AP itemy – jak zmieniły się przy reworku magów? cz.1
Wraz z reworkiem magów w życie weszły nowe itemy i zmiany w tych już istniejących. Kiedy i co budować?
Itemy podzielimy na 2 grupy. Pierwsza obejmuje przedmioty, które są naszym źródłem many. Bez niej działają tylko magowie typu Katarina , więc znaczna mniejszość.
Itemy AP – mana
Morellonomicon i Lost Chapter
DodanoAP i ilość many. Usunięto regenerację many i zmienionopasywkę na tą z dawnego kielicha Athene.
Morello jest obecnie itemem dominującym linię. Zapewnia regen many i składa się go z tanich elementów – przy częstych powrotach będzie można coś kupić.
Doskonała kontra na postacie, które mogą się leczyć.
Warto kupić, gdy potrzebujemy CDR, a to zapewniane z innych itemów nam nie wystarczy (albo nie potrzebujemy innych przedmiotów z CDR).
Świetne gdy podczas teamfightów użyjecie tylko 2-3 spelli. Jeśli Wasza postać nimi spamuje, lepsze będzie coś innego.
Seraph’s Embrace, Archangel’s Staff i Tear of the Goddess
Usuniętoregen many, dodanopasyw zwracający część wydanej many.
Najlepszy item na manę pod kątem late game! Daje najwięcej AP spośród wszystkich przedmiotów – poza bazowym, skaluje się z ilością many.
Jego koszt jest taki, że niekoniecznie będziecie miażdżyć przeciwnika na linii. Daje jednak niesamowity sustain dla magów. Dobry zakup, jeśli planujecie wygrywać late game.
Sprawdza się świetnie, jeśli chcecie spamować czarami podczas walk. Dobrze działa z Ziggsem , Orianną , czy Ryzem .
Nie musicie kończyć Archangela od razu. Można kupić łezkę, dokończyć Morello i dopiero wtedy ulepszyć Tear.
Rod of Ages, Hextech GLP-800 i Catalyst of Aeons
Obrażenia otrzymane od wrogów zwracają manę, a wydawanie many zwraca zdrowie, dosyć ciekawa opcja.
Te itemy są dobrym zakupem, gdy wiecie, że będziecie otrzymywać obrażenia. Inaczej mówiąc, będziecie musieli nieco tankować przeciwników.
Rod of Ages przyda się, jeśli celujecie w late game. Chcecie się nieco wyskalować i być bardziej odporni. Nie macie zamiaru dominować na początku gry. Działa wyjątkowo dobrze na postaciach, które muszą być w centrum walki i mają sposób na wyleczenie się. Można również kupić, gdy chcecie dodatkowe AP.
Hextech GLP-800 będzie lepszy, jeśli chcecie być silni w early bez potrzeby stackowania. Jest też ciekawym zakupem, jeśli chcecie spowolnić wroga, by łatwiej trafić weń swoje combo albo skuteczniej kitować dookoła. Przydaje się, gdy Wasza mechanika nie wymaga stania w środku walki – jest mniej tankowy od Roda. Może być również użyty, jeśli macie możliwość włączenia go do swojego combo.
Te dwa przedmioty są świetne dla bohaterów, którzy mają krótki lub średni zasięg czarów. Nie tylko zwiększają potencjał bojowy – zwracają nam jeszcze manę. Są również świetnym wyborem u magów ze stałymi obrażeniami, którzy potrzebują zwrotów many przez spamowanie skillami.
Dobry wybór dla Malzahara , Swaina czy Lissandry .
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies