League of Legends r.

Dziwny błąd na Wyniesieniu

Rotacyjna kolejka trybów zdobyła wielu fanów. Gracze czekają na weekend, gdy nowy tryb pojawi się w League of Legends. Jednak są też ci, którzy wykorzystują okazję i znajdują różne błędy podczas gier na innych mapach. Oczywiście później dzielą się nimi w Internecie. Zobaczcie dziwny błąd na Wyniesieniu.

Wyniesienie, czy też w angielskiej wersji Ascension, to tryb przez jednych uznawany za świetny, inni za to omijają go szerokim łukiem. Jednak nie chodzi tutaj o ocenianie samej rozgrywki. Jak każdy tryb, Wyniesienie nie mogło obyć się bez dziwnych błędów (zobaczcie poprzedni tego typu wpis: Niewrażliwy Shaco i Król Poro). Tym razem chodzi o samą mapę i fakt, że istnieją tam miejsca, z których nie można się wydostać.

błąd

Brzmi strasznie? Jednak nie obawiajcie się, że nagle utkniecie bez powodu i przegracie przez to grę. Jak wiecie, na tym trybie, na pole bitwy przenosimy się za pomocą Złotej Transcendencji. Talizman teleportuje nas na wybraną przez siebie platformę. Co się jednak stanie, gdy gracz zechce obejść mechanikę trybu i zamiast platform, zechce odwiedzić inne miejsce? Tak też stało się z Tahm Kenchem. Za pomocą Podmorskiej Podróży (R) przeniósł on Hecarima poza mury otaczające właściwą rozgrywkę. Jak się po chwili okazało… nie można było się wydostać z takiej pułapki. Czy to znaczy, że stali tam już do końca gry?


Dziwny błąd na Wyniesieniu

Jak widzicie, cała wyprawa poza właściwą część mapy skończyła się śmiercią całej drużyny. Co o tym myślicie? Sądzicie, że jest to faktyczny błąd, czy może po prostu gracze nie powinni pchać się w miejsce, których nie obejmuje rozgrywka? Zastanawialiście się kiedyś co się dzieje w miejscach mapy, w które nie możemy dostać się tradycyjnym sposobem? A może sami kiedyś tak utknęliście? Podzielcie się tym w komentarzach.