W normalnej grze taki build byłby dość dziwny, no ale dlaczego by nie! Zobaczcie tarczę o chorej wartości - prawie 16k HP!
Czego potrzebujemy?
- 3 Piekielne Smoki
- Baron Nashor
- Starszy Smok
Lee Sin – 1788 punktów tarczy
- Osłona [W]
- Tarcza: 40/100/160/220/280 (+80% mocy umiejętności)
- Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów (specjalizacja)
- Twoje tarcze i uzdrowienia są silniejsze o 10%
- Twoje tarcze i uzdrowienia używane na sojuszniczych bohaterach zwiększają ich pancerz i odporność na magię o 15% na 3 sekundy
- Tygiel Mikaela
- Usuwa z sojuszniczego bohatera w zasięgu 750 jednostek wszystkie działające ogłuszenia, oplątania, polimorfie, prowokacje, przerażenia, spowolnienia, uciszenia, unieruchomienia i uroki oraz przywraca mu 150 (+10% maksymalnego zdrowia celu) pkt. zdrowia. (180 sek. odnowienia)
- Ognisty Trybularz
- Uzdrawianie i osłanianie tarczami sojuszniczych bohaterów (z wyjątkiem siebie) zapewnia im 15% premii prędkość ataku i 30 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych przy trafieniu na 6 sekund.
- Zabójczy Kapelusz Rabadona x3
- Wykradacz Dusz Mejai (25 ładunków)
Karma – 2632 punktów tarczy
- Nieustępliwość [R+E]
- Tarcza: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+50% mocy umiejętności)
- Inspiracja przepełnia energiczną tarczę, zapewniając dodatkową tarczę głównemu celowi i 50% wartości tarczy głównego celu wszystkim sojuszniczym jednostkom w obszarze na 4 sekundy. Dodatkowo sojusznicy zyskują skalującą się z poziomem Inspiracji premię do prędkości ruchu na 1.5 sekundy.
- Dodatkowa tarcza: 30 / 100 / 170 / 240 (+60% mocy umiejętności)
- Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów (specjalizacja)
- Twoje tarcze i uzdrowienia są silniejsze o 10%
- Twoje tarcze i uzdrowienia używane na sojuszniczych bohaterach zwiększają ich pancerz i odporność na magię o 15% na 3 sekundy
- Tygiel Mikaela
- Usuwa z sojuszniczego bohatera w zasięgu 750 jednostek wszystkie działające ogłuszenia, oplątania, polimorfie, prowokacje, przerażenia, spowolnienia, uciszenia, unieruchomienia i uroki oraz przywraca mu 150 (+10% maksymalnego zdrowia celu) pkt. zdrowia. (180 sek. odnowienia)
- Ognisty Trybularz
- Uzdrawianie i osłanianie tarczami sojuszniczych bohaterów (z wyjątkiem siebie) zapewnia im 15% premii prędkość ataku i 30 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych przy trafieniu na 6 sekund.
- Zabójczy Kapelusz Rabadona x2
- Wykradacz Dusz Mejai (25 ładunków)
- Uścisk Serafina
Shen – 3354 punktów tarczy
- Wsparcie [R]
- Shen przygotowuje się do teleportacji przez 3 sekundy i otacza w tym samym czasie sojuszniczego bohatera tarczą absorbującą obrażenia przez 5 sekund.
- 250 / 550 / 850 (+130% mocy umiejętności)
- Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów (specjalizacja)
- Twoje tarcze i uzdrowienia są silniejsze o 10%
- Twoje tarcze i uzdrowienia używane na sojuszniczych bohaterach zwiększają ich pancerz i odporność na magię o 15% na 3 sekundy
- Tygiel Mikaela
- Usuwa z sojuszniczego bohatera w zasięgu 750 jednostek wszystkie działające ogłuszenia, oplątania, polimorfie, prowokacje, przerażenia, spowolnienia, uciszenia, unieruchomienia i uroki oraz przywraca mu 150 (+10% maksymalnego zdrowia celu) pkt. zdrowia. (180 sek. odnowienia)
- Ognisty Trybularz
- Uzdrawianie i osłanianie tarczami sojuszniczych bohaterów (z wyjątkiem siebie) zapewnia im 15% premii prędkość ataku i 30 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych przy trafieniu na 6 sekund.
- Zabójczy Kapelusz Rabadona x3
- Wykradacz Dusz Mejai (25 ładunków)
Janna – 1638 punktów tarczy
- Oko Cyklonu [E]
- Janna tworzy obronny wicher na wybranym sojuszniczym bohaterze lub wieży, który absorbuje obrażenia i zwiększa obrażenia ataku przez następne 5 sekund.
- Tarcza: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+70% mocy umiejętności)
- Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów (specjalizacja)
- Twoje tarcze i uzdrowienia są silniejsze o 10%
- Twoje tarcze i uzdrowienia używane na sojuszniczych bohaterach zwiększają ich pancerz i odporność na magię o 15% na 3 sekundy
- Tygiel Mikaela
- Usuwa z sojuszniczego bohatera w zasięgu 750 jednostek wszystkie działające ogłuszenia, oplątania, polimorfie, prowokacje, przerażenia, spowolnienia, uciszenia, unieruchomienia i uroki oraz przywraca mu 150 (+10% maksymalnego zdrowia celu) pkt. zdrowia. (180 sek. odnowienia)
- Ognisty Trybularz
- Uzdrawianie i osłanianie tarczami sojuszniczych bohaterów (z wyjątkiem siebie) zapewnia im 15% premii prędkość ataku i 30 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych przy trafieniu na 6 sekund.
- Zbocze Góry
- Zabójcza Falanga Osłania docelowego sojusznika tarczą, absorbująca obrażenia równe 10% Twojego maksymalnego zdrowia przez 4 sekundy. Po 4 sekundach niezniszczona tarcza wybucha i spowalniaspowalnia pobliskich wrogów o 40% na 2 sekundy. (60 sek. odnowienia)
- Różdżka Wieków (10 ładunków)
- Zabójczy Kapelusz Rabadona
- Wykradacz Dusz Mejai (25 ładunków)
Blitzcrank – 6452 punktów tarczy
- Bariera Many (pasyw)
- Kiedy zdrowie Blitzcranka spadnie poniżej 20% maksymalnego zdrowia, uruchamia się tarcza posiadająca wytrzymałość równą 50% aktualnej many na 10 sekund.
- Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów (specjalizacja)
- Twoje tarcze i uzdrowienia są silniejsze o 10%
- Twoje tarcze i uzdrowienia używane na sojuszniczych bohaterach zwiększają ich pancerz i odporność na magię o 15% na 3 sekundy
- Uścisk Serafina x6
- +1000 many
- +80 mocy umiejętności
- +50% podstawowej regeneracji many
- Unikalne – Tarcza Many: Zużywa 20% aktualnej many, by stworzyć tarczę pochłaniającą 150 + 20% aktualnej many. (120 sek. odnowienia).
- Unikalne – Przenikliwość: Otrzymujesz dodatkową moc umiejętności, równą 3% maksymalnej many.
- Bariera
- Osłania twojego bohatera tarczą, która pochłania 95 (+20 × poziom) obrażeń przez 2 sekundy.
Rezultat?
15 864 HP tarczy!
Jak myślicie, da się uzyskać silniejszą tarczę? Osobiście zastanawiam się nad Lulu zamiast karmy – jej tarcza ma wartość 80/120/160/200/240 (+60% mocy umiejętności). No i można było zrobić jeszcze Blue na 2 postaciach.