League of Legends r.

Minirework Tahm Kencha w patchu 9.9: kolejne zmiany

Kilka dni temu informowaliśmy o minireworku Tahm Kencha, który obecnie testowany jest na PBE. Mamy kolejne zmiany!

Zmiany testowane do tej pory (szczegóły tutaj):

Tongue Lash (Q)

  • Czas trwania spowolnienia: 1,5 ⇒ 2 sekundy.
  • Cooldown: 5 ⇒ 8/7/6/5/4 sekundy.
  • Zasięg pocisku: 800 ⇒ 850.
  • Spowolnienie: 30/40/50/60/70% ⇒ 50/55/60/65/70%.

Devour (W)

  • Tahm Kench jest teraz spowolniony i uziemiony podczas połykania sojusznika, podobnie jak wtedy, gdy połyka wrogiego bohatera (spowolnienie: 95%).
  • Koszt: 60 ⇒ 100 (mana).
  • Dodatkowo zwraca 50% kosztu many przy połknięciu wroga.
  • Bazowe obrażenia przy wypluciu miniona: 100/150/200/250/300 ⇒ 100/135/170/205/240.
  • Obrażenia przy połknięciu: 20/24/28/32/36% maksymalnego HP ⇒ 100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maksymalnego HP).

Thick Skin (E)

  • Procent szarego zdrowia zmieniony na uzdrowienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%.
  • Obrażenia zmienione w szare zdrowie: 70/75/80/85/90% ⇒ 80/85/90/95/100%.
  • Koszt: 50 ⇒ 0 (mana).

Abyssal Voyage (R)

  • Zasięg: 4500/5500/6500 ⇒ 2500/5500/8500.
  • Cooldown: 120/110/100 ⇒ 140/130/120 sekund.

RiotRepertoir przedstawił kolejne poprawki Tahma, które trafiły do ostatniej aktualizacji PBE (24 kwietnia):

Statystyki bazowe

  • Zdrowie: 540 ⇒ 600.
  • Przyrost zdrowia: 102 ⇒ 100.
  • Prędkość ruchu: 335 ⇒ 345.

An Acquire Taste (pasyw)

  • Bonusowe obrażenia: 1,25/1,5/1,75% maksymalnego zdrowia na poziomach 1/7/13 ⇒ 1,5% maksymalnego zdrowia na wszystkich poziomach.

Tongue Lash (Q)

  • Czas trwania spowolnienia: 1,5 ⇒ 2 sekundy.
  • Cooldown: 5 ⇒ 8/7/6/5/4 sekundy.
  • Zasięg pocisku: 800 ⇒ 850.
  • Spowolnienie: 30/40/50/60/70% ⇒ 50/55/60/65/70%.

Devour (W)

  • Tahm Kench jest teraz spowolniony o 95% i uziemiony podczas połykania sojusznika, podobnie jak wtedy, gdy połyka wrogiego bohatera.
  • Koszt: 60 ⇒ 100 (mana).
  • Dodatkowo zwraca 50% kosztu many przy połknięciu wroga.
  • Bazowe obrażenia przy wypluciu miniona: 100/150/200/250/300 ⇒ 100/135/170/205/240.
  • Obrażenia przy połknięciu dla bohatera: 20/24/28/32/36% maksymalnego HP ⇒ 100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maksymalnego HP).

Thick Skin (E)

  • Procent szarego zdrowia zmieniony na uzdrowienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%.
  • Obrażenia zmienione w szare zdrowie: 70/75/80/85/90% ⇒ 80/85/90/95/100%.
  • Koszt: 50 ⇒ 0 (mana).

Abyssal Voyage (R)

  • Zasięg: 4500/5500/6500 ⇒ 2500/5500/8500.
  • Cooldown: 120/110/100 ⇒ 140/130/120 sekund.