r.

Nadchodzi rework Rehgara! Co on przyniesie?

Wielkimi krokami nadchodzi rework Rehgara, który interesujące zmiany, które mogą całkowicie zmienić buildy i sytuację na polach bitewnych Nexusa.

Na Publicznym Serwerze Testowym, wśród wielu nowości i zmian, pojawił się nieoczekiwany rework bardzo popularnej postaci z World of Warcraft jakim jest – Rehgar!

Nadchodzi rework Rehgara! Co on przyniesie?

Nadchodzi rework Rehgara

19RBT3IUQUYB1403137112368

Nadchodzi rework Rehgara! Szczegóły zmian poniżej!

  • Usunięto talent Siła Rozpędu.
  • Usunięto talent Tarcza Zaklęć.
  • Talent Uzdrawiający Totem przeniesiono z poziomu 1 na poziom 4.
    • Skrócono czas odnowienia z 60 do 30 sek.
  • Aktywowanie następujących talentów pod postacią Ducha Wilka będzie teraz przerywać korzystanie z wierzchowca przez Rehgara:
    • Krew za Krew,
    • Oczyszczenie,
    • Uzdrawiający Totem,
    • Redukcja.
  • Duch Wilka (Z)
    • Ataki podstawowe przeprowadzane pod postacią Ducha Wilka zyskują teraz efekt Dzikiego Wyskoku. Rehgar rzuca się na cel, zadając dodatkowo 100% obrażeń.
    • Użycie Żądzy Krwi nie powoduje już opuszczenia postaci Ducha Wilka.
    • Usunięto talent Dziki Wyskok.
    • Usunięto talent Wilk Cienia.
    • Usunięto talent Lecznicze Wyładowanie.
    • Usunięto talent Dziki Wyskok.
    • Nowy talent (poziom 1) – Wilczy Pęd
      • Zwiększa premię do szybkości ruchu Ducha Wilka z 30% do 40%.
    • Nowy talent (poziom 7) – Krew i Grom
      • Ataki podstawowe pod postacią Ducha Wilka skracają czasy odnowienia zdolności podstawowych o 2 sek.
    • Nowy talent (poziom 16) – Głód Wilka
      • Atak podstawowy pod postacią Ducha Wilka zadaje dodatkowo obrażenia równe 5% maksymalnego zdrowia celu i przywraca Rehgarowi 5% jego maksymalnej wartości zdrowia.
  • Sprzężone Leczenie (Q)
    • Zwiększono ilość zdrowia przywracaną głównemu celowi z 297 pkt. (+ 4% za każdy poziom) do 372 pkt.(+ 4% za każdy poziom) .
    • Zmniejszono koszt many z 70 do 65 pkt.
    • Usunięto talent Reakcja Łańcuchowa.
    • Talent Łaska Pasterza Duchów przeniesiono z poziomu 1 na poziom 4.
      • Zmniejszono koszt many z 25 pkt. do 20 pkt.
    • Talent Fale Leczenia został przeprojektowany i przeniesiony z poziomu 16 na poziom 13.
      • Obecnie skraca czas odnowienia Sprzężonego Leczenia o 1 sek. za każdego trafionego bohatera.
    • Nowy talent (poziom 13) – Ziemiorodne Zaklęcie
      • Kiedy bohater posiadający mniej niż 50% zdrowia zostanie uzdrowiony przy pomocy Sprzężonego Leczenia, odzyska dodatkowo 200 pkt. (+ 4% za każdy poziom) zdrowia w ciągu 5 sek.
  • Tarcza Błyskawic (W)
    • Zwiększono obrażenia z 31 pkt. (+ 4% za każdy poziom) do 36 pkt. (+ 4% za każdy poziom) za każdą falę.
    • Usunięto talent Ładunek Wzmacniający.
    • Usunięto talent Aktywator Zbliżeniowy.
    • Talent Więź Błyskawic przeniesiono z poziomu 16 na poziom 1.
      • Tarcza Błyskawic która zostanie automatycznie przydzielona Rehgarowi nie będzie wykorzystywała usprawnień zapewnianych przez talenty.
    • Talent Tarcza Ziemi przeniesiono z poziomu 7 na poziom 13.
      • Cel otrzymuje teraz osłonę o wartości 15% swojego maksymalnego zdrowia, a nie o stałej wartości.
    • Nowy talent (poziom 1) – Ładunek Elektryczny
      • Zwiększa promień Tarczy Błyskawic o 33%.
    • Nowy talent (poziom 16) – Wzbierająca Burza
      • Za każdym razem, gdy Tarcza Błyskawic zrani wrogiego bohatera, kolejne zadane przez nią obrażenia wzrastają o 20%. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 10 razy.
  • Totem Spętania (E)
    • Zwiększono promień efektu obszarowego o ok. 16%.
    • Zmniejszono koszt many z 60 do 50 pkt.
    • Talent Tarcza Ziemi przeniesiono z poziomu 7 na poziom 13.
      • Cel otrzymuje teraz osłonę o wartości 15% swojego maksymalnego zdrowia, a nie o stałej wartości.
    • Ziemiochwytny Totem (talent)
      • Wydłuża podstawowy czas działania spowolnienia z 1 do 1,5 sek.
    • Nowy talent (poziom 7) – Totemiczna Projekcja
      • Reaktywuj Ziemiochwytny Totem, by go przemieścić. Totem zachowuje aktualną wartość zdrowia i czas działania.
  • Pradawne Uzdrowienie (R)
    • Wydłużono czas odnowienia z 70 do 80 sek.
  • Żądza Krwi (R)
    • Talent Ryk Gladiatora został przeprojektowany.
      • Każdy sojusznik pod wpływem Żądzy Krwi odzyskuje teraz zdrowie o wartości równej 30% obrażeń zadanych głównemu celowi przy pomocy ataków podstawowych.

19RBT3IUQUYB1403137112368

Co myślicie o reworku Rehgara? W jakim kierunku to idzie? Nerfu czy buffu?

[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]