r.

Balance Patch 16.03. Koniec Rehgara?

W najbliższą środę, w grze pojawi się niewielki Balance Patch 16.03! Mimo swoich rozmiarów może znacząco wpłynąć na grę. Co Blizzard zrobił z ultem Rehgara? Czy Xulowi się oberwało?

Developerzy stwierdzili (rychło w czas), że Rehgar nadal jest zbyt potężny w porównaniu do pozostałych supportów. Nova znowu jest buffowana, co ma pomóc wrócić jej na właściwie tory. Xul, czyli najnowszy bohater,  dostaje prztyczka w nos. Ale czy powinniśmy się dziwić? Postać, która ma ponad 60% win ratio nie musi długo czekać na nerfy… Zapoznaj się z dokładnymi zmianami!

Balance Patch 16.03

Balance Patch 16.03

Assassin

Nova
HP zwiększone z 1,273 (+4% per level) do 1,350 (+4% per level)
Health Regeneration zwiększone z 2.65 na sekundę (+4% per level) do 2.81 na sekundę (+4% per level)

  • Snipe (Q)
    Cooldown zmniejszony z 8 do 6 sekund
    Mana koszt zmniejszony z 60 do 50
    Perfect Shot (Talent)
    Cooldown redukcja zmniejszona z 4 do 3 sekund
  • Pinning Shot (W)
    Slow zwiększony z 30% do 40%
    Covert Ops (Talent)
    Maksymalna wartość spowolnienia zwiększona z 50% do 60%

 

Specialist

Xul
Basic Attack damage zmniejszony z 115 (+4% per level) to 104 (+4% per level)

  • Raise Skeleton (Trait)
    Skeleton Mastery (Talent)
    Damage bonus zmniejszony z 100% do 50%
    Corpse Explosion (Talent)
    Damage zmniejszony z 65 (+4% per level) do 55 (+4% per level)
  • Spectral Scythe (Q)
    Damage zmniejszony z 300 (+4% per level) do 240 (+4% per level).
    Mana koszt zwiększony z 45 do 60
  • Cursed Strikes (W)
    Attack Speed slow zmniejszony z 50% do 40%

Support

Rehgar

  • Ancestral Healing (R)
    Nie może być castowany na siebie ( :O )

Co sądzicie o zmianach? Czy Rehgar zasłużył sobie na takiego nerfa?

[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]