League of Legends r.

Lillia: przeliczniki

Czas sobie zadać klasyczne pytanie: op czy nie op?

Zobacz też:

Statystyki podstawowe

  • Mana: 410
  • Mana na poziom: 50
  • Bazowe HP: 580
  • HP na poziom: 90
  • Regeneracja HP: 9
  • Regeneracja HP na poziom: 0,15
  • Bazowe AD: 61
  • AD na poziom: 3,1
  • Bazowy pancerz: 20
  • Pancerz na poziom: 4
  • Bazowa odporność na magię: 32,1
  • Odporność na magię na poziom: 0,75
  • Zasięg: 325
  • Prędkość ataku na poziom: 2,7
  • Bazowa prędkość ruchu: 330

Dream-Laden Bough (pasyw)

Umiejętności Lilli nakładają Senny Pył, zadając przez 3 sekundy obrażenia magiczne o wartości 5% maksymalnego zdrowia celu.

Maksymalne obrażenia w czasie dla stworów: 40-100 (zależnie od poziomu postaci).

Blooming Blows (Q)

  • Cooldown: 4 sekundy
  • Mana: 45

Lillia macha swoją gałęzią i zadaje 30/45/60/75/90 (+40% AP) obrażeń magicznych pobliskim wrogom.

Postacie na zewnętrznej krawędzi kręgu otrzymują dodatkowo 30/45/60/75/90 (+40% AP) nieuchronnych obrażeń.

Jeśli Lillii uda się trafić swoim atakiem, dostaje także 7/8/9/10/11% (+1% na 100 AP) dodatkowej prędkości ruchu na 5 sekund. Stackuje się do 5 razy.

Watch out! Eep! (W)

  • Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund
  • Mana: 50

Lillia przygotowuje się i wykonuje potężne uderzenie swoją gałęzią, zadając wrogom 70/85/100/115/130 (+30% AP) obrażeń magicznych.

Wrogowie na środku obszaru działania umiejętności otrzymują 210/255/300/345/390 (+90% AP) obrażeń.

Lillia nie może dashować przez elementy terenu za pomocą tej umiejętności.

Swirlseed (E)

  • Cooldown: 12 sekund
  • Mana: 70

Lillia wyrzuca w górę Wir Nasion, zadając wrogom 70/90/110/130/150 (+40% AP) obrażeń magicznych i ich spowalniając o 25/30/35/40/45% na 3 sekundy.

Jeśli Wir Nasion Lillii spudłuje, będzie przetaczać się dalej, dopóki nie uderzy we wroga lub w element terenu.

Lilting Lullaby (R)

  • Cooldown: 130/110/90 sekund
  • Mana: 50

Lillia zsyła kołysankę na swoich wrogów. Otrzymują oni efekt senności na 1,5 sekundy, a następnie – uśpienia na 2/2,5/3 sekundy. Jednostki z efektem senności są znacznie spowolnione. Jednostki z efektem uśpienia nie mogą się poruszać ani reagować, dopóki nie otrzymają obrażeń od wroga (lub dopóki nie minie czas działania efektu).

Jeśli wróg zostanie obudzony przez otrzymanie obrażeń, otrzyma 100/150/200 (+30% AP) dodatkowych obrażeń magicznych.