Władca Grzechu rządzi gęsto zaludnionym kręgiem piekieł, gdzie doświadczyć można zarówno największych przyjemności i rozpaczy, jak i niewyobrażalnej deprawacji. Ambicje Azmodana są jednak wciąż niezaspokojone i teraz pożąda on władzy nad światem Sanktuarium.
Azmodan jest to specialistą, skutecznie burzącym wrogie struktury, dzięki umiejętnościom niszczącym amunicje, dodatkowo jest w stanie przywołać własną “armię piekieł” która pomaga w pchaniu linii.
Umiejętności
- General of Hell
- Cooldown: 30 sek.
- Przyzywasz Porucznika Demonów do wskazanego sojuszniczego stronnika, najemnika lub przywołańca. Porucznik będzie maszerować wraz z celem, zapewniając mu premię 15% do zadawanych obrażeń oraz premię 15% do maksymalnego zdrowia wszystkim pobliskim sojuszniczym najemnikom, stronnikom lub przywołańcom. Generał Piekieł posiada nieograniczony zasięg.
- Globe Of Annihilation [Q]
- Wystrzeliwujesz na dużą odległość niszczącą kulę, która zadaje obrażenia obszarowe.
- All Shall Burn [E]
- Cooldown: 6 sek.
- Podtrzymuj promień śmierci na wskazanym przeciwniku, aby zadawać 60 pkt. obrażeń na sek. Liczba obrażeń rośnie tym bardziej, im dłużej podtrzymujesz zdolność, i osiąga maksymalnie 120 pkt. obrażeń na sek. Zadaje 25% obrażeń więcej budowlom.
- Black Pool [R]
- Cooldown dla ładunku: 20 sek.
- Tworzysz czeluść, która wzmacnia Azmodana, jego demony oraz sojuszniczych stronników, zwiększając ich obrażenia od ataku oraz zdolności o 75%. Czas działania czeluści to 5 sek.
- Demonic Invasion [R]
- Cooldown: 100 sek.
- Przywołujesz nad wskazany obszar deszcz demonicznych piechurów, z których każdy zadaje przy zderzeniu 20 pkt. obrażeń. Demoniczni piechurzy zadają 20 pkt. obrażeń i posiadają 4 pkt. życia. Obrażenia są podwajane przeciwko celom niebędącym bohaterami.
- Summon Demon Warrior [W]
- Cooldown: 10 sek.
- Wysyłasz we wskazane miejsce Demonicznego Wojownika. Wojownicy zadają 20 pkt. obrażeń i żyją 4 sek.
Talenty
Poziom 1
- Taste for Blood
- Wrogowie zabici przy trafieniu Kulą Anihilacji na stałe zwiększają zadawane przez nią obrażenia o 2.
- Sieging Wrath
- Zwiększa obrażenia po trafieniu o maksymalnie 50%, zależnie od odległości przebytej przez pocisk.
- Spare Nothing
- Zdolność Wszyscy Spłoną będzie niszczyć 1 szt. amunicji na sek. w budowlach.
- Healing Ward
- Aktywuj, aby umieścić na ziemi znak, który uzdrawia wszystkich sojuszników znajdujących się na danym obszarze, przywracając im 2% maksymalnej wartości zdrowia na sekundę przez 10 sek.
- [Bribe]
- Zabijanie przeciwnych minionów zapewnia stacki “Bribe”. Po zdobyciu 20 stacków można przekupić przeciwne potwory (te, które idą z campów przez linię). Nie można przekupić golemów
Poziom 4
- Burn the Weak
- Premia do obrażeń zadawanych budowlom ma teraz zastosowanie do stronników i najemników, i wzrasta do 50%.
- Gluttony
- 15% obrażeń zadanych przez zdolność Wszyscy Spłoną wraca do Azmodana w formie zdrowia.
- Army of Hell
- Maksymalna liczba ładunków zostaje zwiększona z 2 do 3.
- Bound Minion
- Użycie zdolności na stronnikach w alei zwiększa na 15 sek. zadawane przez nich obrażenia o 100%, a ich zdrowie o 300%.
Superiority
- Zmniejsza obrażenia otrzymywane od stronników, budowli i najemników o 50%
Poziom 7
- Enduring Warriors
- Demony żyją o 5 sek. dłużej.
- Master of Destruction
- Zużycie many spada z 16 pkt. do 10 pkt. na sek.
- Infernal Globe
- Skraca czas użycia i dotarcia do celu o 40% i zadaje dodatkowe 12 pkt. obrażeń przez 4 sek.
- Mercenary Lord
- Miniony oraz najemnicy w pobliżu Raynora zadają o 50% większe obrażenia.
- First Aid
- Po aktywacji leczy o 20 % maksymalnego HP przez okres 4 sekund
Poziom 10
- Demonic Invasion [R]
- Azmodan uczy się umiejętności Demonic Invasion [R]
- Black Pool
- Azmodan uczy się umiejętności Black Pool [R]
Poziom 13
- Hellforged Armor
- Demoniczni Wojownicy otrzymują 50% obrażeń mniej od źródeł obrażeń niebędących bohaterami.
- Blazing Demons
- Demoniczni Wojownicy zadają pobliskim wrogom 10 pkt. obrażeń co sekundę.
- March of Sin
- Azmodan może poruszać się z 75% szybkości podczas podtrzymywania zdolności Wszyscy Spłoną.
- Relentless
- Skraca czas działania wszystkich negatywnych efektów o 50%
Poziom 16
- Battleborn
- Jeśli Kula Anihilacji trafi wroga, w miejsce trafienia przyzwany zostaje Demoniczny Wojownik.
- Demonic Smite
- Porucznicy Demonów będą co jakiś czas ciskali we wrogów demoniczną energią, zadając 500 pkt. obrażeń.
- Imposing Presence
- Przeciwnicy atakujący Muradina mają obniżoną o 50 % prędkość ataku
- Blood for Blood
- Aktywacja ukradnie celowi 15 % jego maksymalnego HP oraz spowolni go o 30 % na okres 3 sekund
Poziom 20
- Perishing Flame
- Kiedy piechurzy giną, eksplodują i zadają 50 pkt. obrażeń pobliskim wrogom.
- Fifth Circle
- Ataki i zdolności Azmodana oraz pozostałych wzmocnionych sojuszników spowalniają szybkość ruchu i ataku wrogów o 40% na 3 sek.
- Bolt of the Storm
- Teleportuje herosa do pobliskiej lokacji
- Storm Shield
- Aktywacja da Tobie oraz okolicznym współtowarzyszom tarczę o wartości 20 % ich maksymalnego HP na okres 3 sekund