanie sprawili, ze będzie musiał on zainwestować z zakup kielicha lub morello, co będzie się wiązało z mniejszą szansą na szybsze snowballowanie, anieżli budowanie dużej ilości AP”
Moim skromnym zdaniem problemem Ekko nie są koszty zmiany. Od samego początku został on źle zaprojektowany. Spowolnienie na trzech umiejętnościach, dodatkowa prędkość ruchu, tarcza, stun, trzy blinki, regeneracja HP. Takim skillsetem można by było obłożyć trzech innych bohaterów. Z pewnością Ekko dołączy do Lee Sina, Nidalee, Elise, Jayca, gdzie na siłę wpychano zbyt duża liczbę właściwości. Te postacie zawsze będą wręcz niemożliwe do zbalansowania i będą albo OP albo UP. Niestety pięć lat temu Riot wypuszczał bohaterów o banalnych mechanikach i niestety powinien tego się trzymać, jeśli będzie chciał zachować balans w grze… co innego kwestie marketingowe…