League of Legends Mobile r.

W Wild Rifcie nie będzie inhibitorów ani wież przy nexusie

Trzy wieże na aleję - bez inhibitorów.

Na fanowskim fanpage’u League of Legends: Wild Rift Polska pojawił się krótki filmik, który prawdopodobnie mógł wyciec z testów gry.

Przypominamy, że nie będzie zachowany crossplay pomiędzy pecetową wersją League of Legends a mobilnym Wild Riftem. Obydwie gry będzie dzielić pokaźna liczba różnic, jak m.in. możliwość sterowania ultem Ashe, inne skórki, być może nawet różni bohaterowie.

Jak możecie zauważyć, gry będą różniły się między sobą również mapą. A przynajmniej budynkami.

Trzy wieże na aleję – bez inhibitorów

W “mobilnym LoL-u” nadal pozostaną trzy aleje, smok oraz Baron Nashor. Czego jednak zabraknie to inhibitorów oraz wież przy nexusie. Budynki nie pojawiają się zarówno w zwiastunie, jak i w ujawnionym jak dotąd gameplayu.

Nie jest to jednak innowacyjne rozwiązanie w grze MOBA przeznaczonej na urządzenia mobilne. Podobny układ mapy (3 wieże na aleję i 1 nexus) wprowadzono w takich grach, jak Mobile Legends: Bang Bang czy Arena of Valor.

Z pewnością wpłynie to na szybkość rozgrywek w Wild Rifta. Zdecydowana większość społeczności oczekuje gier krótszych niż na PC, trwających mniej niż 40 minut. Za optymalny czas wskazuje się poniżej 20 minut.

League of Legends: Wild Rift zadebiutuje na iOS i Android pod koniec 2020 roku. W późniejszym terminie gra będzie dostępna na konsolach. Informację ujawniono w jednym z oficjalnych artykułów Riotu.

Ujawnione screeny z gameplayu

Grafiki pochodzą z filmu “Alpha Test is coming – League of Legends: Wild Rift (Android/IOS)“. Ta rozpikselowana postać z żółtym mieczem to Master Yi.