r.

HotS zamienia się w LoL-a?

Do HotS-a wprowadzono zabójstwa, asysty i last-hity?! Po tej zmianie w tablicy wyników mam wrażenie zakończenia czegoś bardzo ważnego - ery idealnego teamworku w Heroes of the Storm. 

Brak last-hitów był jedną z innowacji wprowadzonych przez tę grę. Kombinacje statystyk zabójstw zachęcały do świętowania osiągnięć naszych towarzyszy. Nie ma żadnego “Kill steal! Noob!”, jest po prostu praca zespołowa. Można celebrować razem.

Gra zmieni się nie do poznania, jeżeli Blizzard podąży tym tropem:

  • Ludzie będą narzekać na graczy z małą ilością zabójstw
  • Skończy się era czystej współpracy drużynowej
  • HotS nie będzie już tak unikatowy w porównaniu do innych gier typu MOBA
  • Wiele postaci, które były nastawione na zdobywanie expa, stanie się zupełnie bezużyteczne.

Czy Blizzard chce zrobić ze swojej gry kolejnego klona LoL-a?