Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego ostatnio tak mało osób gra jako Jarvan IV? Gwarantuję, że nie jest on słaby. Odpowiedzią są... nowe postacie!
Między wyjściem Vel’Koza a Jhinaminęły prawie dwa lata. W międzyczasie do Ligi Legend dołączyło 10 barwnych postaci. Co łączy Vel’koza i Jhina? Nie mogą uciec z ulta Jarvana. A co łączy dziesiątkę pomiędzy nimi? Oj, moi drodzy… Nie domyślacie się? To proste! Kiedy Jarvan ich ultuje, albo robi to jak rasowy samobójca, albo lubi patrzeć, jak wszyscy przeskakują sobie przez ściany.
Poznajmy tych zwyrodnialców!
Braum – “Stój za Braumem!” Te słowa wypowiada podczas używania swojego [W], Stań za mną. Dokładnie to Jarvanowi czwartemu śni się po nocach, gdy zużyje swojego Ultimate’a na naszym kochanym mięśniaku z wielkim sercem któryś raz w meczu. W końcu jedyne, czego potrzebuje Braum do ucieczki z niego, to trochę many oraz sojuszniczego miniona bądź swojego kochanego ADC, któremu nie ma serca kraść killi! Prawda?
Gnar – Jak można nie kochać tego słodziutkiego prehistorycznego Yordle’a? Ano można! Jeśli jesteś J4! Nie dość, że ta wiewiórka umie bez problemu przeskoczyć sobie przez umiejętność o tak długim czasie odnowienia, to jeszcze jeśli Gnar zmieni się w przerośniętego Diabła tasmańskiego z aktywnym Ultimatem, to Kataklizm Jarvana zmieni się w jego grób.
Azir – Combo [W]-[E] i nasz Demaciański Książę może tylko patrzeć zza ścian, jak Cesarz Shurimy spokojnie oddala się od niego… I oddala.. Ewentualnie, jeśli Azir ma cooldowny na jakiejś z umiejętności, wyrzuci go Zdobyczą Imperatora z jego własnego przytulnego kącika.
Kalista – Czy naprawdę muszę mówić, jak irytujące bywa wyskakiwanie Kalisty przez ścianę? Wystarczy jej jeden autoatak bez CD ani many! Ściany są tak cienkie, że to nie jest problem. Nie wierzycie, że tak się da? Spójrzcie na to!
Rek’sai – Tunele, tunele, jeszcze więcej tuneli!
Bard – Nie tylko może Zhonya’ować wszystkich w obrębie Ulta, by sojusznicy przybyli z pomącą, ale także może zestunować za pomocą swojego [Q] naszego księcia o jego własną pułapkę! Nie mówiąc już o jego tunelu pod [E], który może szybko i bezpiecznie przenieść wszystkich uwięzionych na zewnątrz.
Ekko – Tylko naprawdę zdesperowany gracz chciałby zamykać naszego genialnego chłopaka w klatce, która wielkością przypomina trochę Równoległą Konwergencje [W] Ekko. Nie tylko zagwarantuje to ogłuszenie na 2.25 sekundy, ale także oberwanie Chronostrzaskaniem może skończyć się POTRZASKANYMI kośćmi dla Jarvana! Ha! (świerszcze na sali) Oczywiście w razie niebezpieczeństwa Ekko może użyć swojego [E], by wyskoczyć. Ale to przecież oczywiste.
Tahm Klencz – Może nie tyle, co Tahm potrafi szybko się wydostać, co prędzej pomóc sojusznikowi, połykając go, a następnie przerzucając przez ścianę. W końcu Rzeczny Król nie powinien mieć problemów z przeżyciem jeden na jednego 😉
Kindred – Podobnie jak Kalista, Kindred posiadają ucieczkę poprzez skok na [Q].
Illaoi – 1 na 1 w zamkniętej przestrzeni, podczas gdy Illyaoi ma aktywne [R]? Naprawdę nie wiem, kto kogo zamyka w pułapce bez wyjścia.
A Wy? Znacie jakieś sposoby na uprzykrzanie życia dla naszego kochanego Jarvana? Jeśli tak, podzielcie się nimi z nami w komentarzu!
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies