Zobacz też:
- Lillia – umiejętności, biografia, data wydania
- Lillia: kiedy zostanie wydana, ile będzie kosztować i kto stanieje po jej wydaniu?
- Teaser nowej bohaterki: Lillia
- Splash arty Spirit Blossom Lillii, Vayne, Thresha, Teemo i Yasuo
Roboczy portret
Początkowo pasyw Lillii był za silny – dzięki procentowym obrażeniom od maksymalnego zdrowia (które nie były ograniczone przeciwko stworom) mogła zabić Barona w pojedynkę już na pierwszym poziomie. W ten sposób powstał roboczy portret (w ekranie wczytywania) bohaterki…
Wygląd
Kostur
Model i umiejętności
- Od początku bohaterka miała dysponować uśpieniem, jako że sny stanowiły główny element jej tożsamości.
- Pojawiło się kilka pomysłów na to uśpienie:
- umiejętność mierzona usypiająca każdą trafioną ofiarę,
- pocisk, który umieszczał kwiaty na ścianach i usypiał każdego, kto stał w pobliżu,
- pole sennych pułapek (zrezygnowano z tego pomysłu, ponieważ wymuszał granie z jak największej odległości od Lillii),
- ostateczna wersja: masowe usypianie.
Pierwszy koncept Lillii prezentował początkowy pomysł twórców gry na nią: “zmiennokształtną dżunglerkę z licznikiem”. Składał się z trzech wersji:
- nieśmiałej kapłanki o morderczych skłonnościach,
- wstydliwej łani-wróżki, której nastrój zmieniał pory roku (koncept, który wybrano),
- wędrownej szamanki/egzorcystki mającej swoją “złą stronę”.
Początkowo Lillia miała zmieniać pory roku za pomocą swoich nastrojów: gdy była radosna, następowało gorące lato, a gdy smutna – zima. Zrezygnowano z tego pomysłu ze względu na zbyt duże podobieństwo zestawu umiejętności do Branda.
Poszukiwano kolejnych rodzajów dwoistości, które miała łączyć bohaterka:
- cielesność i duchowość,
- dzień i noc,
- marzenia senne i koszmary.
Zdecydowano się na ostatni pomysł: Lillia co pięć minut zmieniała postać: marzeniom sennym odpowiadał osiłek, koszmarom – zabójca. Nie mogła wpływać na wybór postaci – zmieniała się ona samodzielnie, niezależnie od okoliczności.
Lillia zabójczyni
Testerom jednak nie spodobał się ten koncept. Zrezygnowano więc z niego i podjęto decyzję o pociągnięciu motywu jelenia i snów oraz o dodaniu elementu wstydliwości.
Wstępna wersja sekwencji ataku Lillii