Anub'arak był niegdyś nerubiańskim królem, który ośmielił się przeciwstawić inwazji Króla Licza.Walczył odważnie, lecz w końcu uległ niepowstrzymanej Pladze. Zdradziecki Król został po śmierci ożywiony i obecnie służy jako gigantyczne narzędzie zniszczenia.
Anub’arak jest to wytrzymały wojownik w zwarciu, posiadający sporą ilość efektów konotroli tłumu.
Umiejętności
Scarab Host
- Czas odnowienia: 8 sek.
- Anub’arak po użyciu umiejętności tworzy żuki.
Impale [Q]
- Cooldown: 12 sek.
- Zadajesz 60 pkt. obrażeń i ogłuszasz na 1 sek
Harden Carapace [W]
- Cooldown: 8 sek.
- Zyskujesz osłonę, która pochłania 90 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek.
Burrow Charge [E]
- Cooldown: 16 sek.
- Przekopujesz się w wybranym kierunku. Po wygrzebaniu się zadajesz 102 pkt. obrażeń wrogom na niewielkim obszarze i na chwilę ich ogłuszasz. Aktywuj tę zdolność ponownie, aby wygrzebać się wcześniej.
Locust Swarm [R]
- Cooldown: 100 sek.
- Czas działania: 8 sek.
- Zadajesz 20 pkt. obrażeń na sekundę na obszarze wokół Anub’araka. Za każdego wroga, któremu zdolność ta zadała obrażenia, Anub’arak odzyskuje 10 pkt. zdrowia.
Web Blast [R]
- Cooldown: 60 sek.
- Owijasz wybranego wrogiego bohatera kokonem na -1 sek. Uwięziony wróg jest bezwładny i nie może być atakowany przez przeciwników. Jego sojusznicy mogą atakować kokon, aby uwolnić ofiarę.
Talenty
Poziom 1
Extended Spikes
- Maksymalny zasięg Przebicia wzrasta o 25%
Persistent Carapace
- Czas działania osłony zapewnianej przez Utwardzenie Karapaksu zostaje wydłużony o 3 sek.
Assault Scarab
- Obrażenia od ataku stworzonych żuków wzrastają o 25%.
- Regeneration Master
- Zebranie trzech regenerujących orbów zapewni na stałe +4 regeneracji punktów życia na sekundę
Poziom 4
Underking
- Zasięg Podziemnej Szarży zostaje zwiększony o 20%, a jej czas odnowienia skrócony o 2 sek.
Superiority
- Zmniejsza obrażenia otrzymywane od stronników, budowli i najemników o 50%
Locust Needles
- Ataki podstawowe zadają dodatkowo 50% obrażeń od ataku podstawowego na obszarze wokół celu.
Legion of Beetles
- Anub’arak co 8 sek. automatycznie tworzy żuki. Zdolność tę można włączyć lub wyłączyć.
Poziom 7
Shed Exoskeleton
- Otrzymujesz premię 25% do szybkości ruchu na 3 sek.
Urticating Spines
- Użycie Utwardzenia Karapaksu zadaje dodatkowo 50 pkt. obrażeń pobliskim wrogom.
Bed of Barbs
- Tworzysz wzdłuż drogi Przebicia ścieżkę kolców, które zmniejszają szybkość ruchu wrogów o 30% i zadają 18 pkt. obrażeń na sekundę. Kolce pozostają na miejscu przez 4 sek.
Leeching Scarabs
- Jeśli Anub’arak jest w pobliżu swoich żuków, odzyskuje 50% zadanych przez nie obrażeń w postaci zdrowia.
- Mercenary Lord
- Miniony oraz najemnicy w pobliżu Raynora zadają o 50% większe obrażenia.
Poziom 10
Locust Swarm [R]
- Anub’arak uczy się umiejętności Locust Swarm [R]
Web Blast [R]
- Anub’arak uczy się umiejętności Web Blast [R]
Poziom 13
- Burning Rage
- Zadaje 10 obrażeń na sekundę przeciwnikom znajdującym się pobliżu
Chitinous Plating
- Zwiększa osłonę zapewnianą przez Utwardzenie Karapaksu o 40%.
Symbiotic Armor
- Żuki Anub’araka otrzymują dodatkowo osłonę o mocy 90 pkt.
- Spell Shield
- Co określony odstęp czasu ładuje ładunek, który sprawi, że czar przeciwnika zostanie zredukowany o 50 %. Maksymalnie można posiadać 2 ładunki.
Poziom 16
Epicenter
- Zwiększa pole rażenia i obrażenia zadawane przez Podziemną Szarżę o 85%.
Bettle, Juiced
- Jeśli przywołany żuk zabije wroga, przedłuża swój czas działania i leczy się do maksimum oraz otrzymuje premię 100% do zdrowia i obrażeń. Jeden żuk może wywołać ten efekt tylko raz.
- Imposing Presence
- Przeciwnicy atakujący Muradina mają obniżoną o 50 % prędkość ataku
- Blood for Blood
- Aktywacja ukradnie celowi 15 % jego maksymalnego HP oraz spowolni go o 30 % na okres 3 sekund
Poziom 20
Hive Master
- Anub’arak tworzy nieśmiertelną Wampiryczną Szarańczę, która co 3 sek. atakuje pobliskiego przeciwnika, zadając 16 pkt. obrażeń, po czym powraca do Anub’araka, żeby uleczyć mu 20 pkt. zdrowia.
Cryptweave
- Możesz podtrzymywać Wystrzelenie Sieci przez 4 sek., aby wydłużyć czas działania tej zdolności na cele o 4 sek. Efektu tego można użyć raz na każde Wystrzelenie Sieci.
- Hardened Shield
- Po aktywacji obniża otrzymywane obrażenia o 75% na okres 4 sekund
- Revind
- Cooldown: 60 sekund. Po aktywacji resetuje cooldowny wszystkich podstawowych umiejętności.