Zobacz też:
Ogólne
- Bazowe HP zwiększone z 524,4 do 540.
- Regeneracja HP zmniejszona z 1,3848 do 1,38.
- Bazowa prędkość ruchu zwiększona z 325 do 335.
Pasyw: Shurima’s Legacy
[Bez zmian] Azir może stworzyć Słoneczny Dysk na ruinach sojuszniczej lub wrogiej wieży.
Q: Conquering Sands
[Bez zmian] Azir wysyła wszystkich Piaskowych Żołnierzy w wybrane miejsce. Piaskowi żołnierze zadają obrażenia magiczne trafionym wrogom i spowalniają ich na 1 sekundę.
Wrogowie trafieni przez wielu Piaskowych Żołnierzy nie otrzymają dodatkowych obrażeń.
- AP ratio zmniejszone z 50% do 30%.
- Zasięg castowania zmneijszony z 875 do 720.
- Hitbox zwiększony o 70 jednostek.
- Cooldown zmieniony z 10/9/8/7/6 na 11/9,5/8/6,5/5.
W: Arise!
[Zmiana] Pasywnie: Azir zyskuje stałą premię do prędkości ataku. Gdy ma on 3 lub więcej żołnierzy, otrzymuje dodatkowe 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 5 sekund.
[Bez zmian] Użycie: Azir przywołuje Piaskowego Żołnierza na 10 sek. Gdy Azir zaatakuje przeciwnika w zasięgu rażenia żołnierza, to żołnierz zaatakuje zamiast Azira, zadając 60/62/64/66/68/75/80/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175/185 pkt. obrażeń magicznych wrogom w linii. Jeżeli wielu żołnierzy zaatakuje ten sam cel, to każdy kolejny po pierwszym zada tylko 75% obrażeń.
Piaskowi Żołnierze mogą atakować cele poza zasięgiem podstawowego ataku Azira. Piaskowi Żołnierze dezaktywują się, jeśli zbytnio się od nich oddalisz. Piaskowi Żołnierze w pobliżu wrogiej wieży trwają dwa razy krócej.
- Czas przeładowania zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 8/7,5/7/6,5/6.
- Zasięg castowania zwiększony z 450 do 500.
- Czas trwania żołnierza zwiększony z 9 sekund do 10 sekund.
- Komenda ataku podstawowego Azira – czas castowania zmniejszony z 0,5 sekundy do 0,35 sekundy.
- Zasięg deaktywacji żołnierza zmniejszony z 800 do 600.
- Żołnierze nie mogą już atakować wardów czy trinketów.
E: Shifting Sands
[Zmiana] Azir osłania się tarczą, blokując obrażenia, i doskakuje do wybranego żołnierza, zadając obrażenia uderzonym wrogom.
Jeżeli trafi wrogiego bohatera, zatrzymuje się i tworzy nowego Piaskowego Żołnierza.
- Tarcza: 70% AP ratio.
- Czas trwania tarczy zmniejszony z 4 sekund do 1,5 sekundy.
- Szybkość dasha zmniejszona z 1700 do 1400.
R: Emperor’s Divide
[Bez zmian] Azir przywołuje mur żołnierzy, którzy prą naprzód, odrzucając wrogów i zadając im obrażenia.
Żołnierze utrzymują formację muru przez x sek.
Wrogowie zostaną zatrzymani przez Emperor’s Divide, nawet jeśli spróbują przeskoczyć przez mur, ale Azir i jego sojusznicy mogą przez niego swobodnie przejść.
- Cooldown zmniejszony z 140/120/110 do 120/105/90 sekund.
- Rozmiar ściany zwiększony z 4/5/6 żołnierzy do 5/6/7 żołnierzy.
- Gdy żołnierze się przemieszczają, by utworzyć ścianę, tylko przerywają dashe wrogiego bohatera. Po osiągnięciu celu zachowują się jak zwykły element terenu.