League of Legends r.

Co znajdzie się w patchu 9.20? Ivern, Shaco, Garen, Viktor

Mark Yetter podzielił się wstępnymi planami na patch 9.20. Czego możemy się w nim spodziewać?

Patch 9.20 – kiedy?

Patch jest planowany na środę, 9 października.

Wstępne plany

Rioter zapowiedział, że w patchu 9.20 zobaczymy zmiany związane z jakością rozgrywki i buffy.

Przede wszystkim pojawią się zmiany następujących postaci:

Garen

Obecna wersja zmian z PBE:

Statystyki podstawowe

  • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 2,9% do 3%.
  • Bazowe HP zmniejszone z 616,28 do 615.
  • HP na poziom zwiększone z 84,25 do 85.
  • Bazowe MR zmniejszone z 32,1 do 32.

Perseverance (pasyw)

  • Nie dubluje już regeneracji zdrowia, gdy ma mniej niż 25/50% maksymalnego HP.
  • Cooldown: 9/4 sekundy ⇒ 6 sekund.
  • Na poziomie 11 obrażenia od nieepickich stworów nie zatrzymują już Perseverance ⇒ obrażenia od nieepickich stworów nigdy nie zatrzymują Perseverance.
  • Wartość uzdrowienia: 2/8% ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5/ 3,75/4,5/5,25/6/6,75/7,5/8,25/ 9/9,25/9,5/9,75/10/10,25.
    • 2,5% + (0,25% zza poziomy 2-6) + (0,75% za poziomy 7-13) + (0,25% za poziomy 14-18).

Courage (W)

  • Odporność za stack: 0,33 ⇒ 0,25.
  • Limit odporności: 50 ⇒ 30.
    • Liczba zabitych minionów do osiągnięcia limitu stacków: 150 ⇒ 160.

Judgment (E)

  • Liczba obrotów: 5 + 1 za 3 poziomy (maksymalnie 10) ⇒ 8 + 1 za 20% prędkości ataku.
    • Garen zdobywa 51% prędkości ataku do poziomu 18.
  • Bazowe obrażenia: 14/18/22/26/30 ⇒ 9/15/21/27/33.
  • Przelicznik AD: 0,36/0,37/0,38/0,39/0,4 ⇒ 0,26/0,295/0,33/0,365/0,40.
  • Uderzenia konieczne do rozerwania pancerza: 4 ⇒ 6.
  • Nie zadaje już 33% bonusowych obrażeń, jeśli uderza tylko jednego wroga.
  • Teraz zadaje 25% bonusowych obrażeń i nakłada efekty on-hit (50% obrażeń) na najbliższego wroga.

Demacian Justice (R)

  • Usunięto pasyw Villain (“Wróg, który ostatnio zabije sojuszniczego bohatera, staje się Czarnym Charakterem. Garen zadaje dodatkowe obrażenia nieuchronne Czarnym Charakterom równe 1% maksymalnego zdrowia celu”).
  • Zadaje obrażenia magiczne ⇒ zawsze zadaje nieuchronne obrażenia.
  • Obrażenia: 175/350/525 (+28,6%/33,3%/40% brakującego zdrowia) ⇒ 150/300/450 (+20/25/30% brakującego zdrowia).

Ivern

Zmiany jeszcze nie pojawiły się w obecnym cyklu na PBE. Ostatnia propozcyja:

Ogólne

  • Ivern jest zawsze zasięgowy. Jednym z najtrudniejszych elementów w grze Ivernem jest zarządzanie zmianą między melee a formą zasięgową. W większości Ivern i tak jest wzmocniony – utrata bonusu wydaje się bardzo irytująca. Celem tej funkcjonalności było zmuszenie graczy Iverna do większej dbałości o krzaki – okazało się to jednak bardzo uciążliwe.

Brushmaker (W)

  • Pasyw W nie zwiększa już zasięgu Iverna. Ivern jest zawsze postacią zasięgową.
  • Sojusznicy, którzy wejdą do krzaków, teraz też otrzymują bonus obrażeń.
    • Krzaki Iverna są teraz raczej neutralne dla graczy innych niż Ivern. Riot chce dodać więcej benefitów dla całej drużyny Iverna i zwiększyć funkcjonalność krzaków (obecnie są one wykorzystywane głównie po to, by Ivern mógł zwiększyć swój zasięg).

