Blizzard nadal uznaje swój system matchmakingu za niedoskonały. Około 12 godzin temu wprowadzono kolejne zmiany, które powinny ulepszyć dobieranie graczy i sprawić, że nasza rozgrywka będzie przyjemniejsza. Więcej szczegółów poniżej!
Zmiany w matchmakingu!
Cytując Blizzarda:
Jako część naszych ostatnich zmian w matchmakingu Heroes of the Storm wprowadziliśmy nowe poprawki, które dotyczą rozmiaru drużyn premade, przeciwko którym będziemy grać. Od dziś, znacznie zmniejszyliśmy szanse, że będziemy dobrani przeciwko drużynie, która ma 3 więcej członków, niż największa drużyna w naszym teamie.
Co to znaczy? Już tłumaczę!
- Gracze Solo (Han, patrzę na Ciebie!) nie mogą zostać dobrani przeciw drużynie złożonej z czteroosobowego, lub pięcioosobowego party!
- Gracze duo nie mogą zostać dobrani przeciw drużynie złożonej z pięcioosobowego party!
- Gracze w party złożonym z trzech osób mogą zostać dobrani przeciwko wszystkim możliwym kombinacjom!
To ważne, żeby zauważyć, iż dla matchmakera nadal ważniejsze będzie złożenie drużyny z lepszym składem, i nadal można zostać dobranym przeciwko większymi party. Jednakże, będzie to bardzo rzadki przypadek.
Ponownie oddaję głos Blizzardowi:
Nadal ciężko pracujemy, aby sprawić, żeby matchmaking był jak najlepszy. Wasza opinia pomaga nam upewnić się, że nasze zmiany podążają w dobrym kierunku. Kontynuujcie wysyłanie Waszych opinii. Wtedy będziemy mieć więcej danych na temat tego, co można zmienić w przyszłości. Dzięki!
Według mnie Blizzard poczynił świetne zmiany w matchmakingu, z nimi na pewno gry będą łatwiejsze, ponieważ nie będziemy musieli użerać się z plagą premade-ów!
A Wy? Co sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!
“I am no longer Kami or Piccolo. I am the Namek, who has long since forgotten his name.”
[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]