League of Legends r.

Kolejne zmiany dżungli: mniejsza siła ganków, homeguard w early game po śmierci, zmiany XP (zmiany w fazie testów!)

Riot Scruffy przedstawił kolejne plany związane z dżunglą.

Artykuły powiązane:

Od patcha 10.4 Riot pracuje nad zwiększeniem satysfakcji z gry w dżungli, zwłaszcza w kontekście niższych dywizji. W tym celu wprowadzono już zmiany niektórych postaci, by umożliwić lub ulepszyć ich grę w roli leśnika: Dariusa, Diany, Garena, Gnara, Mordekaisera, Talona i Zeda. To jednak nie koniec prac nad dżunglą. Testowane (co oznacza, że mogą, ale nie muszą trafić na serwery live) są kolejne zmiany:

Redukcja siły ganków

Obecnie wartość ganków jest bardzo wysoka. Może się wydawać, że taka zmiana wpłynie na dżunglę niezgodnie z zamierzeniem – w końcu obniży jej wpływ na grę – jednak celem Riotu jest pozwolenie dżunglerom na zachowanie nieco siły dla siebie, a nie oddawanie jej lanerom podczas ganków.

Obrona terytorialna we wczesnej fazie gry

Riot chce wprowadzić nową wersję obrony terytorialnej (obecnie dostępna jest ona po 20. minucie na SR; zapewnia bonusową prędkość ruchu na kilka sekund, a także zwiększoną regeneracje many i zdrowia w bazie) po respawnie po śmierci we wczesnej fazie gry.

Zmiany doświadczenia

Obecnie w trakcie testów znajduje się kilka zmian związanych z doświadczeniem:

  • redukcja dzielonego doświadczenia za zabójstwa na wielu bohaterach,
  • zwiększenie doświadczenia za samodzielne zabójstwa (co stanowi też buff dla invade’ujących dżunglerów),
  • zwiększenie doświadczenia z farmienia (co jest możliwe dzięki zmniejszeniu siły ganków).