League of Legends r.

Ciekawa kompozycja pod movement speed!

Wyrwij się rutynie. Kompozycja pod szybkość poruszania się? To musi wypalić!

Na samym wstępie warto zaznaczyć, że kompozycja ta nie jest prosta w opanowaniu. Kiedy jednak już to nastąpi, z pewnością możecie zacząć dominować Rift. Świetne każde stadium gry, ciągłe przyspieszenia i tarcze – to wszystko doprowadzi Was do wygranej. Zerknijcie, co będzie najlepszym wyborem do takiej kompozycji oraz kogo unikać.
sivir kot

Bohaterowie

Top: KledkledZwariowany Yordl jest jedną z najbardziej niedocenianych postaci w grze. W tej kompozycji jest w stanie zrobić naprawdę bardzo dużo. Posiada CC, duże obrażenia i zapewnioną mobilność dla całego zespołu, dzięki superumiejętności. W tym wypadku warto iść nim pod Fervora. Wraz z tradycyjnym buildem staje się maszynką do zabijania. Dlaczego więc nie widujemy go częściej?

Jungle: Warwick/Hecarim  Wraz ze swoją mobilnością są w stanie dopaść każdego. Ich ganki są bardzo skuteczne oraz posiadają łatwy clear w lesie. Im dłużej trwa gra – tym lepiej się skalują.

Mid: Karma – Tego championa Wam chyba nie trzeba przedstawiać. Pamiętacie Karmę, która jeszcze do niedawna królowała na środkowej alei? Budowana pod AP, wzmocnienie swojej tarczy jest w stanie udźwignąć cały zespół. Mantra + E zarówno świetnie ochroni team, jak i go przyspieszy.

ADC: Sivir – Chyba nikogo nie zdziwiła jej obecność w tym zestawieniu. Pani Wojny jest potworem z ostatnim stadium gry. Swoją tarczą jest w stanie zablokować większość kluczowych umiejętności przeciwników, jak i zwrócić sobie nieco many. Nie o to tutaj jednak chodzi. Bonus do prędkości poruszania się sprawia, że będzie idealnym wyborem jako strzelec w tej kompozycji. Dodatkowo polecamy, aby budować ją pod Essence Reavera, czyli Złodzieja Esencji. Nie zapomnijcie również o pasywie, który dodatkowo przyspiesza nas po każdym trafieniu wroga swoją umiejętnością.

Support: Blitzcrank – Nie przyspiesza, dlaczego więc tu jest? Swoim Q szybko przyciąga do siebie wybranego wroga, a jest to w tym zestawieniu kluczowa umiejętność. Nikt z zespołu nie posiada dużego zasięgu, żeby kogoś wyłapać bez użycia ulta. Wywołuje presję na linii oraz tworzy zone control.

karma kot

Klucze

Na co warto zwrócić uwagę?

  • Warto używać wszystkich superumiejętności przyspieszających zespół w jednym momencie. Dlaczego? Niski czas odnowienia E Karmy jest w stanie zapewnić komuś ucieczkę, więc nie ma o co się martwić. Skupcie się na dogonieniu i zaskoczeniu wrogów.
  • Zespół ten nie ma zbyt wielu obrażeń, zanim nie zaczną toczyć gry na ich korzyść, tzw. Snowball.
  • Próbujcie często wyłapywać pojedyncze cele, a następnie brnąć w resztę.

Kontry

Każda kompozycja ma jakieś wady. W tym wypadku potrzeba kogoś, kto łatwo będzie w stanie ich zastopować.

Top: Quinn Świetnie radzi sobie na Kleda oraz posiada mechanizmy, dzięki którym szybko w razie potrzeby może znaleźć się na innej linii.

Jungle: Jarvan IV Zatrzymanie przeciwników w miejscu. Tyle wystarczy, żeby ich pokonać.

Mid: Anivia Zablokuje brnących po Was przeciwników jedną ścianą. Gdy już są przy niej, zada im nieco obrażeń.

ADC: Miss Fortune Zone control oraz ogromne obrażenia. Jeżeli jednak zostanie wyłapana przez Kleda, Warwicka bądź Hecarima – jej śmierć jest tylko formalnością.

Support: Nami Fala, bańka, szybkość poruszania się – wszystko, czego nie chce otrzymać na klatę ww. zespół.

 

Kompozycja ta jest dla mnie czymś kompletnie nowym, jednak uważam, że opanowanie jej jest w stanie wykazać naprawdę świetne rezultaty. A Wy? Co o tym sądzicie? Koniecznie napiszcie w komentarzach!