Blizzard przekazuje uprawnienia do plików powtórek wszystkim zainteresowanym tworzeniem narzędzi do analiz pełnym analiz zakończonych meczy.
Blizzard traktuje poważnie swoją grę i społeczność graczy Heroes of the Storm przekazując pełny dostęp do plików systemu powtórek zaimplementowanego w grze.
Blizzard przekazuje uprawnienia do plików powtórek
Z przyjemnością informujemy, że wprowadziliśmy liczne poprawki plików powtórek w Heroes of the Storm. Ponadto udostępniliśmy nasz protokół bohatera w formie open source, dzięki czemu członkowie naszej społeczności zainteresowani tworzeniem własnych narzędzi do analizy powtórek będą mieć ułatwione zadanie.
Zmiany, które wprowadziliśmy do plików powtórek, umożliwią twórcom korzystającym z naszego protokołu bohatera analizę dużo większej ilości statystyk oraz danych z powtórek pochodzących ze wszystkich wersji gry od czasów alfy technicznej. Z plików powtórek można teraz wyodrębnić m.in. informacje dotyczące mechaniki pola bitwy, zajętych obozów najemników i wybranych talentów oraz wszystko, co można znaleźć na ekranie wyników, czyli liczbę zabitych bohaterów, zgonów i asyst, obrażenia, zniszczenia, leczenie i wiele więcej!
W przyszłości planujemy dalsze ulepszenia naszych plików powtórek oraz protokołu bohatera. Już teraz współpracujemy ściśle z grupą twórców społecznościowych w poszukiwaniu zmian, które miałyby jak najkorzystniejszy wpływ na narzędzia wychodzące spod ręki członków społeczności Heroes. Początkujących data minerów pragnących stworzyć narzędzie do analizy danych z powtórek dla społeczności Heroes of the Storm zapraszamy na GitHub, gdzie dostępny jest nasz protokół bohatera.
Teraz tylko czekać na pierwsze, ciekawe narzędzia stworzone przez społeczność.
[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]