Mordekaiser
Zmiany w patchu 9.12
Rework:
- Rework Mordekaisera na PBE (skórki, specjalne intereakcje, voiceover)
- Rework Mordekaisera: umiejętności
- Prezentacja umiejętności Mordekaisera
Co na to Meddler?
Zdecydowanie OP i do momentu, kiedy to czytasz, prawdopodobnie został znerfiony.
Rzeczywiście tak się stało: Mordekaiser otrzymał hotfix z nerfami.
Aatrox i Tahm Kench
Zmiany w patchu 9.12
Aatrox
- Umiejętność bierna – Styl Siewcy Śmierci
- Czas odnowienia: 15 sek. ⇒ 24-12 sek. (na poziomach 1-18)
- R – Zagłada Świata
- Premia do leczenia: każde leczenie ⇒ tylko samoleczenie
Tahm Kench
- W – Pożarcie
- Naprawiono błąd, który powodował, że Tahm Kench mógł rzucić Smagnięcie Językiem i Pożarcie razem przeciwko celom niebędącym bohaterom, nie ponosząc kosztu many.
- Minimalny czas działania do wyplucia: 1 sek. ⇒ 0,25 sek.
- Sojusznicy nie mogą już wydostać się z Tahma sami wcześniej, kiedy są dotknięci efektem kontroli tłumu.
- Zasięg wyplucia sojuszniczych bohaterów: 400 jedn. ⇒ 250 jedn.
- Obrażenia: 100/135/170/205/240 pkt. (+5/7/9/11/13% maks. zdrowia celu) ⇒ 60/105/150/195/240 pkt. (+9/10/11/12/13% maks. zdrowia celu).
Co na to Meddler?
Obaj wydają się znacząco słabsi po zmianach, jednak nie zbyt mocno. Tego oczekiwaliśmy od zmian, na razie nie planujemy kolejnych.
Karma i Zac
Zmiany w patchu 9.12
Karma
- Q – Wewnętrzny Płomień
- Spowolnienie: 25% ⇒ 35%
- E – Inspiracja
- Koszt: 60/65/70/75/80 pkt. many ⇒ 50/55/60/65/70 pkt. many
- Czas trwania premii do prędkości ruchu: 1,5 sek. ⇒ 2,5 sek. (teraz odpowiada czasowi działania tarczy)
Zac
- W – Niestabilna Materia
- Obrażenia podstawowe: 15/30/45/60/75 pkt. ⇒ 25/40/55/70/85 pkt.
- R – Hop, do Góry!
- Odległość rzucenia: 400 jedn. zasięgu od Zaca ⇒ 250 jedn. zasięgu od miejsca, gdzie cel został trafiony
- Kapki z Podziału Komórkowego: kapka pojawia się, gdy Zac, odbijając się, trafi dowolnego wrogiego bohatera po raz pierwszy (dodatkowe kapki nie pojawiają się po kolejnym trafieniu tego samego bohatera) ⇒ kapka pojawia się za każdym razem, gdy Zac, odbijając się, trafi jednego lub więcej wrogich bohaterów (kapka pojawi się po trafieniu tego samego bohatera).
Co na to Meddler?
Druga strona medalu: oboje wydają się dużo silniejsi, nadal jednak w zakresie, na który mieliśmy nadzieję, dlatego również nie planujemy dalszych zmian.
Sylas
Zmiany w patchu 9.12
- Umiejętność bierna – Petrucytowa Eksplozja
- Teraz przechowuje do 2 ładunków, które zostaną zużyte przez następne ataki podstawowe.
- Obrażenia podstawowe: 5-47,5 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 9-60 pkt. (na poziomach 1-18)
- Zadaje o 70% mniej obrażeń stworom.
- Q – Smagnięcie Łańcuchem
- Obrażenia wybuchu: 45/70/95/120/145 pkt. (+0,60 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 40/60/80/100/120 pkt. (+0,40 pkt. mocy umiejętności)
- Obszar wybuchu: 200 jedn. w przypadku stworów ⇒ 180 jedn. w przypadku stworów
- W – Królobójca
- Leczenie: 60/80/100/120/140 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 70/90/110/130/150 pkt. (+0,50 pkt. mocy umiejętności)
- E – Ucieczka/Uprowadzenie
- Sylas nie osłania się już tarczą na 2 sek. przy pierwszym użyciu.
- Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sek. ⇒ 18/17/16/15/14 sek.
- Na 2 sek. przyznaje tarczę o wytrzymałości 80/115/150/185/220 (+1,0 pkt. mocy umiejętności) pkt. po trafieniu bohatera lub potwora.
Co na to Meddler?
Wydaje się znacząco słabszy. Obecnie plan jest taki, by dać mu się przyzwyczaić do zmian (nie pojawią się żadne modyfikacje w 9.13), a po stabilizacji jego stanu ponownie rozważyć zmiany w 9.14.
Yuumi
Zmiany w patchu 9.12
Yuumi najpierw otrzymała zmiany w patchu:
- Podstawowe statystyki
- Zdrowie: 432,36 pkt. ⇒ 480 pkt.
- Umiejętność bierna – Pac i Blok
- Zwrot many: 40-160 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 30-160 pkt. (na poziomach 1-18)
- Wytrzymałość tarczy: 80-360 pkt. (+0,40 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 80-300 pkt. (+0,30 pkt. mocy umiejętności)
- Q – Grasujący Pocisk
- Naprawiono błąd powodujący, że pocisk czasami nie pojawiał się przy kursorze, tak jak powinien.
- W — Ty i ja!
- Wrogowie teraz otrzymują asysty przy zabiciu Yuumi, nawet jeśli zadadzą obrażenia tylko sojusznikowi, do którego Yuumi jest przywiązana.
- Współdzielona siła adaptacyjna: 5/9/13/17/21% siły adaptacyjnej sojusznika, do którego jest przywiązana ⇒ 5/7/9/11/13 pkt. stałej siły adaptacyjnej (+4/7/10/13/16% siły adaptacyjnej sojusznika, do którego jest przywiązana)
- Doskok Yuumi można przerwać podrzuceniami i odrzuceniami ⇒ doskok Yuumi można przerwać każdym unieruchamiającym efektem kontroli tłumu
- Naprawiony błąd naprawiono błąd powodujący, że Yuumi przypadkowo zrywała więź z jednym sojusznikiem, próbując przywiązać się do innego bohatera poza jej zasięgiem.
- Usprawnienia
- Tryb obserwatora: pierścienie pokazujące zasięg Q, W i R Yuumi nie wyświetlają się już w trybie obserwatora.
- Yuumi ma teraz ekranowy efekt wizualny ukrycia oraz przezroczysty model, kiedy przywiąże się do ukrywającego się bohatera.
- Sojusznika, do którego przywiązana jest Yuumi, otacza teraz widoczny tylko dla niej pierścień.
Potem w hotfiksie:
- Naprawiono błąd związany z podwojonym kosztem many Q, gdy Yuumi była przyczepiona.
- Przerwanie dasha Yuumi już nie pozbawia Yuumi całkowicie umiejętności.
Co na to Meddler?
Miała kilka znaczących bugów, szczególnie ten, w którym koszt many na Q był podwajany, gdy była przyczepiona. Naprawiliśmy je, teraz czekamy, by ocenić, jak się sprawuje.
Ryze
Zmiany w patchu 9.12
Ryze
- Podstawowe statystyki
- Mana: 400 pkt. ⇒ 300 pkt.
- Regeneracja many: 6 pkt. ⇒ 8 pkt.
- Q – Przeciążenie
- Poziomy: 6 ⇒ 5
- Obrażenia: 60/85/110/135/160/185 pkt. ⇒ 80/105/130/155/180 pkt.
- Nie daje już tarczy po zużyciu 2 run.
- Premia do obrażeń: 40/50/60/70/80% (zależnie od poziomu fluktuacji magii) ⇒ 10/40/70/100% (zależnie od poziomu zagięcia czasoprzestrzeni)
- Dodatkowa prędkość ruchu: 25/28/31/34/37/40% ⇒ 20/25/30/35/40%
- W – Runiczne Więzienie
- Skalowanie: 1% dodatkowej many ⇒ 4% dodatkowej many
- Koszt: 50/60/70/80/90 pkt. many ⇒ 40/55/70/85/100 pkt. many
- Podstawowy efekt kontroli tłumu: unieruchomienie na 0,75 sek. ⇒ spowolnienie o 35% na 1,5 sek.
- Premia z fluktuacji magii: dłuższy czas trwania unieruchomienia ⇒ zmienia spowolnienie w unieruchomienie
- E — Fluktuacja Magii
- Obrażenia: 70/90/110/130/150 pkt. ⇒ 60/80/100/120/140 pkt.
- Koszt: 60/70/80/90/100 pkt. Many ⇒ 40/55/70/85/100 pkt. Many
- Teraz zawsze przeskakuje z głównego celu na inne cele.
- Przeskakiwanie nie zadaje już obrażeń.
- Nie rozprzestrzenia już fluktuacji na pobliskich wrogów po zabiciu jednostki dotkniętej fluktuacją.
- R — Zagięcie Czasoprzestrzeni
- Poziomy: 2 ⇒ 3
- Dodatkowe obrażenia przeciążenia zadawane celom dotkniętym fluktuacją zwiększone do 40/70/100%.
- Zostanie natychmiast rzucony na maksymalną odległość, gdy spróbujecie rzucić go poza zasięgiem.
- Minimalny zasięg rzucenia: 730 jedn. ⇒ 1000 jedn.
- Maksymalny zasięg rzucenia: 1750/3000 jedn. ⇒ 3000 jedn.
- Czas odnowienia: 180 sek. ⇒ 210/180/150 sek.
Co na to Meddler?
Wygląda na to, że zachowuje się w solo kolejce tak dobrze, jak wcześniej. Pojawiła się potrzeba ponownego nauczenia się jego zestawu umiejętności, co […] prawdopodobnie poskutkuje zwiększeniem jego siły w kolejnych tygodniach. Pozostaje tylko zobaczyć, czy zmiany ostatecznie rozwiążą problem rozbieżności w efektywności Ryze’a w rozgrywkach profesjonalnych i regularnych […].