r.

Dlaczego hots jest lepszy od LoLa?

Na ten temat można prowadzić nie kończące się dyskusje, jedni wolą lola inni hota. Tym razem przyjrzymy się argumentom które wskazują na wyższość Heroes of the Storm. Zapraszamy. 

 

Argumentów jest wiele, wypunktujemy najważniejsze:

  • CS : Ilość uwagi jaką przykładamy do monotonnego zabijania minionów jest ogromna, a każdy błąd pod tym względem zauważalny. Fajną sprawą jest że w Heroes of the Storm agresywne pchanie linii jest nie dość że efektywne to w dodatku opłacalne. Omijamy cała nudną fazę “laningu”.
  • Złoto:  Pozostawanie w tyle pod względem expa czy golda w lolu jest czymś okropnym, jesteśmy wtedy narażeni na bezlitosne egzekucje ze strony wrogów. W hotsie musimy martwić się tylko o expa, zdobywanego drużynowo. Daje nam to większe poczucie kontroli w obliczu porażki.
  • Czas gry: Gra w LoLu trwa średnio ok 50 minut, natomiast w hotsie wynosi to około 15- 20 minut. Lepiej się przeżywa porażki w krótkich grach, niż w długich potyczkach na summoners rift, ponieważ mamy świadomość ze zaraz możemy zacząć nową.
  • Akcja!: W heroes of the storm nie ma czasu na nudny laning, akcja trwa od samego początku aż do końca rozgrywki!
  • Różnorodność map: W hotsie będziemy się zmagać z przeciwnikami na wielu różnych mapach, w przeciwieństwie do monotematycznego lola, czy to już samo w sobie nie jest ekscytujące?
  • KS: Nie istnieje coś takiego jak “zabieranie zabójstw”, każdy członek drużyny ma identyczny wpływ na jakoś rozgrywki i na ilosć zabójstw! Dzięki temu omija się wiele kłótni i niepotrzebnych sporów.

 

I to wszystko nie znaczy że lol jest złą grą! Oczywiście że nie, ale jeżeli szukacie odskoczni do czegoś “lżejszego” możemy wam z całą pewnością polecić Heroes of the Storm na ciepłe/zimne, relaksacyjne wieczory!