Każdy z bohaterów posiada indywidualne bazowe statystyki, które wzrastają wraz z poziomem. Niektóre z nich mogą być zwiększone poprzez umiejętności lub talenty Ofensywne
- Attack Damage - Określa wartość obrażeń, które wykonuje bohater za pomocą bazowych ataków
- Attack Speed - Określa ile bohater może wykonać bazowych ataków w ciągu sekundy
- DPS - Jest to liczba obrażeń, które może wykonać bazowymi atakami bohater w ciągu jednej sekundy
- Health - Określa maksymalną liczbą punktów życia jaką posiada bohater
- Health Regen - Określa jaką liczbę punktów życia bohater potrafi sobie samoistnie przywrócić w ciągu jednej sekundy
- Shield - Określa maksymalną wartość tarczy jaką posiada bohater w danej chwili. Tarcza absorbuje obrażenia
- Ability Power - Określa obrażenia o jakie może być zwiększona umiejętność.
- Mana - Określa maksymalną liczbę punktów many
- Mana Regen - Określa jaką liczbę many bohater potrafi sobie samoistnie przywrócić w ciągu jednej sekundy
- Cooldown Reduction - Określa o ile czasu mogą zostać zredukowane interwały między umiejętnościami
- Movement Speed - Określa jak szybko może poruszać się bohater
- Range - Określa zasięg na jaki może wykonywać podstawowe ataki bohater