r.

Hearthstone – nagrody za rankedy!

Zastanawialiście się, czy warto grać rankedy w HS? Nagrody są dość ciekawe, ale wbijanie wyższej rangi kosztuje czas i nerwy. Jak zrobić, żeby się opłacało?

Do niedawna za osiągnięcie 20 rangi można było otrzymać jedynie kolekcjonerski rewers, który był tylko ozdobą. Blizzard zmienił ten system na lepszy – teraz im lepiej zagrasz, tym więcej pyłu (oraz złote karty, które w 99% wymienia się na pył) dostaniesz po każdym sezonie; oprócz kart i rewersu, Blizzard przyznaje też gwiazdki (zależnie od osiągniętej rangi). Dokładne informacje znajdziecie niżej.

Graj w drabince i zdobywaj nagrody!

Jak już wspomniałem, za dobre wyniki na rankedach dostajemy kilka rzeczy:

  • Rewers – najprostsza z nagród, jaką możemy dostać. Za każdy sezon mamy inny rewers, a te najstarsze mówią same za siebie “gram w tą grę dłużej od Ciebie“. Chociaż mają wartość kolekcjonerską, zawsze przyjemniej się gra mając unikalny wzór na talii. Otrzymuje się go za zdobycie 20 rangi, co jest bardzo proste i można tego dokonać dosłownie każdym deckiem – za przegraną nie traci się gwiazdek!

yogg_rewers

  • Gwiazdki – otrzymuje je każdy gracz. Im wyższą rangę osiągniesz w danym sezonie, tym więcej gwiazdek dostaniesz! Za każdą rangę jest jedna gwiazdka, więc gracz na poziomie Legendy zaczyna nowy sezon od rangi 16 z 3 gwiazdkami. Przyjemny prezent na dobry start w nowych sezonach, prawda?
  • Karty i pył – i tu robi się bardzo ciekawie! Blizzard dodał do gry nagrody w postaci 5 skrzyń, które ulepszają się po zdobyciu każdej kolejnej rangi. System jest o tyle dobry, że bierze pod uwagę najwyższą zdobytą podczas danego sezonu – można później spaść niżej bez utraty nagród! A oto kolejne skrzynie:
    • Shieldbearer’s Footlocker – rangi 20 – 16, 1 karta Common oraz 5 – 25 pyłu
    • Guardian’s Chest – rangi 15 – 11, 1 karta Common + 1 Rare oraz 5 – 25 pyłu
    • Ogre Magi’s Stash – rangi 10 – 6, 2 karty Common + 1 Rare oraz 5 – 25 pyłu
    • Sea Giant’s Treasure – rangi 5 – 1, 2 karty Common + 1 Epic oraz 5 – 25 pyłu
    • Sea Giant’s Treasure (Legend) – Legenda, 3 karty common + 1 Epic oraz 5 – 25 pyłu

Ilość samego pyłu zależy od wysokości rangi w danym przedziale (większa ranga = więcej pyłu). Co do samych kart, można dostać dosłownie dowolną o danej jakości. Zauważmy, że za Legendę nie dostajemy legendarnych kart, jednak sam prestiż bycia Legendą sam w sobie powinien być nagrodą.

Jesteście początkujący? Każdy kiedyś się uczył, ale nie warto odkładać gier rankingowych na później! To na nich tak na prawdę uczymy się gry. Jeśli grasz dla zabawy, warto mimo wszystko spróbować osiągnąć przynajmniej rangę 15! Do tego nie trzeba zaawansowanych decków, a jedynie poświęcenia odrobiny czasu. Za te 100 pyłu różnicy pomiędzy dwiema najniższymi skrzynkami można już zrobić brakującą kartę Rare i uświetnić talię!

Jeśli chcesz zmierzyć się z drabinką, potrzebujesz lepszą talię i może jakieś tabletki na uspokojenie. Nie zrażaj się, jeśli w ciągu dnia stracisz kilka rang – równie szybko możesz je odzyskać z nawiązką! Jeśli czujesz się na siłach, spróbuj uzyskać przynajmniej 5-tkę; epicka karta będzie warta przynajmniej 400 pyłu, co daje już sporą przewagę! 4 miesiące pracy i mamy kartę legendarną; zawsze warto probować! 🙂

[latest_posts category=”hearthstone” count=”6″]