W najbliższą środę, w grze pojawi się niewielki Balance Patch 16.03! Mimo swoich rozmiarów może znacząco wpłynąć na grę. Co Blizzard zrobił z ultem Rehgara? Czy Xulowi się oberwało?
Developerzy stwierdzili (rychło w czas), że Rehgar nadal jest zbyt potężny w porównaniu do pozostałych supportów. Nova znowu jest buffowana, co ma pomóc wrócić jej na właściwie tory. Xul, czyli najnowszy bohater, dostaje prztyczka w nos. Ale czy powinniśmy się dziwić? Postać, która ma ponad 60% win ratio nie musi długo czekać na nerfy… Zapoznaj się z dokładnymi zmianami!
Balance Patch 16.03
Assassin
Nova
HP zwiększone z 1,273 (+4% per level) do 1,350 (+4% per level)
Health Regeneration zwiększone z 2.65 na sekundę (+4% per level) do 2.81 na sekundę (+4% per level)
- Snipe (Q)
Cooldown zmniejszony z 8 do 6 sekund
Mana koszt zmniejszony z 60 do 50
Perfect Shot (Talent)
Cooldown redukcja zmniejszona z 4 do 3 sekund - Pinning Shot (W)
Slow zwiększony z 30% do 40%
Covert Ops (Talent)
Maksymalna wartość spowolnienia zwiększona z 50% do 60%
Specialist
Xul
Basic Attack damage zmniejszony z 115 (+4% per level) to 104 (+4% per level)
- Raise Skeleton (Trait)
Skeleton Mastery (Talent)
Damage bonus zmniejszony z 100% do 50%
Corpse Explosion (Talent)
Damage zmniejszony z 65 (+4% per level) do 55 (+4% per level) - Spectral Scythe (Q)
Damage zmniejszony z 300 (+4% per level) do 240 (+4% per level).
Mana koszt zwiększony z 45 do 60 - Cursed Strikes (W)
Attack Speed slow zmniejszony z 50% do 40%
Support
Rehgar
- Ancestral Healing (R)
Nie może być castowany na siebie ( :O )
Co sądzicie o zmianach? Czy Rehgar zasłużył sobie na takiego nerfa?
[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]