League of Legends r.

Antycheat na koreańskich serwerach!

Jeśli chodzi o kwestie skryptów, najbardziej cierpi na tym właśnie Korea. Riot postanowił coś z tym zrobić? Do boju Rioterzy!

Wydawać by się mogło, że bardzo łatwo jest wyeliminować skrypterów ze względu na ograniczoną ilość tworzenia kont per name do trzech. Temat nie jest jednak zupełnie zamknięty! Ostatnimi czasy problem ze skrypterami pogorszył się, gdyż zaczęli oni hakować inne nieaktywne konta, rozpoczynając na nich kolejną przygodę ze skryptami, co automatycznie prowadzi do sporych konfliktów w społeczności Ligi.

Niedawno site scripting zamieścił ogłoszenie, że wraz z aktualizacją 6.16.163.2088 dodadzą system przeciw cheatom na serwerach koreańskich.

Kilka informacji na temat nowego programu:

  • Program anticheat nazywa się “Xigncode3”.
  • Jest on napisany przez Wellbia, koreańską firmę, a Xigncode został użyty do wielu azjatyckich gier.
  • Xigncode ma problemy ze skanowaniem plików na PC obejrzanych w ciągu ostatnich 48 godzin, a oprogramowanie powoduje problemy jak spyware.

W ten sposób powstało wiele dyskusji na ten temat i obaw, że może koreańscy Rioterzy posunęli się trochę za daleko. Kilka godzin później, jeden z pracowników Riotu (Riot Runeterra) napisał tymczasową zapowiedź realizowanego programu.

Cześć!

Tu Riot Runeterra z Departamentu Komunikacji Riotu z siedzibą w Korei.

Pokład League of Legends został zaopatrzony w dyskusję o programie przeciw cheatowaniu, który został niedawno wdrożony, więc postanowiłem zostawić kilka uwag, zanim podejmiemy oficjalną zapowiedź. Proszę pamiętać, że jestem wydelegowany na Inven, ponieważ w tej chwili serwer i strona internetowa są w trakcie konserwacji.

Podsumowując:

  1. Współpracujemy z firmą, która opracowała Xigncode3, aby wymyślić nowe rozwiązanie antycheat.
  2. Istotnym rozwiązaniem do anticheatu będzie wdrążenie do League of Legends specjalnego zaopatrzenia wobec tylko LoL-a i w ten sposób “czerwone flagi” społeczności zbierały takie problemy jak wydajność, skanowanie plików, spyware nie nastąpi. Jeśli byłby taki problem, kod nie przeszedłby testów rozwoju klienta naszego zespołu.
  3. Zbadaliśmy nasze obawy w tej kwestii i zapewniamy Wam, że antycheat to nowo opracowane rozwiązanie, które zapobiega negatywnym problemom związanym z poprzednim oprogramowaniem. Gdybyśmy mieli użyć poprzedniego rozwiązania, moglibyśmy wprowadzić je w zeszłym roku.

Trochę światła na temat skryptowania:

  1. To bardzo fajnie, że wiedzieli, że Riot zrealizował nowo stworzone zewnętrzne rozwiązanie, a nie XIGNCODE3. Mieli oni wspomnieć, że XIGNCODE3 to ich wysiłek, aby sprawić, by Riot wyglądał na niegodnego zaufania i odciążyć ich klientów.
  2. Ciągle ukrywany jest fakt o implementacji przez Riot systemu antycheatowego. Spowodowane to było próbą jego złamania. Jeśli chodzi o implementację, jesteśmy na etapie testowania systemu na serwerach live. Co do rezultatów – każdy przyłapany użytkownik został zbanowany.

Kilka informacji podał również szef koreańskiego Riotu, SH Lee. Czego się od niego dowiadujemy?

  • Od stycznia do sierpnia tego roku zbanowano ponad 240 tysięcy kont w związku ze skryptowaniem.
  • Od stycznia trwają pracę nad nowym systemem, ponieważ dotychczasowy ogranicza możliwości w kwestii ilości zbanowanych kont.
  • System antycheatowy “Demacia” zostanie najpierw zaimplementowany na serwerze koreańskim.
    • Ma on zapewnić szybsze wykrywanie skryptów i wymierzanie kary.
    • Rozwiązanie nie będzie wpływało na rozgrywkę.

Jak działa właściwie ten program?

  • Demacia pracuje wewnątrz klienta, szukając dodatków.
  • Program nie skanuje dysku.