Zobacz też:
Zgodnie z zapowiedziami patche 9.15-9.18 nie powinny zawierać większych zmian, ale skupić się na stabilności i pracy nad balansem, o czym (i o kolejnych aktualizacjach – aż do 9.24) możesz przeczytać w artykule:
Informacje te potwierdził Meddler:
Jak wspominaliśmy wcześniej, znajdujemy się teraz w części roku, w której będziemy robić mniej zmian balansu, by utrzymać grę w stabilnym stanie. Oznacza to mniej zmian mechaniki istniejących bohaterów i zlimitowane zmiany systemowe takich rzeczy, jak przedmioty, jungla, runy etc. Oczywiście nadal będziemy robić regularne zmiany balansu w każdym patchu, jednak będą one bardziej na poziomie poprawek niż wielkich zawirowań.
Jak na rozgrywkę wpłynęły zmiany z patcha 9.15?
Patrząc na 9.15, zmiany wpłynęły tak, jak się spodziewaliśmy. Nie mamy zaplanowanych znaczących kontynuacji dla bohaterów zmienionych w tym patchu.
Co więc pojawi się w 9.16?
Do aktualizacji 9.16 będziemy mieć oko na Yuumi, Irelię, Karmę i Ezreala jako na potencjalnie zbyt dominujących, szczególnie w kontekście rozgrywek profesjonalnych. Jak na razie jedyną konkretną zmianą, którą testujemy w 9.16, jest nerf Sylasa w jungli, w którym jego obrażenia drugiego użycia Q będą zredukowane przeciwko stworom, nie tylko minionom. Celem jest zmniejszenie dodatkowej wartości, którą zyskuje jako silny, elastyczny pick; mamy nadzieję, że jej zmniejszenie pozwoli nam na zostawienie mu mocy w innych aspektach.