r.

All-Star 2015!

Po miesiącu ciężkich zmagań na Mistrzostwach Świata 2015 czas trochę się zabawić! Podczas Wydarzenia All-Star Event 2015 profesjonalni gracze z całego świata zostaną przydzieleni do regionalnych drużyn w oparciu o Wasze głosy i zmierzą się z drużynami gwiazd z innych regionów.

All-Star 2015 Los Angeles

10-13 grudnia

Oprócz zwykłych rozgrywek 5 na 5, na WAS pojawią się zabawne tryby gry i turniej 1 na 1 – zawodowi gracze znajdą się w wyjątkowych sytuacjach, które sprawdzą ich umiejętności, a to wszystko ku Waszej uciesze! Wybierzcie ulubionych graczy do tego niezwykłego pojedynku, zwycięskie regiony otrzymają wzmocnienie IP.

Kto zagra w Wydarzeniu All-Star Event 2015?

Decyzja należy do Was! Nie głosujecie tylko na graczy z waszego regionu. Możecie oddać głos na zawodowców, którzy będą reprezentować wszystkie współzawodniczące regiony na wszystkich pięciu pozycjach. Możecie głosować na dowolną liczbę pozycji, wybór należy do Was. Ale oddanego głosu nie można zmienić, więc pamiętajcie – żadnego odbierania!

Kiedy miejsca w tabelach zapełnią się, gracze trafią do Drużyny Ognia albo do Drużyny Lodu i będą walczyć ze sobą podczas ASE 2015. Obie drużyny będą składać się z trzech zespołów regionalnych.

tf

ti

Drużyny Ognia i Lodu zostały wybrane na podstawie wyników w regionach podczas Mistrzostw Świata 2015 oraz Mid-Season Invitational 2015, aby zapewnić Wam najbardziej interesujące i wyrównane mecze.

Wybierz pro graczy!

Dokonaj wyboru graczy, którzy powinni trafić do All-Star 2015. Głosuj na tylu zawodowców, na ilu chcesz, ale pamiętaj: nie możesz zmienić swoich głosów po wysłaniu. Głosy zostaną podliczone 19 listopada i wtedy pojawią się wyniki, kto się zakwalifikował. Jasne? Dobrze.

Tutaj możesz głosować: klik!

Głosowanie odbywa się w dwóch fazach tj. głosowania na zawodowców i rozgrywkę.

Głosowanie na zawodowców służy określeniu, kto zagra w ASE 2015, a głosowanie na rozgrywkę to wybór gwiazd spośród gwiazd, 10 bohaterów i skórki 2015 All-Star. Poniżej znajdziesz dokładniejsze informacje o każdym z trybów gry podczas ASE 2015. Głosy będą zliczane i aktualizowane codziennie o godz. 4, a w każdym regionie głosowanie zakończy się o północy. Za sam udział w nim otrzymacie darmową, pamiątkową ikonę All-Star!

Głosowanie na zawodowca:

Data: 13 – 18 listopada
Czas: rozpoczęcie o godz. 21.01 PST

Głosowanie na rozgrywkę:

Data: 30 listopada – 8 grudnia
Czas: rozpoczęcie o godz. 21.01 PST

 

Format turnieju

Format Wydarzenia All-Star Event 2015 jest podzielony na dwie części: Turniej regionalny (Team Fire i Team Ice) oraz nieustający turniej 1 na 1. Każdy zawodowiec startujący w All-Star weźmie udział w obu częściach.

Zespoły Fire i Ice będą zdobywać punkty w zależności od tego, w jaki sposób poradzą sobie w rozgrywkach regionalnych, trybach rozrywkowych i indywidualnie w turnieju 1 na 1. W trakcie dziewięciu rozgrywek regionalnych wszystkie zespoły z Team Fire zmierzą się ze wszystkimi zespołami z Team Ice. Zależnie od wyników z poprzednich dni dwa najlepsze zespoły regionalne zagrają w finale WAS do 2 zwycięstw w 3 pojedynkach w ostatnim dniu wydarzenia. Zwycięży Team Fire albo Team Ice, w zależności, która drużyna będzie miała najwięcej punktów na zakończenie WAS 2015.

Oto punktacja poszczególnych gier i opis trybów gry:

Rozgrywki regionalne:

pojedynek

  • 100 punktów za każde zwycięstwo, 200 punktów za wygranie rundy do trzech zwycięstw w finałach WAS.
  • Normalne zasady gry w League of Legends.
  • W każdej rozgrywce jeden zspół drużyna z Team Fire zmierzy się z jednym zespołem z Team Ice.

