Jesteście ciekawi, jak będą wyglądać kolejne zmiany Rengara w patchu 8.6? Mam je dla Was! Ciekawe, czy kotek stanie się jeszcze silniejszy.
Zmiany Rengara w 8.6
- Unseen Predator (Pasywka)
- Lockout po użyciu wzmocnionej umiejętności zmniejszony z 0,25 do 0,1 dla Q i E
- Lockout po użyciu wzmocnionej umiejętności teraz aplikuje się tylko do użytego slotu na umiejętność (przykład: użyliśmy wzmocnionego Q ⇒ nie możemy użyć tylko Q)
- Naprawiono bug, przez którego Rengar mógł hexflashować po wyjściu z krzaków ( :c )
- Dodano 5 linii dialogowych dla Rengara po tym, jak zdobywa on ładunek bonetootha
- Savagery (Q)
- Przelicznik AD wzmocnionej umiejętności: 1,3 całkowitego AD ⇒ 1,4 całkowitego AD
- Mała zmiana czasu aktywacji i castowania animacji Q, aby wszystko wyglądało “lepiej”
- Naprawiono bug: Rengar mógł zaatakować 3 stacków, kiedy użył Q podczas skoku (powinien dostać 2)
- Naprawiono bug: Rengar mógł ponownie zaatakować natychmiastowo po skoku
- Naprawiono bug: Savagery mogło nie dawać stacka Ferocity, kiedy zostało ono uniknięte przez dodge/unik lub blinda/oślepienie
- Bola Strike (E)
- Przelicznik AD: 0,7 bonusowego AD ⇒ 0,8 bonusowego AD
- (Wzmocnione) Przelicznik AD: 0,7 bonusowego AD ⇒ 0,8 bonusowego AD
- Naprawiono bug: kiedy użycie Boli, skacząc z 3 stackami, mogło zużyć całe Ferocity bez wzmacniania umiejętności
- Thrill of the Hunt (R)
- Bonusowe obrażenia ze skoku: 0,3 całkowitego AD ⇒ 0,5 całkowitego AD
Tak, te zmiany są zaplanowane na 8.6.
Tzn. są plany, aby w takiej postaci weszły na live.