League of Legends r.

Kolejne zmiany Kayle: forma zasięgowa na poziomie 6, AoE na poziomie 11

Kolejna lista zmian Kayle od RiotAugusta.

Zmiany Kayle są planowane na patch 9.17.

Cel zmian

  • Otworzenie early game na sukces (lub porażkę) kosztem siły z late game.
  • Nadal ma być słabsza w early, ale różnica między siłą we wczesnej i późnej fazie gry ma być mniejsza.

PBE – 19 sierpnia

Statystyki bazowe

  • Pancerz: 26 ⇒ 29.

Divine Ascent (pasyw)

  • Poziom 1
    • Prędkość ruchu: 15% w kierunku bohaterów ⇒ 8% we wszystkich kierunkach.
    • Może teraz stackować się na wieżach.
  • Poziom 6
    • Teraz daje ataki zasięgowe zamiast AoE.
    • Zasięg: 550 ⇒ 525.
    • Prędkość ataku za stack przy atakach zasięgowych: 10% ⇒ 6%.
  • Poziom 11
    • Teraz daje AoE zamiast ataków zasięgowych.
  • Poziom 16
    • Usunięto nieuchronne obrażenia.
    • Teraz otrzymuje dodatkowe 50 zasięgu (łącznie 575).

Radiant Blast (Q)

  • Teraz zwraca 50% kosztu many, jeśli uderzy bohatera.
  • Opóźnienie castowania: 0,5 sekundy ⇒ 0,25 sekundy.
  • Czas castowania: timer AA ⇒ 0,25 sekundy.
  • Prędkość pocisku: 2000 ⇒ 1600.
  • Zasięg: 950 ⇒ 900.
  • Rozerwanie (zmniejszenie wartości pancerza): 20% ⇒ 15%.
  • Czas trwania rozerwania: 3 sekundy ⇒ 4 sekundy.

Starfire Spellblade (E)

  • Obrażenia egzekucji: 8-16% (+1% na 100 AP) ⇒ 8/9/10/11/12% (+2% na 100 AP).
  • Pasywne przeliczniki on-hit: (+0,2 AP) (+0,1 całkowitego AD) ⇒ (+0,3 AP) (+0,15 całkowitego AD).

Divine Judgement  (R)

  • Koszt many: 100 ⇒ 100/50/0.
  • Promień AoE: 475 ⇒ 500.

PBE – 15 sierpnia

Statystyki bazowe

  • Pancerz: 26 ⇒ 29.

Divine Ascent (pasyw)

  • Poziom 1
    • Prędkość ruchu: 15% w kierunku bohaterów ⇒ 8% we wszystkich kierunkach.
    • Może teraz stackować się na wieżach.
  • Poziom 6
    • Teraz daje ataki zasięgowe zamiast AoE.
    • Zasięg: 550 ⇒ 525.
    • Prędkość ataku za stack przy atakach zasięgowych: 10% ⇒ 6%.
  • Poziom 11
    • Teraz daje AoE zamiast ataków zasięgowych.
  • Poziom 16
    • Usunięto nieuchronne obrażenia.
    • Teraz otrzymuje dodatkowe 50 zasięgu (łącznie 575).

Radiant Blast (Q)

  • Teraz zwraca 50% kosztu many, jeśli uderzy bohatera.
  • Opóźnienie castowania: 0,5 sekundy ⇒ 0,25 sekundy.
  • Czas castowania: timer AA ⇒ 0,25 sekundy.
  • Prędkość pocisku: 2000 ⇒ 1600.
  • Zasięg: 950 ⇒ 900.
  • Rozerwanie (zmniejszenie wartości pancerza): 20% ⇒ 15%.
  • Czas trwania rozerwania: 3 sekundy ⇒ 4 sekundy.

Starfire Spellblade (E)

  • Obrażenia egzekucji: 8-16% (+1% na 100 AP) ⇒ 8/9/10/11/12% (+2% na 100 AP).
  • Pasywne przeliczniki on-hit: (+0,2 AP) (+0,1 całkowitego AD) ⇒ (+0,25 AP) (+0,15 całkowitego AD).

Divine Judgement  (R)

  • Koszt many: 100 ⇒ 100/50/0.
  • Promień AoE: 475 ⇒ 500.

