r.

Balance Patch 10.02

W środę, 10 lutego weszła aktualizacja numer 16.1, która nieco balansuje kilka postaci. Zmiany obowiązują od dziś (tj. 11.02). Balance Patch 10.02 zawiera w sobie Kaela, Rehgara... A co z Li-Ming?

Blizzard ostatnio bardzo konsekwentnie trzyma się swojej polityki “szybkiej reakcji”. Stara się natychmiastowo nerfić postacie, które wybijają się ponad przeciętność, czasem w niewielkim stopniu, ale zawsze to jakaś zmiana.

Balance Patch 10.02

Balance Patch 10.02

Zmiany w Assasynach:

Falstad

  • Młotorang (Q)
    • BUUMerang (talent)
      • Zwiększono obrażenia ze 121 pkt. (+4% za każdy poziom) do 150 pkt. (+4% za każdy poziom).
  • Uderzenie Dzikiego Młota (R)
    • Zwiększono podstawowe obrażenia z 411 pkt. (+4,75% za każdy poziom) do 475 pkt. (+4,75% za każdy poziom).

Jaina

  • Zmniejszono obrażenia od ataków podstawowych z 89 pkt. (+4% za każdy poziom) do 60 pkt. (+4% za każdy poziom).
  • Pocisk Lodu (Q)
    • Zwiększono obrażenia ze 160 pkt. (+4% za każdy poziom) do 190 pkt. (+4% za każdy poziom).
  • Stożek Zimna (E)
    • Zwiększono obrażenia ze 189 pkt. (+4% za każdy poziom) do 200 pkt. (+4% za każdy poziom).

Kael’thas

  • Zmniejszono obrażenia od ataków podstawowych z 87 pkt. (+4% za każdy poziom) do 65 pkt. (+4% za każdy poziom).
  • Przytomość Umysłu (talent)
    • Zwiększono skrócenie czasu odnowienia Pirowybuchu za każdego trafionego wrogiego bohatera z 10 do 25 sek.
  • Tajemna Bariera (talent)
    • Zmniejszono moc osłony z 200% do 150%.
    • Skrócono czas działania z 6 do 4 sek.
  • Załamanie Grawitacyjne (E)
    • Skrócono czas trwania efektu ogłuszenia z 1,5 do 1,0 sek.
  • Feniks (R)
    • Wydłużono czas odnowienia z 40 do 60 sek.
  • Pirowybuch (R)
    • Zwiększono obrażenia z 730 pkt. (+4% za każdy poziom) do 810 pkt. (+5% za każdy poziom).
    • Wydłużono czas odnowienia z 50 do 100 sek.

Nova

  • Strzał Snajperski (Q)
    • Zwiększono obrażenia z 268 pkt. (+4% za każdy poziom) do 295 pkt. (+4% za każdy poziom).
    • Strzelectwo Wyborowe (talent)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 5% do 12% za każdy poziom kumulacji.
      • Zwiększono premię za maksymalny poziom kumulacji z 50% do 60%.
      • Zmniejszono maksymalną liczbę poziomów kumulacji z 10 do 5.

Thrall

  • Zmniejszono obrażenia z 173 pkt. (+4% za każdy poziom) do 165 pkt. (+4% za każdy poziom).
  • Rozdarcie (R)
    • Wydłużono czas odnowienia z 70 do 80 sek.

Balance Patch 10.02

Zmiany w Supportach:

Rehgar

  • Duch Wilka (Cecha) (D)
    • Zmniejszono premię do obrażeń od ataków podstawowych ze 100% do 75%.
  • Tarcza Błyskawic (W)
    • Zmniejszono obrażenia z 36 pkt. (+4% za każdy poziom) do 30 pkt. (+4% za każdy poziom).

Zmiany w Warriorach:

Diablo

  • Ogniste Stąpnięcie (W)
    • Ognisty Diabeł (talent)
      • Zmniejszono obrażenia z 23 pkt. (+4% za każdy poziom) do 17 pkt. (+4% za każdy poziom).

Co sądzicie o wprowadzonych zmianach? Zupełnie nie dziwi mnie nerf Diablo, Rehgara (chociaż obawiam się, że jest za mało stanowczy) oraz buff Novy i Falstada. Obawiam się nieco Jainy, która teraz może pójść bardzo w górę. Jesśi chodzi o Kael’thasa, to wydaje mi się, ze Blizz, aż za długo kazał czekać na nerf jego Fenix cd. Myślę, że taki delikatny prztyczek w nos dobrze zrobi Thrallowi, a blood elfa nieco “ostudzi” (hehe).

P.S Dziwi mnie, że Balance Patch, nie objął swoimi zmianami Li-Ming. Co prawda ciężko jeszcze mówić o tym, co powinno się zmienić, ale wiele rzeczy mówi, że nie jest dobrze. Jej win ratio 56,4% budzi obawy, zwłaszcza, że z reguły nowe postacie mają je dość niskie…

[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]