Po 24 godzinach od wydania Yuumi miała win rate 32,75%. To oczywiście normalne, że gracze potrzebują czasu na naukę gry nowym bohaterem, zwłaszcza jeśli ma on nietypową mechanikę - ten wynik jednak okazał się zbyt niski i Riot zdecydował się na hotfix.
Zobacz też:
Hotfix jest już na serwerach live.
Statystyki podstawowe
- Bazowa regeneracja many: 7,5 ⇒ 10.
Pasyw: Bop ‘n’ Block
- Zwrot many: 30-160 (zależnie od poziomu) ⇒ 40-160 (zależnie od poziomu).
- Tarcza: 50/55/60/70/80/90/105/120/135/150/170/190/210/230/255/280/305/330 (+0,4 AP) ⇒ 80/85/90/100/110/120/135/150/165/180/200/220/240/260/285/310/335/360 (+0,4 AP).
Q: Prowling Projectile
- Obrażenia: 40/60/80/100/120/140 (+0,3 AP) ⇒ 40/65/90/115/140/165 (+0,45 AP).
- Wzmocnione obrażenia: 60/100/140/180/220/260 (+0,6 AP) ⇒ 60/105/150/195/240/285 (+0,6 AP).
- Spowolnienie: 30/40/50/60/70/80% ⇒ 40/48/56/64/72/80%.
- Czas trwania spowolnienia: 1/1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 sekundy ⇒ 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65/1,75 sekundy.
E: Zoomies
- Minimalne uzdrowienie: 25/35/45/55/65 (+0,1 AP) ⇒ 30/40/50/60/70 (+0,1 AP).
- Maksymalne uzdrowienie: 50/70/90/110/130 (+0,4 AP) ⇒ 60/80/100/120/140 (+0,4 AP).
R: Final Chapter
- Redukcja obrażeń kolejnych fal: 40% ⇒ 50%.