Rozrywkowe tryby gry:

Wybierz dziesiątkę

wybierz10

  • 50 punków za każde zwycięstwo.
  • Normalne zasady gry w League of Legends.
  • Zwycięski region z MSI kontra zwycięski region z Mistrzostw Świata (LPL kontra LCK).
  • Fani głosują na pięciu czempionów, którymi będzie grała drużyna.
  • Członkowie drużyn decydują o podziale bohaterów.

Tryb strzelca

  • Team Fire: prowadzący – LMS, prowadzący – LCK, prowadzący – NA LCS, góra – LCK, wspierający – NA LCS
  • Team Ice: prowadzący – LPL, prowadzący – EU LCS, prowadzący – IWC, góra – LPL, wspierający – IWC
  • 50 punków za każde zwycięstwo.
  • Pula bohaterów ograniczona tylko do strzelców.
  • Wybór na ślepo.
  • Dostępne przedmioty są ograniczone do butów, wszystkiego z drzewka AD/AP (i ich składników) i mikstur. Bez przedmiotów dla obrońców.

Tryb zabójcy

  • Team Fire: środek – LMS, środek – LCK, środek – NA LCS, wspierający – LMS, dżungler – NA LCS
  • Team Ice: środek – LPL, środek – EU LCS, środek – IWC, wspierający – EU LCS, dżungler – IWC
  • 50 punków za każde zwycięstwo.
  • Pula bohaterów ograniczona tylko do zabójców.
  • Wybór na ślepo.
  • Dostępne przedmioty są ograniczone do butów, wszystkiego z drzewka AD/AP (i ich składników) i mikstur. Bez przedmiotów dla obrońców.
  • W drużynach może znajdować się kilku graczy, którzy zwykle grają na tej samej pozycji (trzech środkowych, dżungler i wsparcie).

Jeden za Wszystkich

  • Team Fire: góra – LMS, góra – NA LCS, dżungler – LMS, dżungler – LCK, wspierający – LCK
  • Team Ice: góra – EU LCS, góra – IWC, dżungler – EU LCS, dżungler – LPL, wspierający – LPL
  • 50 punków za każde zwycięstwo.
  • Każda drużyna gra 5x jednym bohaterem.
  • Drużyny same wybierają swojego bohatera.

Starcie gwiazd

starciegwiazd

  • 100 punków za każde zwycięstwo.
  • Fani głosują na pięciu graczy z Drużyny Ognia i pięciu graczy z Drużyny Lodu, z których powstaną dwa zespoły Gwiazd spośród gwiazd.
  • W tym trybie głosujecie na gracza na każdą pozycję. W przypadku Team Fire macie do wyboru trzech ADC, trzech bohaterów wsparcia itd.
  • Gra odbędzie się według zwykłych zasad League of Legends.

Tryb Tandemu

  • 50 punków za każde zwycięstwo.
  • Każdy bohater jest kontrolowany przez dwóch graczy: jeden posługuje się myszką, drugi klawiaturą.
  • Zawodowcy decydują, kto dostaje myszkę, a kto klawiaturę.
  • 20 graczy w tym meczu będzie zawodowcami, którzy nie zostali wybrani do trybu Gwiazd spośród gwiazd.

Idziemy 1 na 1!

1na1

    • Gracze będą walczyć w dużej 30-osobowej grupie 1v1.
    • Nieparzyści to Team Fire, parzyści to Team Ice.
    • Rozgrywany na mapie Howling Abyss.
    • W każdej grze zwycięża ten, kto zabije jako pierwszy, zdobędzie 100 cs albo jako pierwszy zniszczy wieżę.
    • Grupa jest generowana losowo, ale wszystkie rozgrywki pierwszej rundy to starcia gracz Fire kontra gracz Ice.
    • Team Fire i Team Ice dodają do swojego całkowitego wyniku punkty przyznane za pozycje zajęte przez zawodowców Fire i Ice w turnieju 1 na 1.

 

Punktacja turnieju 1 na 1:

    • 1. miejsce: 200 punktów
    • 2. miejsce: 100 punktów
    • 3. miejsce: 50 punktów
    • 4. miejsce: 50 punktów
    • 5. miejsce: 25 punktów
    • 6. miejsce: 25 punktów
    • 7. miejsce: 25 punktów
    • 8. miejsce: 25 punktów

 

Pokaż skórki!

Chcecie przyczynić się do stworzenia nowej skórki? Zaczynając od 30 listopada, będziecie mogli wybrać jednego z trzech bohaterów, a najpopularniejszy z nich otrzyma ognistą lub lodową skórkę – w zależności od Waszych głosów i zwycięzcy turnieju!

dian

naut

sko

Źródło: klik!