r.

GIF MI KONCEPCJE!

Piątkowy wieczór, Heroes of the Storm i kolejna koncepcja bohatera od fanów. Zapraszam do lektury!

Tym razem rzucimy okiem na koncepcje postaci ze świata Diablo, a dokładniej jest to:

Druid

Chodzi o klasę z drugiej części gry. Pora już zacząć!

 

Umiejętności

Umiejętność D: Likanotropia (Cooldown 60 sek)
Ta cecha daje druidowi możliwość zmiany kształtu z człowieka w wilkołaka i na odwrót. Druid pod postacią człowieka to ranged assassin używający zdolności dystansowych, ma mniej HP i jego przeżywalność jest mniejsza. Pod postacią wilkołaka druid to melee assassin walczący w zwarciu, ma 25% więcej HP i może dłużej wytrwać w close combat.
Zależnie od przyjętej formy druid posiada 3 różne umiejętności podstawowe. Umiejętności bohaterskie są takie same niezależnie od przyjętej formy.

 

Umiejętność Q Kula Magmy (Colldown 12 sek)
Wypuszcza w linii prostej kulę magmy. Kula zostawia za sobą pożogę która zadaje 10 dmg/sek i utrzymuje się 3 sek, ponadto kula przetacza się przez stronników i najemników zadając im przy trafieniu 30 dmg. Kiedy kula trafi wrogiego bohatera albo budowlę, wybucha, zadając 50 dmg obszarowych oraz zostawia w miejscu wybuchu pożogę zadającą 10 dmg/sek. Pierwszy wrogi bohater trafiony Kulą Magmy zostaje ogłuszony na 1 sek.

 

Umiejętność W – Wir (Cooldown 10 sek)
Wypuszcza 2 małe tornada, które zadają 50 obrażeń wszystkim wrogom na swojej drodze.

 

Umiejętność E – Zbroja Cyklonu (Cooldown 16)
Druid otacza się wirem powietrza zapewniającym mu osłonę o wartości 20% maksymalnych punktów życia na 4 sekundy. Osłona chroni jedynie przez obrażeniami od umiejętności, nie chroni przed atakami podstawowymi.
Dodatkowo, zbroja cyklonu zwiększa szybkość ruchu o 15% na 4 sek.

Druid_Artwork

Postać Wilkołaka:
Życie 875 hp
Obrażenia 40 dmg
Energia 500

Umiejętność Q  – Wścieklizna (Cooldown 10 sek)
Zadaje 50 dmg wybranemu celowi. Cel zostaje zakażony i przez 3 sek zaraża wszystkie pobliskie jednostki zadając im 50% obrażeń od wścieklizny.

Umiejętność W – Głód (Cooldown 18 sek)
Zmniejsza szybkość ataku wilkołaka o 25%, za to połowa obrażeń zadanych atakami podstawowymi wraca w formie punktów życia (dla lepszego efektu leczenia zaleca się używać razem z Furią).
Czas trwania 5 sek.

Umiejętność E – Furia (Colldown 16 sek)
Zwiększa szybkość ruchu i ataku wilkołaka o 20% na 4 sek.

Talenty

1 poziom 
Mistrz przemiany: Skraca cooldown Likanotropii do 40 sek.
Zalety przemiany: Użycie Likanotropii przywraca 80 punktów many.
Solidna magma: Zwiększa zasięg Kuli Magmy o 30%.
Zakaźna choroba: Zwiększa zasięg, na jaki rozprzestrzenia się Wścieklizna, o 30%.

 

4 poziom
Furia natury: Ataki podstawowe zadają obrażenia rozpryskowe równe 25% obrażeń jednostkom wokół celu głównego.
Odnawiający wiatr: Skraca czas odnowienia Wiru o 0.25 sek za każdy trafiony cel, max. do 5 sekund.
Szał wilkołaka: Użycie Furii usuwa efekty spowolnienia i unieruchomienia.
Żarłoczność: Jeśli wilkołak zabije wrogiego bohatera pod wpływem głodu, odzyska 10% maksymalnej wartości punktów zdrowia.

 

7 poziom 
Pierwsza pomoc: Aktywuj, aby przywrócić sobie 11% maksymalnej wartości punktów życia przez 6 sekund.
Moc wiatru: Zwiększa ilość tornad w umiejętności Wir do 3.
Porywisty wiatr: Zwiększa moc osłony Zbroi Cyklonu do 25% oraz wydłuża czas jej trwania do 6 sek.
Dzika Furia: Gdy wilkołak zabije wrogiego bohatera pod wpływem działania Furii, czas odnowienia tej umiejętności zostanie skrócony o 4 sek.

 

10 poziom
Wulkan
Stado kruków

 

13 poziom
Zabójca obrzynów: Ataki podstawowe przeciwko wrogim bohaterom zadają dodatkowe obrażenia równe 1,5% maksymalnej wartości ich zdrowia.
Moc pożogi: Zwiększa obrażenia od pożogi pozostawianej przez Kulę Magmy o 40%.
Pomyślne wiatry: Po aktywacji Zbroi Cyklonu zostaje ona rzucona również na pobliskich sojuszniczych bohaterów, zapewniając im osłonę o wartości 15% maksymalnych punktów życia na 3 sekundy.
Wilczy głód: Wilkołak pod wpływem Głodu otrzymuje obrażenia zmniejszone o 15%.

 

16 poziom 
Krew za krew: Zadaje obrażenia równe 10% maksymalnego zdrowia wrogiemu bohaterowi i przywraca dwukrotność zadanych obrażeń w postaci punktów zdrowia.
Rozprysk magmy: Zwiększa obszar pożogi powstałej po wybuchu Kuli Magmy o 30%. Dodatkowo ogłusza pierwszego trafionego bohatera na 1.5 sekundy.
Łakomstwo: Zmniejsza redukcję szybkości ataku podstawowego przy użyciu Głodu do 15%.
Zabójcza choroba: Cel zakażony Wścieklizną zadaje obrażenia pobliskim jednostkom zwiększone do 75% obrażeń od wścieklizny.

 

20 poziom 
Z głębi ziemi: Zwiększa obrażenia od lawy o 75%, do tego podpala wrogów, którzy będą otrzymywali obrażenia od ognia jeszcze przez 3 sekundy po wyjściu z zasięgu wulkanu.
Burzowe kruki: Zwiększa czas działania umiejętności do 8 sek i dmg kruków o 40%.
Burzowy pocisk: Teleportuje na niewielką odległość.
Moc Nexusa: Zwiększa szybkość ataku i obrażenia o 15%

 

Jak Wam się podoba? Zagralibyście nim? Piszcie w komentarzach!