League of Legends r.

Balans na Summoner’s Rift w 9.16-9.16: Sylas dostanie nerfa

Po patchu 9.14 Riot nieco zwolnił. Czego możemy się spodziewać, jeśli chodzi o balans na Summoner's Rift?

Zobacz też:

Zgodnie z zapowiedziami patche 9.15-9.18 nie powinny zawierać większych zmian, ale skupić się na stabilności i pracy nad balansem, o czym (i o kolejnych aktualizacjach – aż do 9.24) możesz przeczytać w artykule:

Co znajdzie się w patchach do końca roku 2019?

Informacje te potwierdził Meddler:

Jak wspominaliśmy wcześniej, znajdujemy się teraz w części roku, w której będziemy robić mniej zmian balansu, by utrzymać grę w stabilnym stanie. Oznacza to mniej zmian mechaniki istniejących bohaterów i zlimitowane zmiany systemowe takich rzeczy, jak przedmioty, jungla, runy etc. Oczywiście nadal będziemy robić regularne zmiany balansu w każdym patchu, jednak będą one bardziej na poziomie poprawek niż wielkich zawirowań.

Jak na rozgrywkę wpłynęły zmiany z patcha 9.15?

Patrząc na 9.15, zmiany wpłynęły tak, jak się spodziewaliśmy. Nie mamy zaplanowanych znaczących kontynuacji dla bohaterów zmienionych w tym patchu.

Co więc pojawi się w 9.16?

Do aktualizacji 9.16 będziemy mieć oko na Yuumi, Irelię, Karmę i Ezreala jako na potencjalnie zbyt dominujących, szczególnie w kontekście rozgrywek profesjonalnych. Jak na razie jedyną konkretną zmianą, którą testujemy w 9.16, jest nerf Sylasa w jungli, w którym jego obrażenia drugiego użycia Q będą zredukowane przeciwko stworom, nie tylko minionom. Celem jest zmniejszenie dodatkowej wartości, którą zyskuje jako silny, elastyczny pick; mamy nadzieję, że jej zmniejszenie pozwoli nam na zostawienie mu mocy w innych aspektach.