Zenon The Stoic, pracownik RiotGames, postanowił zapoczątkować post o Tahm Kenchu, w którym przedstawia jego zalety, a także wady. W jakich aspektach gra tą postacią jest uciążliwa? W których sytuacjach bohater staje się bezużyteczny? Co należałoby w nim zmienić?
Przeczytaj też dziś na How2Play:
- Zmiany w najnowszym patchu
- Jak zmienić komentatora w League of Legends?
- Niesamowita muzyka z LoL-a
- Do czego możemy się teleportować?
- Transfery w LCK cz.3
- Czy Riot zatroszczy się o Malzahara?
Co działa?
- Ogromny plusem jest umiejętność pożerania [W] wykorzystywana do ratowania swoich sojuszników.
- Tahm Kench sprawdza się zarówno na jungli, jak i topie czy supporcie.
- Jest często pickowany właśnie dla umiejętności “pożarcia”.
Problemy
- Potencjał ulta nie jest do końca wykorzystany, często Tahm Kench przemieszcza się sam, przeważnie ze względu na brak zgrania i nieodpowiednie momenty jego użycia.
- Wysoka wydajność pozostawianych szkód sprawia, że możemy czuć się niekomfortowo w roli supporta, uganiając się do końca za killem.
- Pożerając sojusznika, otrzymujemy podwojoną premię do prędkości poruszania się tylko wtedy, gdy kierujemy się w stronę wrogów.
Oryginalne cele gry
- Tahm Kench jest w stanie ustać sam na linii.
- Koncepcja na strategiczną grę poprzez mobilne poruszanie się na mapie przez dwie osoby.
- Kuszący DMG, który można wykorzystać w rozmaity sposób.
- Stworzenie tanka, który nie jest definicją chodzącego AOE CC.
Możliwe kolejne kroki
- Przy pożeraniu sojuszników nie otrzymamy dodatkowej szybkości poruszania się, biegnąc w stronę przeciwników [wejdzie to w patchu 5.24].
- Zachęcenie do korzystania z ulta Tahma Kencha poprzez skrócenie czasu ładowania [R] w zamian za skrócenie drogi przebycia.
- Zmniejszenie czasu trwania tarczy bądź szarego paska zdrowia.
Jeżeli jesteście ciekawi, jak ta wizja rozwinie się do poniedziałku, zapraszamy do dyskusji na: FOLLOWUP Tahm Kench