League of Legends r.

Buffy Rengara w 8.6 – szczegóły

Jesteście ciekawi, jak będą wyglądać kolejne zmiany Rengara w patchu 8.6? Mam je dla Was! Ciekawe, czy kotek stanie się jeszcze silniejszy.

Zmiany Rengara w 8.6

  • Unseen Predator (Pasywka)
    • Lockout po użyciu wzmocnionej umiejętności zmniejszony z 0,25 do 0,1 dla Q i E
    • Lockout po użyciu wzmocnionej umiejętności teraz aplikuje się tylko do użytego slotu na umiejętność (przykład: użyliśmy wzmocnionego Q ⇒ nie możemy użyć tylko Q)
    • Naprawiono bug, przez którego Rengar mógł hexflashować po wyjściu z krzaków ( :c )
    • Dodano 5 linii dialogowych dla Rengara po tym, jak zdobywa on ładunek bonetootha
  • Savagery (Q)
    • Przelicznik AD wzmocnionej umiejętności: 1,3 całkowitego AD ⇒ 1,4 całkowitego AD
    • Mała zmiana czasu aktywacji i castowania animacji Q, aby wszystko wyglądało “lepiej”
    • Naprawiono bug: Rengar mógł zaatakować 3 stacków, kiedy użył Q podczas skoku (powinien dostać 2)
    • Naprawiono bug: Rengar mógł ponownie zaatakować natychmiastowo po skoku
    • Naprawiono bug: Savagery mogło nie dawać stacka Ferocity, kiedy zostało ono uniknięte przez dodge/unik lub blinda/oślepienie
  • Bola Strike (E)
    • Przelicznik AD: 0,7 bonusowego AD ⇒ 0,8 bonusowego AD
    • (Wzmocnione) Przelicznik AD: 0,7 bonusowego AD ⇒ 0,8 bonusowego AD
    • Naprawiono bug: kiedy użycie Boli, skacząc z 3 stackami, mogło zużyć całe Ferocity bez wzmacniania umiejętności
  • Thrill of the Hunt (R)
    • Bonusowe obrażenia ze skoku: 0,3 całkowitego AD ⇒ 0,5 całkowitego AD

Tak, te zmiany są zaplanowane na 8.6.

Tzn. są plany, aby w takiej postaci weszły na live.