PBE – 14 sierpnia 2019 r.

Statystyki bazowe

  • Pancerz: 26 ⇒ 29.
  • Prędkość ataku: 0,625 + 1,5% na poziom ⇒ 0,667 + 2,5% na poziom.

Divine Ascent (pasyw)

  • Poziom 1
    • Prędkość ruchu: 15% w kierunku bohaterów ⇒ 8% we wszystkich kierunkach.
    • Może teraz stackować się na wieżach.
  • Poziom 6
    • Teraz daje ataki zasięgowe zamiast AoE.
    • Zasięg: 550 ⇒ 525.
    • Prędkość ataku za stack przy atakach zasięgowych: 10% ⇒ 6%.
  • Poziom 11
    • Teraz daje AoE zamiast ataków zasięgowych.
  • Poziom 16
    • Usunięto nieuchronne obrażenia.
    • Teraz otrzymuje dodatkowe 50 zasięgu (łącznie 575).

Radiant Blast (Q)

  • Teraz zwraca 50% kosztu many, jeśli uderzy bohatera.
  • Opóźnienie castowania: 0,5 sekundy ⇒ 0,25 sekundy.
  • Czas castowania: timer AA ⇒ 0,25 sekundy.
  • Prędkość pocisku: 2000 ⇒ 1600.
  • Zasięg: 950 ⇒ 900.
  • Rozerwanie (zmniejszenie wartości pancerza): 20% ⇒ 15%.
  • Czas trwania rozerwania: 3 sekundy ⇒ 4 sekundy.

Starfire Spellblade (E)

  • Obrażenia egzekucji: 8-16% (+1% na 100 AP) ⇒ 8/9/10/11/12% (+2% na 100 AP).
  • Pasywne przeliczniki on-hit: (+0,2 AP) (+0,1 całkowitego AD) ⇒ (+0,25 AP) (+0,12 całkowitego AD).

Divine Judgement  (R)

  • Koszt many: 100 ⇒ 100/50/0.
  • Promień AoE: 475 ⇒ 500.

PBE – 7 sierpnia 2019 r.

Statystyki bazowe

  • Pancerz: 26 ⇒ 29.
  • Prędkość ataku: 0,625 + 1,5% na poziom ⇒ 0,667 + 2,5% na poziom.

Divine Ascent (pasyw)

  • Poziom 1
    • Prędkość ruchu: 15% w kierunku bohaterów ⇒ 10% we wszystkich kierunkach.
    • Może teraz stackować się na wieżach.
  • Poziom 6
    • Teraz daje ataki zasięgowe zamiast AoE.
    • Zasięg: 550 ⇒ 525.
    • Prędkość ataku za stack przy atakach zasięgowych: 10% ⇒ 6%.
  • Poziom 11
    • Teraz daje AoE zamiast ataków zasięgowych.
  • Poziom 16
    • Usunięto nieuchronne obrażenia.
    • Teraz otrzymuje dodatkowe 50 zasięgu (łącznie 575).

Radiant Blast (Q)

  • Teraz zwraca 50% kosztu many, jeśli uderzy bohatera.
  • Opóźnienie castowania: 0,5 sekundy ⇒ 0,25 sekundy.
  • Czas castowania: timer AA ⇒ 0,25 sekundy.
  • Prędkość pocisku: 2000 ⇒ 1600.
  • Zasięg: 950 ⇒ 900.
  • Rozerwanie (zmniejszenie wartości pancerza): 20% ⇒ 15%.
  • Czas trwania rozerwania: 3 sekundy ⇒ 4 sekundy.

Starfire Spellblade (E)

  • Obrażenia egzekucji: 8-16% (+1% na 100 AP) ⇒ 8-12% (+1% na 50 AP).
  • Pasywne przeliczniki on-hit: (+0,2 AP) (+0,1 całkowitego AD) ⇒ (+0,3 AP) (+0,12 całkowitego AD).

Divine Judgement  (R)

  • Cooldown: 160-80 sekund ⇒ 120-80 sekund.
  • Koszt many: 100 ⇒ 100-0.
  • Promień AoE: 475 ⇒ 500.