Blizzard ostatnio bardzo konsekwentnie trzyma się swojej polityki “szybkiej reakcji”. Stara się natychmiastowo nerfić postacie, które wybijają się ponad przeciętność, czasem w niewielkim stopniu, ale zawsze to jakaś zmiana.
Balance Patch 10.02
Zmiany w Assasynach:
Falstad
- Młotorang (Q)
- BUUMerang (talent)
- Zwiększono obrażenia ze 121 pkt. (+4% za każdy poziom) do 150 pkt. (+4% za każdy poziom).
- BUUMerang (talent)
- Uderzenie Dzikiego Młota (R)
- Zwiększono podstawowe obrażenia z 411 pkt. (+4,75% za każdy poziom) do 475 pkt. (+4,75% za każdy poziom).
Jaina
- Zmniejszono obrażenia od ataków podstawowych z 89 pkt. (+4% za każdy poziom) do 60 pkt. (+4% za każdy poziom).
- Pocisk Lodu (Q)
- Zwiększono obrażenia ze 160 pkt. (+4% za każdy poziom) do 190 pkt. (+4% za każdy poziom).
- Stożek Zimna (E)
- Zwiększono obrażenia ze 189 pkt. (+4% za każdy poziom) do 200 pkt. (+4% za każdy poziom).
Kael’thas
- Zmniejszono obrażenia od ataków podstawowych z 87 pkt. (+4% za każdy poziom) do 65 pkt. (+4% za każdy poziom).
- Przytomość Umysłu (talent)
- Zwiększono skrócenie czasu odnowienia Pirowybuchu za każdego trafionego wrogiego bohatera z 10 do 25 sek.
- Tajemna Bariera (talent)
- Zmniejszono moc osłony z 200% do 150%.
- Skrócono czas działania z 6 do 4 sek.
- Załamanie Grawitacyjne (E)
- Skrócono czas trwania efektu ogłuszenia z 1,5 do 1,0 sek.
- Feniks (R)
- Wydłużono czas odnowienia z 40 do 60 sek.
- Pirowybuch (R)
- Zwiększono obrażenia z 730 pkt. (+4% za każdy poziom) do 810 pkt. (+5% za każdy poziom).
- Wydłużono czas odnowienia z 50 do 100 sek.
Nova
- Strzał Snajperski (Q)
- Zwiększono obrażenia z 268 pkt. (+4% za każdy poziom) do 295 pkt. (+4% za każdy poziom).
- Strzelectwo Wyborowe (talent)
- Zwiększono premię do obrażeń z 5% do 12% za każdy poziom kumulacji.
- Zwiększono premię za maksymalny poziom kumulacji z 50% do 60%.
- Zmniejszono maksymalną liczbę poziomów kumulacji z 10 do 5.
Thrall
- Zmniejszono obrażenia z 173 pkt. (+4% za każdy poziom) do 165 pkt. (+4% za każdy poziom).
- Rozdarcie (R)
- Wydłużono czas odnowienia z 70 do 80 sek.
Zmiany w Supportach:
Rehgar
- Duch Wilka (Cecha) (D)
- Zmniejszono premię do obrażeń od ataków podstawowych ze 100% do 75%.
- Tarcza Błyskawic (W)
- Zmniejszono obrażenia z 36 pkt. (+4% za każdy poziom) do 30 pkt. (+4% za każdy poziom).
Zmiany w Warriorach:
Diablo
- Ogniste Stąpnięcie (W)
- Ognisty Diabeł (talent)
- Zmniejszono obrażenia z 23 pkt. (+4% za każdy poziom) do 17 pkt. (+4% za każdy poziom).
- Ognisty Diabeł (talent)
Co sądzicie o wprowadzonych zmianach? Zupełnie nie dziwi mnie nerf Diablo, Rehgara (chociaż obawiam się, że jest za mało stanowczy) oraz buff Novy i Falstada. Obawiam się nieco Jainy, która teraz może pójść bardzo w górę. Jesśi chodzi o Kael’thasa, to wydaje mi się, ze Blizz, aż za długo kazał czekać na nerf jego Fenix cd. Myślę, że taki delikatny prztyczek w nos dobrze zrobi Thrallowi, a blood elfa nieco “ostudzi” (hehe).
P.S Dziwi mnie, że Balance Patch, nie objął swoimi zmianami Li-Ming. Co prawda ciężko jeszcze mówić o tym, co powinno się zmienić, ale wiele rzeczy mówi, że nie jest dobrze. Jej win ratio 56,4% budzi obawy, zwłaszcza, że z reguły nowe postacie mają je dość niskie…
[latest_posts category=”heroesofthestorm” count=”6″]