Daisy! (R)

  • Daisy nie może być już kontrolowana.
  • Daisy jest przywoływana do konkretnej lokacji i będzie w niej walczyć przez cały czas jej istnienia, skupiając się na najbliższych bohaterach. Ivern nadal może zmusić Daisy, by skoczyła do konkretnego celu, za pomocą swojego Q. Może także użyć na niej tarczy.
    • Riot uzasadnia tę zmianę tym, że mikrogra Daisy zawsze była jednym z najtrudniejszych elementów rozgrywki Iverna. Z tego powodu twórcy chcą przetestować jej niekontrolowaną wersję, która może również umożliwić wzmocnienie Daisy lub innych części zestawu umiejętności Iverna (mniejsza kontrola Daisy = możliwość zbuffowania Iverna).
    • Daisy została także napisana od początku, aby usunąć jej błędy.

Shaco

Obecna wersja zmian z PBE:

Backstab (pasyw)

  • Atak bazowy Shaco, Deceive (Q) i Two-Shiv Poison (E) mają dodatkowe efekty, kiedy Shaco uderza od tyłu.
    • Atak bazowy: zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 10-30 (zależnie od poziomu) (+0,1 bonusowego AD). Obrażenia mogą być krytyczne.
    • Deceive (Q): trafia krytycznie o 130% obrażeń.
    • Two-Shiv Poison (E): zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 10-30 (zależnie od poziomu) (+0,1 AP) i spowalnia o dodatkowe 20%.

Deceive (Q)

  • Czas trwania niewidzialności: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy.
  • Cooldown: 16/15,5/15/14,5/14 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.
  • [Usunięto] Cooldown nie jest już redukowany o 2,5 sekundy po aktywowaniu bonusowych obrażeń Deceive (Q).
  • Obrażenia: 10/20/30/40/50 (+0,4 bonusowego AD) ⇒ 25/35/45/55/65 (+0,25 bonusowego AD).
    • Te obrażenia mogą być krytyczne.
  • Usunięto przelicznik AP.

Jack in the Box (W)

  • Teraz strzela we wszystkie pobliskie cele.
  • Obrażenia dla jednego celu: 35/50/65/80/95 (+0,2 AP) [bez zmian].
  • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).

Two-Shiv Poison (E)

  • Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
  • Obrażenia: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bonusowego AD) (+0,75 AP) ⇒ 70/100/130/160/190 (+0,8 bonusowego AD) (+0,8 AP).
  • Egzekucja: obrażenia zwiększone o 0-50% oparte na brakującym zdrowiu ⇒ obrażenia zwiększone o 50% na celach poniżej 30% zdrowia.

Hallucinate (R)

  • Zabawki aktywują się natychmiastowo, strasząc wrogów w lokacji śmierci klona i strzelając do pobliskich wrogów.
    • Obrażenia: 200/300/400 (+1,0 AP) ⇒ 150/225/300 (+0,7 AP).
    • Obrażenia dla pojedynczego celu od zabawki: 25/50/75 (+0,15 AP) ⇒ 25/50/75 (+0,1 AP).
    • Obrażenia obszarowe zabawki: 10/20/30 (+0,1 AP).
    • Czas trwania efektu przestraszenia: 0,75/1/1,25 sekundy ⇒ 1 sekunda.

Viktor

Obecna wersja zmian z PBE:

Siphon Power (Q)

  • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).

Gravity Field (W)

  • Spowolnienie: 28/32/36/40/44% ⇒ 30/34/38/42/45%.
  • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości połowy spowolnienia W na 0,75 sekundy.
  • Augment: Riot poszukuje nowej nazwy.

Chaos Storm (R)

  • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
  • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
  • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
  • Minimalna prędkość burzy: 200 ⇒ 250.
  • Maksymalna prędkość burzy: 300 ⇒ 350.