r.

Belial koncepcja!

Kiedyś, wspomniałem o Belialu jako o dobrym pomyśle na bohatera. Tym razem mam trochę bardziej sprecyzowaną koncepcję!

 

Przeczytaj dziś również na How2Play w dziale Heroes of the Storm:

Belial

Monster_Belial

Cecha: Oszustwo – Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń stajesz się niewidzialny na 2,5 sek oraz odzyskujesz 25% życia i 20% many. Efekt ten może wystąpić raz na 90 sek.[

[Q] Iluzja życia – Belial leczy towarzysza przez 3 sekundy. Wizualnie jednak pasek życia sojusznika, dla przeciwnika pozostaje bez zmian przez 4 sekundy. Może to sprawić nawet, że wróg będzie widział bohatera biegającego z pustym paskiem HP.

[W] Wypuścić żmija – Belial wysyła żmija, który zatrzymuje się we wskazanym miejscu i zadaje wokół siebie obrażenia (tak jak słudzy Beliala w D3). Żmija można zabić jak rybę murloka. Po ponownym wciśnięciu w, w trakcie życia żmija potwór wybucha ogłuszając na 0,25 sekundy wszystkich w niewielkiej odległości.

[E] Mały książę – Belial zamienia się w cesarza Hakana II na  2 sekundy. W tym stanie Belial może rzucać czary będą niewrażliwy na ataki wymagające namierzenia.

[R1] Prawdziwa forma – Belial pokazuje się w swojej prawdziwej formie (z ostatniej fazy walki w D3). Przemiana trwa chwile tak jak u Tychusa z tą różnicą, że zyskuje dzięki niej dodatkowe i pełne życie. Belial otrzymuje również 3 nowe czary. Uderzenie pięścią, kwasowy oddech i zrzut meteoru (takie które używał w walce jako boss)
Ulepszenie zwiększyło by czas używania oraz skróciło lekko czas odnowienia.

[R2] Kłamstwa chodzą parami – Po użyciu wszyscy członkowie drużyny zostają w niewielkim stopniu uleczeni. Dodatkowo przeciwnikom Beliala znikają z oczu wszystkie paski życia i many.
Ulepszenie zwiększało by ilość leczenia otrzymywaną przez członków drużyny.

Co myślicie? Macie pomysły na zmiany w tej koncepcji? Piszcie w komentarzach!